tämä mekko (kuva) ok?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kaikki halua juhlavaatteita maistraattivihkimiseen eikä siinä ole mitään pahaa. Jokainen tyylillään. Mä menin naimisiin ihan tavallisissa, siisteissä vaatteissa maistraatissa. Meillä oli todistajat talon puolesta eikä ketään vieraina, se oli meidän tapa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
sitäpaitsi ei maistraatissa voi mennä naimisiin kymmenen miehen kantamassa laahuksessa. se osottaa jo jotakin "makua" :x

Jaa, no mulla oli pitkälaahus hääpuvussani vaikka maistraatissa menin.

:ashamed: eeheh.. hmm.. mut ei voinu olla kuintenkaan semmonen yliampuva?

No ei ollut mikään 10metriä pitkä ;)

Eka kun tosiaan oli tarkoitus mennä kirkossa, suunnitelmat muuttu.. Niin toki tahdoin hääpukua käyttää kun sen olin jo ostanut, turhaan olis lojunut kaapissa käyttämättömänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Ei kaikki halua juhlavaatteita maistraattivihkimiseen eikä siinä ole mitään pahaa. Jokainen tyylillään. Mä menin naimisiin ihan tavallisissa, siisteissä vaatteissa maistraatissa. Meillä oli todistajat talon puolesta eikä ketään vieraina, se oli meidän tapa.

juuri näin haluan itsekin.pois turhat klumeluurit
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
sitäpaitsi ei maistraatissa voi mennä naimisiin kymmenen miehen kantamassa laahuksessa. se osottaa jo jotakin "makua" :x

Jaa, no mulla oli pitkälaahus hääpuvussani vaikka maistraatissa menin.

:ashamed: eeheh.. hmm.. mut ei voinu olla kuintenkaan semmonen yliampuva?

No ei ollut mikään 10metriä pitkä ;)

Eka kun tosiaan oli tarkoitus mennä kirkossa, suunnitelmat muuttu.. Niin toki tahdoin hääpukua käyttää kun sen olin jo ostanut, turhaan olis lojunut kaapissa käyttämättömänä.

noniin :) siinähän säästy rahaa sitten :)

ja puolustuksekseni tarkennan. on ihan ok käyttää hääpukua maistraatissa, nehän on häät, mutta mun mielestä se ei vaan kuulu olla semmonen... no tyyliin tää:
MariahCarey&TommyMottola1.jpg


sithän vois ihan hyvin mennä kirkosa naimisiin .

*sateenvarjo avattu*
 
No ei meillä nyt ihan noin mennyt :laugh:

Ja onnea Tiinalle häiden johdosta, teet juuri sellaiset kuin itse haluat :flower: :heart:

Ajatus siinä on tärkeintä, ei todellakaan paljon ne maksaa. Hääpuku on muutenkin vaikea saada sitten myydyksi pois, mulla on vieläkin kaapissa se.varsinkin kun onkokoa 32-34 niin harva käyttää niin pientä :/
 
Kivan näköinen hame, näytti vaan kauhian kaposelta, mut joustaa varmaan (?). Itse ostin Seppälästä hameen maistraatiin viime kesänä. Periaatteeni oli, että hametta voin käyttää myöhemminkin, mun mielestä jokseenkin hölmöä ostaa hääpuku pölyttymään vaatehuoneeseen.. Eri asia jos ostaa klassisen mallin, minkä voi halutessan esim. värjätä.
 
kaikki tässä ketjussa esitellyt mekot ihan hirveitä virityksiä! :X tulee vaan mieleen, että kuinka monta vuotta ootte kökkinykään siellä kotona...? ;) jos noita voi teiän mielestä pitää julkisella paikalla, vieläpä elämänsä tärkeimpänä päivänä... ei se hinnasta ole kiinni, saa se mekko olla vaikka kuinka halpa, mutta jotain tyyliä nyt sentään, pliis!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=76587635
tää ois hienompi :)

oli se toinenki hieno jos tykkää.

Tämä on kiva!!! Joku yläosa tähän niin olisi juhlavampi. Tuosta kukallisesta en tykkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikki tässä ketjussa esitellyt mekot ihan hirveitä virityksiä! :X tulee vaan mieleen, että kuinka monta vuotta ootte kökkinykään siellä kotona...? ;) jos noita voi teiän mielestä pitää julkisella paikalla, vieläpä elämänsä tärkeimpänä päivänä... ei se hinnasta ole kiinni, saa se mekko olla vaikka kuinka halpa, mutta jotain tyyliä nyt sentään, pliis!!

ja sullako sitten viimestä muotia olevat kuteet..hei enstennäkää mulla ei oo varaa joten max 30e maksan
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
mulla ei oo varaa joten max 30e maksan

sä saat sen mekon vaikka halvemmallakin, kun vaan näet vähän vaivaa. kierrä vaikka käytettyjen vaatteiden liikkeitä, eti joku simppeli mekko yksinkertasella istuvalla leikkauksella ja sitten ompelet/ompelutat siitä mieleisesi. mun paras juhlamekko on aito 60-luvun kotelomekko, josta maksoin aikoinani kirpparilla 60mk. se on edelleen ajaton ja tyylikäs.

sua kaduttaa 10 vuoden päästä kun katot hääkuvias, että et yhtään panostanut siihen päivään vaan otit ekan kukallisen rääsyn mikä netistä eteen tuli. tommosia samanlaisia raskaana olevat äitit pitää kotipihalla tai hiekkiksellä... siinäkö sä haluat mennä naimisiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sua kaduttaa 10 vuoden päästä kun katot hääkuvias, että et yhtään panostanut siihen päivään vaan otit ekan kukallisen rääsyn mikä netistä eteen tuli. tommosia samanlaisia raskaana olevat äitit pitää kotipihalla tai hiekkiksellä... siinäkö sä haluat mennä naimisiin?

Haista kukkanen! Ihan ap:n puolesta!!! Ja kotelomekko raskaana olevalla onkin tosi jees... ;)
Toi kukkamekko on kiva kesäinen mekko, ja käy hyvin yksinkertaisiin maistraattihäihin (samoin se toinen ehdotus). Voin jo nähdä miten kivalle näyttää luonnonkukkakimpun kanssa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
http://riemun.huuto.net/auctionimages/c/40/c8556550d8afded2ade8670541ecd-orig.jpg
oisko parempi?
Mun mielestä se kukallinen oli parempi. Ja joku sanoikin, siihen luonnonkimppu kukkia, kaunis

:flower: =)
Mulle oli muut asiat tärkeämpiä kuin pramea vaatetus. Ostin tosiaan ajattoman (mustavalkoinen) kokohameen Seppälästä. Miehellä oli suorat housut, kiva paitapusero, ei kravaattia/puvun takkia (päivä oli kuuma). Muistot päivästä on todella hyvät ja lämpimät ihan seppälän mekollakin ;)
 

Yhteistyössä