Tämä kausi BB:ssä tosi surkea!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oinas äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Oinas äiti

Jäsen
29.12.2005
101
0
16
Siis kuin musta tuntuu että tämän vuoden BB on paljon tylsempi kuin aikaismpina vuosina??????
Musta aikaisempina vuosinaesim. se että kävivät itse kaupassa, ja tienasivat viikon ruokarahat, oli paljon fiksumpi juttu. Taidan lopettaa koko ohjelman katsomisen.. :/

Mitäs mieltä te ootte tämän vuoden BB:stä??

monia kiinostavia persoonallisuuksia siittä löytyy =) ittekki ois kiva tommone kokea mut ei oikein näiltä lapsilta pääse :'( kaikkii nuoria kannustan kyl hakemaan tommoseen keillä nyt on mahiksia. eihän ne kilpailijat itte mitään voi noille säännöille kyl B)

Must kauppareissu ja siihen tehtävistä tienatut rahat olivat "se juttu" mitä mielenkiinnolla seurasi etenkin kauppareissuja.
Tää slummi-paratiisi ei toimi, tuohan on jonkun köyhän miehen vaisu versio oikeasta slummista ja paratiisista, olisi voinut paremminkin toteuttaa.
Mulla on 24/7 muttei sitä jaksa edes katsoa, kun niillä ei ole siellä mitään tekemistä ja puhuvat vaan p*skaa.

Ekaa kautta en seurannut. Toinen ja kolmas kausi oli hyviä. Viime vuosi oli huono ja tää nykyinen taitaa olla kaikista tylsin.

samaa mieltä. joka vuosi oon katsonut bb:n, ihan kaikki jaksot mitkä vaan on pystyny. tänä vuonna loppui katselu jo aikaa sitten, eikä kiinnosta edes vilasta subia, vaikka olis telkkarin ääressä samaan aikaan.

oon sitä mieltä, että liian samanikäistä porukkaa. (siis liian samanoloista, ei herätä mitään suurta mielenkiintoa tai keskustelua) ei se yks terttu siellä alussa paljon auttanut. nyt sinne tosin tais taas tulla vähän vanhempi tyyppi, jos puheista oikein käsitin? et voishan se muuttuu vielä mielenkiintosemmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Haukotus:
On tylsä. Ja toi slummi/paratiisi ei jaksa enää innostaa yhtään.

Juu ei, kyl se on nyt jo todellakin nähty. Käy tylsäksi.

Juu näin on. Ei toi anna mitään enää... Tosin ois hyvä jos Nino joutuis viel slummiin..kilahtais taas!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Must kauppareissu ja siihen tehtävistä tienatut rahat olivat "se juttu" mitä mielenkiinnolla seurasi etenkin kauppareissuja.
Tää slummi-paratiisi ei toimi, tuohan on jonkun köyhän miehen vaisu versio oikeasta slummista ja paratiisista, olisi voinut paremminkin toteuttaa.
Mulla on 24/7 muttei sitä jaksa edes katsoa, kun niillä ei ole siellä mitään tekemistä ja puhuvat vaan p*skaa.

Ekaa kautta en seurannut. Toinen ja kolmas kausi oli hyviä. Viime vuosi oli huono ja tää nykyinen taitaa olla kaikista tylsin.

minusta taas ne kauppareissut olivat todella booring kamaa, samoten ku niihin rahojen ansaitseminen.

Yhteistyössä