Etenki kun se on tekemällä tehty kirjootus tyyli![]()
Lässyn lässyn vitipää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Etenki kun se on tekemällä tehty kirjootus tyyli![]()
No älä lue tai kuuntele.
No älä lue tai kuuntele.
jankutijankutiEipä tiennyt otsikon perusteella murteesta. Mutta tosiaan kauhean ruma murre mielestäni mutta ole ihmeessä ylpeä kotiseudustasi ja murteestasi. Makuja vain on monia. Itselleni särähtää pohjanmaan murre ja pahasti.
Paranemisia kuitenkin.![]()
On se kumma kun ei saa puhua ja kirjoottaa just niin kuin haluaa. Onneksi Suomessa on murteita ettei kaikkien tarvitte puhua hienopierukirjakieltä.
On se kumma kun ei saa puhua ja kirjoottaa just niin kuin haluaa. Onneksi Suomessa on murteita ettei kaikkien tarvitte puhua hienopierukirjakieltä.
Toivottavasti paranet pian!
Mä en nyt kyllä näe baareja pelkästään lihatiskeinä. Mä olen ainakin etsinyt (ja löytänyt) mieheni ihan muista ympyröistä, vaikka baareissa nuorempana on tullutkin pyörittyä aika tavalla.
En ole koskaan käynyt baareissa munan kiilto silmissä niin sanotusti, vaan tapaamassa ystäviä, kuuntelemassa musiikkia, juomassa bisseä ja jauhamassa paskaa. Mua on lähinnä aina vituttanut ne pillua vonkaavat miehet baareissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;22012636:Minkäs murteen otat seuraavaksi käyttöösi?
Voi helvetti kun olet tyhmä.
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;22012680:Helvetti sä se tyhmä oot.
Ethän sä oo pohojammaatakaan kirijoottanu aina, ja kun sanoit että kiva kun on murteita, niin miksei vois kokeilla vielä jotain uuttakin murretta?
Sori multa on ratakiskot loppunu.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;22012740:ilmeisesti toi luujuttu oli sit joku baariin liittyvä. houkuttelee miehiä?
Jotkut asiat ne ei muutu vaikka palsta uudistuu. Nimittäin se että tiettyihin ketjuihin eksyy AINA muutama kirjautumaton päänaukoja.: /
Mitä, et sä voi olla Scarlett, se ois kirjottanu jotenkuten näin: 'Eipäähän mun taraaviinnukkaa siliittää koska muun uuressa tuniiikassa lukooo jottei siitä saa siiliittää. Nyt meiiikkiä naaamaahaan, että pääseen pian läähteemään.'
Olen jo kauan halunnut sanoa tämän ja nyt sanon. Ap:n juttuja kauan lukeneena en ole jaksanut ymmärtää miten ihminen voi olla noin negatiivinen ja päällekäyvä, tiuskiva, muut lyttäävä ihminen.
Mutta jokunen aika sitten ap:n kuvan nähneenä joudun nyt sanomaan että enpä ihmettele käytöstä kun taitaa olla paha olo itsensä kanssa.
Suosittelen siis kosmetologia, kampaajaa ja laihdutuskuuria.
Kyllä sun kadonnut itsetunto sitten löytyy, voit paremmin ja jaksat olla positiivisempi kun ei omaa pahaa oloa tarvitse enää purkaa muihin.