Tämä ei kyllä mene nyt yhtään niin kuin suunnittelin

[QUOTE="minä";22012595]edelleen kiinnostaa että mikä se sun ulkoluu on? koiranluu vai mikä?[/QUOTE]

Mieti sitä vaikka koko loppuelämäsi jos et tuon vertaa tajua.

jankutijankuti :D Eipä tiennyt otsikon perusteella murteesta. Mutta tosiaan kauhean ruma murre mielestäni mutta ole ihmeessä ylpeä kotiseudustasi ja murteestasi. Makuja vain on monia. Itselleni särähtää pohjanmaan murre ja pahasti.

Paranemisia kuitenkin. :)

On se kumma kun ei saa puhua ja kirjoottaa just niin kuin haluaa. Onneksi Suomessa on murteita ettei kaikkien tarvitte puhua hienopierukirjakieltä.

Toivottavasti paranet pian! :)

Mä en nyt kyllä näe baareja pelkästään lihatiskeinä. Mä olen ainakin etsinyt (ja löytänyt) mieheni ihan muista ympyröistä, vaikka baareissa nuorempana on tullutkin pyörittyä aika tavalla.

En ole koskaan käynyt baareissa munan kiilto silmissä niin sanotusti, vaan tapaamassa ystäviä, kuuntelemassa musiikkia, juomassa bisseä ja jauhamassa paskaa. Mua on lähinnä aina vituttanut ne pillua vonkaavat miehet baareissa.

Toivottavasti paranet pian! :)

Mä en nyt kyllä näe baareja pelkästään lihatiskeinä. Mä olen ainakin etsinyt (ja löytänyt) mieheni ihan muista ympyröistä, vaikka baareissa nuorempana on tullutkin pyörittyä aika tavalla.

En ole koskaan käynyt baareissa munan kiilto silmissä niin sanotusti, vaan tapaamassa ystäviä, kuuntelemassa musiikkia, juomassa bisseä ja jauhamassa paskaa. Mua on lähinnä aina vituttanut ne pillua vonkaavat miehet baareissa.

Joillakin on vähän rajoottunut käsitys baareista. :D Siellä ei käydä itte ja sitten oletetaan niistä paikoosta vaikka mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;22012680:
Helvetti sä se tyhmä oot.

Ethän sä oo pohojammaatakaan kirijoottanu aina, ja kun sanoit että kiva kun on murteita, niin miksei vois kokeilla vielä jotain uuttakin murretta?

Sori multa on ratakiskot loppunu.

Jääkää te tänne tappelemaan ja jankuttamaan. Mä menen nyt silittämään paidan ja rupian muutenkin valmistautumaan.

Jotkut voisi hommata lapsenvahdin ja lähtiä ittekin joskus baariin niin ei tarvitte mulle kiukutella kun pitää aina kotona könnätä.

[QUOTE="minä";22012595]edelleen kiinnostaa että mikä se sun ulkoluu on? koiranluu vai mikä?[/QUOTE]

Sun kannattaa opetella ihan ensin lukemaan. Jos osaisit lukea, huomaisit että kyseessä ei ole ollenkaan mikään luu vaan ulkOOlu, kahdella o:lla. ja normaalilla järjellä varustettu ihminen kyllä ymmärtää että kyseessä on ulkoilu ellei ehdointahdoin halua vittuilla toiselle.

Ja mitä tulee pohojanmaan murteeseen niin kai sitä ihminen puhuu ja kirjottaa niin kun sielä päin puhutaan ja kirjotetaan missä asuu. aika luonnollista että savolainen puhuu savonmurretta ja pohjalainen taasen puhuu pohjanmaan murretta. tämänkin normaalilla älyllä varustettu ihminen kyllä tajuaa ellei halua olla niin idiootti että ehdointahdoin menee vittuilemaan asiasta toiselle.

Ja scarletti, sun kannattaa ihan vaan tyysti skipata noi vittuilu yritykset, kukaan ei jaksa läykyttää aikaansa enempää jos niiden juttuihin ei noteeraa millään lailla, ellei nyt satu olemaan sellanen normaalia typerämpi ihminen joka jatkaa muka-fiksua-vittuilua maailman tappiin vaikka se muista on jo loppuun kulunut juttu.

[QUOTE="Scarlett";22012988]Ei mun tarvinnukkaan silittää koska mun uudessa tunikassa lukee ettei sitä saa silittää. :D Nyt meikkiä naamaan, että pääseen pian lähtemään.[/QUOTE]

Mitä, et sä voi olla Scarlett, se ois kirjottanu jotenkuten näin: 'Eipäähän mun taraaviinnukkaa siliittää koska muun uuressa tuniiikassa lukooo jottei siitä saa siiliittää. Nyt meiiikkiä naaamaahaan, että pääseen pian läähteemään.'

Mitä, et sä voi olla Scarlett, se ois kirjottanu jotenkuten näin: 'Eipäähän mun taraaviinnukkaa siliittää koska muun uuressa tuniiikassa lukooo jottei siitä saa siiliittää. Nyt meiiikkiä naaamaahaan, että pääseen pian läähteemään.'

Joku pelle yrittää taas matkia mun murretta jota ei sitte kuitenkaa osaa. Ja kyllä se olin mä tuossa harmaana, että revi siitä.

Olen jo kauan halunnut sanoa tämän ja nyt sanon. Ap:n juttuja kauan lukeneena en ole jaksanut ymmärtää miten ihminen voi olla noin negatiivinen ja päällekäyvä, tiuskiva, muut lyttäävä ihminen.
Mutta jokunen aika sitten ap:n kuvan nähneenä joudun nyt sanomaan että enpä ihmettele käytöstä kun taitaa olla paha olo itsensä kanssa.
Suosittelen siis kosmetologia, kampaajaa ja laihdutuskuuria.

Kyllä sun kadonnut itsetunto sitten löytyy, voit paremmin ja jaksat olla positiivisempi kun ei omaa pahaa oloa tarvitse enää purkaa muihin.

Olen jo kauan halunnut sanoa tämän ja nyt sanon. Ap:n juttuja kauan lukeneena en ole jaksanut ymmärtää miten ihminen voi olla noin negatiivinen ja päällekäyvä, tiuskiva, muut lyttäävä ihminen.
Mutta jokunen aika sitten ap:n kuvan nähneenä joudun nyt sanomaan että enpä ihmettele käytöstä kun taitaa olla paha olo itsensä kanssa.
Suosittelen siis kosmetologia, kampaajaa ja laihdutuskuuria.

Kyllä sun kadonnut itsetunto sitten löytyy, voit paremmin ja jaksat olla positiivisempi kun ei omaa pahaa oloa tarvitse enää purkaa muihin.

Ei hitto, taas joku keittiöpsykologi vauhdissa joka lukee vain sen mitä haluaa. :D

Yhteistyössä