Kun tuo pieni onki niiiin rakas niin rakas että saa koko ajan sydän syrjällään pelätä kaikkea mahdollista (ja välillä turhaakin)
Mä en kohta enää uskalla uutisia katsoa kun aina jossain on tapahtunut jotai kauheaa ja sitten ajattelen että sielläkin on äitejä tuollasten pienten piiperoisten kanssa ja voi sitä tuskaa :'(
(ps en ole raskaana mutta ihan yliherkällä tuulella)
Mä en kohta enää uskalla uutisia katsoa kun aina jossain on tapahtunut jotai kauheaa ja sitten ajattelen että sielläkin on äitejä tuollasten pienten piiperoisten kanssa ja voi sitä tuskaa :'(
(ps en ole raskaana mutta ihan yliherkällä tuulella)