** Talviunelmista Plussanneet Marraskuu 2008 **

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
AE, kyl on semmost pientä menkkakipua joka ajoittain suurenee mut sit loppuje lopuks kummiskaa ei mikään hirmusen kova kipu.. mutta se iso hyytymä :eek: tuntuu et siin se ois ollu... on niin hirmusen paha olla et ei sitä vaan voi käsittää ennen ku sen kokee... ja jos ei oliskaan km niin kyl osais pelästyttää aika lahjakkaasti.... aiemmin (enne ku oli vuotoja) mul oli iha semmone tunne et tää menee loppuun asti ja kaikki on hyvin mut nyt tuntuu niin pahalta et ei voi ku itkee...
Silloin kun itsellä oli tuota vuotoa, mikä siis oli hyvin vähäistä, niin muistan kyllä miten sitä itseäänkin vain itketti ja pelotti. Voimia siulle ja kovasti toivon että kaikki olisi kuitenkin hyvin. :hug:
 
Heissan kaikille!
miracle: jaksamisia nyt ja peukut pystyyn :hug:
scarlett: Uutta yritystä vaan :hug:

Tuntuupa nyt hölmöltä kertoa omia uutisia...hmp...
Täällä mennään rv 6+7, mutta ultrassa, jossa olin eilen =) vastasi 6+4...laskettu aika on 17.11.
Kaikki oli siis hyvin ja siellä se pienen pieni herne oli ja sydän läpätti hurjaa vauhtia :heart: =)
Itsellä ei kyllä ollut edes tippa tulossa linssiin, kun olin niin häkeltynyt, että siellä nyt tosiaan on pikku ihminen kasvamassa :) Sillon kun epäilin raskautta, niin tein kuitenkin vain yhden testin ja odotin kuumeisesti ultraa...huh... =)
Nyt vain odotellaan vattan kasvamista ja koitetaan selviytyä tästä pahoinvoinnista ja mielialan vaihteluista... :D
 
miracle :hug: :hug: toivottavasti pienellä on kaikki hyvin! Tuu sitten kirjoittamaan kuulumiset, kun ehdit ja jaksat.

scarlett :hug: sinullekin! Todella ikävää luettavaa :'( en löydä sanoja lohduttamaan. Toivottavasti pian tärppäisi uudestaan, vaikka eihän se ensimmäistä raskautta korvaa.

maisa ihana kuulla, että sinulla meni eka ultra hyvin, jotain iloisiakin uutisia sentään :heart:
 
Hei katrinainen, googlailin odotusajan asioihin liittyviä asioita Norjan näkökulmasta ja sitä kautta löysin tieni tänne... Muutimme Osloon kuukausi sitten ja nyt on menossa rv 10+1. En ole vielä käynyt muualla kuin gynellä ultrassa katsomassa, että siellä tosiaan on elämää ja olihan siellä - kaksin kappalein :) Luin viestistäsi, että täällä ei tehdä np-ultraa paitsi riskiryhmässä oleville. Jos mitenkään jaksat ja viitsit, niin voisitko vähän valottaa mulle raskausajan seurantaa täällä Norjassa. Omalääkärille ollaan seuraavaksi menossa, sieltä kai saan lisää ohjeita? Navista sanottiin, että voin odotella vielä muutaman viikon ennen lääkäriin menoa, mikä on mun mielestä tosi outoa, kun Suomessa neuvolaan mennään jo rv 10-12.

Mun la on 28.10, joten en varsinaisesti kuulu tähän ketjuun (ja oliko teillä muutenkin inside-piirin ketju, yritysajankin olette jakaneet yhdessä?). Toivottavasti ette pahastu tästä välikyselystä.

Ihanaa odotusaikaa kaikille! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
maximillianna - Odottaa kolmatta lasta & synnytyssairaala KYS


13.8.2008
nea85 - Odottaa esikoista & synnytyssairaala PKKS


16.9.2008
kamiliya - Odottaa toista lasta & synnytyssairaala NKL


14.10.2008
Angel Eyes - Odottaa neljättä lasta & synnytyssairaala EKKS


15.10.2008
ipapii - odottaa toista lasta & synnytyssairaala PHKS


2.11.2008
Red Dragon - Odottaa kolmatta lasta & synnytyssairaala KYS


5.11.2008
Rinzessa - Odottaa esikoista & synnytyssairaala KÄTTÄRI


6.11.2008
Anzkuli - Odottaa toista lasta & synnytyssairaala PKKS


10.11.2008
Minttu-Maaria75 - Odottaa kolmatta lasta & synnytyssairaala SEKS


11.11.2008
Maotao - Odottaa esikoista


13.11.2008
miracle - Odottaa esikoista & synnytyssairaala KHKS


14.11.2008
kutmula - Odottaa kolmatta lasta & synnytyssairaala PKKS


17.11.2008
maisa-08 - Odottaa esikoista & synnytyssairaala SATKS


19.11.2008
HepsKatti - Odottaa toista lasta & synnytyssairaala SATKS


24.11.2008
Emiliina - Odottaa esikoista & synnytyssairaala VKS
Pamu k - Odottaa kolmatta lasta


28.11.2008
mamskeli - Odottaa toista lasta & synnytyssairaala PHKS


1.12.2008
TähtiTaika - Odottaa kolmatta lasta
4.11.2008
peippo81 - Odottaa ensimmäistä lasta
=)
 
Peippo81: Tule kirjoittaa tuohon toiseen pinoon, joka on Kevät-, kesä-, ja talviunelmista plussanneet. Jotenkin tuossa järjestyksessä :D.
Itse en saa auki tämän pinon viimeistä sivua! Joten käytössä on tuo toinen pino!

Tervetuloa sinne! :flower:
 

Yhteistyössä