** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

Toki, en mä sitä sanokaan etteikö sitä rakastais sitten enempi. Mut silti jotenkii.. Ko kyl mäki oisin varmaa sillo 4 vkolla ollu paljon parempi ja ollu et no onneks ny eikä myöhemmin mut sitäki ko kerkee sit joku 6 vkoo miettiä ja rakastaa tulevaa lasta ni ei mua kyl hirmusti siin 10 vkon tienoil enää lohduttais et nyt kuin myöhemmin. Ehk mä sit oon ite vaa joku luonnonoikku. Mut jo se miltei 8 vkolla keskenmeno tuntu jo aika sillai ei niin hirmusen mukavalta. Mut kaiketi toi lohdutuskin on nii yksilöllistä. Toisia lohduttaa mut mua ei. Ja oon rehelline ja sanon asiat suoraan ni siks tuostakii mainihtin. Mut toki jos se Millukkaa lohdutti niin sehän on vain mainio asia :)
 
niin kyllä mie tiedän että varmasti pahalta tuntuu, sillä tulinkin pyytämään anteeks kun muistan että sulle miracle sillon sun keskenmenon aikaan kirjotin että onneks nyt eikä sit myöhemmin. eli anteeksi siitä, en tarkotuksella loukannut sinuu ja lisänny pahaa mieltä.
 
Jospa minäkin uskaltautuisin tänne pinoon mukaan.Yritys alkaa tosin vasta lokakuussa kun saan nuo hiivatin klipsit pois.Mulla siis strerilisaatio tehty klipsein -02 ja nyt uusi ihananaakin ihanampi mies ja vauvakuume aivan mahdoton.Lapsia entuudestaan minulla 5 joten kuudetta siis kuumeillaan.Tosin mulla on todettu vasemman puolen klipsin olevan jotenkin auki koska keskenmenoja/kemiallisia raskauksia ollut tässä vuoden sisällä 3kappaletta.Ja viimeisin oli nyt toukokuun alkupuolella.Että eihän sitä koskaan tiedä tarvitseeko tuonne lokakuulle asti odotella yrityksen alkavan.Eilen käytiin miehen kummisedän luona kyläilemässä kun heille tullutperheenlisäystä reilu viikko sitten.Ja voitte vaan kuvitella millanen mega kuume sieltä tarttui mukaan kun sain tuollaista reilu viikon ikäistä pientä tyttöä pidellä sylissä.Ihanaa että kesä tuli vihdoinkin ja saa nauttia auringosta ja lämmöstä.Ja on muutakin ajateltavaa kuin tämä vauvakuume.Mikä taitaa omalla kohdalla olla krooninen.
Omaa napaa: Nyt mennään siis kp 18/24-27.Mulla nuo kierrot ollut onneksi suht säännöllisiä(koputtaa puuta).Ja saas nähdä millasia oireita nyt tuo eilinen vierailu saa kropassa aikaan.Ainakin kun tuota nyyttiä sylissä pitelin ja rupesi itkemään niin tuntui että oma rintavarustus repeää just siihen paikkaan ja vauva alkoi samantien hamuilla mun tissille päin.Mutta nyt lähdetävä ihanasta auringosta nauttimaan ulkosalle koiran kanssa.
 
kyllä se rv10 on aiksessa suurin osa menee kesken rv12 ennen sitä...jos joku siitä vetää herneen nenään niin siitä vaan....

dpo 10 ja nega kuten arvatta saattoi alkaa siis yk 14 ja clomeilla avustettuna...ens viikolla
 
ei kai se ny niin varmaa mariq ole ettet ny plussais ko eihää se välttis viel näkyis. Mut niin, mä en ainaskaa semmosista lohdutteluista pidä ja se on ok jos sä niin teet. Eihän se mun asiani ollu ehk siit sanokaan ku et mulle siit sanona. Kukin tuntee asiat omalla tavallaan. Ja kyl muaki helpotti et se periaattees meni se mun 7+5 vkolla (menkoista se vko enempi) joten nea sun kommenttis ei sillon kyl loukannukaan. Ja sekin suuresti muhun vaikuttaa et onko siin sit halia peräs jne ettei oo niin kylmän oloista lohduttelua.. Mut juu, jokainen tyylillään, niin siis myös minä.
 
Esikoisesta Haaveilevat



Lumikeiju....kp 3/28-30.......yk 1
Nanniina...........kp 5/32-36...................yk 9............SATKS
nti......................kp 7/28-33..................yk 8................PHKS
Linduu...............kp 11/28.................yk 4
emiliana...kp 12/28-33.......yk 3
Tuulia85...kp 14/28......yk 6....TAYS
Arcatha.............kp 15/27...................yk 8...............KYS
Suikku...............kp 21/29-32...................yk 12
JJ-t....................kp 22/30-33....................yk 07/07 alkaen
JoJo79 ............. kp 26/37.................yk 1
kiharapää.......... kp 26/32-35...........yk 9............TYKS
Miracle.....kp 30/27(-32)............ ..km 04/08a
kaa....................kp 31/31-36........................yk 5..............KYS
humu82.....kp 33/27-28........yk 2
Charlott.............kp 38/30-57..................yk 5..............KYS
piksu.................kp 42/30........................yk 12
Ouska....kp 75/28-35.......yk 3
Laala.................kp 114/??.........................yk 1.............TYKS






Toista Toivovat



Tuulia79...............kp 6/31-35................yk 6............PHKS
Ninnurainen.........kp 13/27-105................yk 14..........K-HKS
mama-84..............kp 18/26-28.................yk 19...........SATKS
Selis......kp 25/30-34.......................yk 1......TYKS
ipanapa-08...........kp 26/28-37.................yk 8
mariq....................kp 27/29-36.................yk 13..........L-PKS
Vilinäiti................kp 32/?.....................yk 20..........TYKS






Kolmatta Toivovat



TaikaWiitta..............kp 26/23-30
Hymy83......kp 44/39.....yk 2






Neljättä Toivovat


Päppä........................kp 2/25-30.......yk 16.........PHKS
Rouva Pikkumyy.......kp 25/28.............yk 3..........TYKS
mammeli83......kp ?/??...............yk 1




Kuudetta kuumeilevat

velmuliina74....kp 18/24-27




Taustajoukoissa mukana:

umayya
minime



:heart: Haamuilijat :heart:




:heart: Plussanneet :heart:


Sirja...............................1.2.2009......................yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
mymmyryy.....??.??.????....................yk 1
Lapinmaria..................??.??.????......................yk 5...........KOKS
Mamamin....................23.1.2009......................yk 3...........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++



 
Vähän myöhässä tuli tuo tämän päivän lista B)

Eilen oltiin siskoni ylioppilasjuhlia viettämässä koko päivä ja illalla mentiin vielä jatkoille.. Kotia selvittiin vasta kahden maita yöllä ja tuli nukuttua lähes puoleen päivään. Miehen vein tänään kahdeksi töihin ja sen jälkeen lähdin viemään toisen siskoni perheineen tämän ylioppilas-siskon luo, että pääsivät auton sieltä hakemaan. Grillattiin ja muuta mukavaa..

Eilen sitten sain ovisplussan clearbluen digitaalisen ovulaatiotestiin. Tosin se tuli hyödynnettyä vasta tänä aamuna, ja ehkä vielä illalla toiseen otteeseen.. Saas nähdä mikä on tilanne parin viikon kuluttua. Tänään pitäisi aloittaa myös Terolutit.

Karmea väsymys! Taidan laittaa jonkun hyvän leffan pyörimään ja hautautua peiton alle. Jonkinmoinen kesäflunssa iskenut, kurkkuun koskee, hirveä yskä ja nenä vuotaa jatkuvasti.. Voihan tuo tietysti olla myös siitepölyallergiaa yms kaikki muut siihen päälle.


Antakaas vinkkiä, joko pitäisi uusi pino laittaa pystyyn? Talvi-/kevätunelmasta haaveilevat 2009 ?


Ps. perjantaina matkataan miehen kanssa kuopioon siihen sperma-analyysiin.. Mies totesi aamulla, että jännittää ja pelottaa.. Voi kun osaisin jotenkin auttaa.. :ashamed:
 
kiitti että pääsen mukaan takaisin :hug: elikkäs viidettä kuumeilen ja onko tää nyt yk.10 vai lähteekö se nyt tosta keskenmenosta yk.1? saas nyt nähä ett miten kierto menee sekasin mutta yritän pitää toivetta yllä kun ei tarvinnut lääkkeellistä tyhjennystä että toi luonnollinen poistuminebn olisi parempi kierron kannaklta ja ei laittais ihan härän pyllyksi tota kiertoo.... nyt keskenmenosta menossa kp7 ja kierto oli ennen n.30 hujakoilla , ett katsellaas miten pitää paikkojaan kun ekat menkat saapuu.... :snotty:
 
Miilukka: Sanattomaksi vetää, tosi surullista. :( Toivottavasti kuitenkin pian tärppäisi uudestaan! Plussapuhurit! :whistle: :hug:

Lumikeiju: Kiitos kaunis, taisi olla toivotuksestasi apua... :heart:

).(: Luojan kiitos, verestä ei ole ollut tietoakaan sitten perjantai-illan, jolloin siis tuli kahteen otteeseen pyyhkiessä hieman veristä jälkeä paperiin. Muutoinkin ollut aivan normaali olo, nälkä koko ajan. Joten josko todellakin tällä säikähdyksellä pääsimme, toivottavasti. Ihana, tiistaina on se ultra, toivottavasti sieltä tulisi myös hyviä uutisia! :heart:

-Sirpula ja Pikkuinen rv 7+2 :heart: -
 
Hienoa lukea uusista plussista täällä. Onnea hirmuisesti :flower:

:hug: Millukka. Voimia teille.

:wave: uudet ja vanhat ystäväiset.

Arcatha: taitaa ne la:t mennä jo tuonne ensivuoden puolelle niin mulle ainakin sopii vaihtaa...Jos pistää vaihdon ensiviikolle niin kaikki varmaankin tietää etsiä uuden pinon.

On: alkaa tässä tuo punahilkka lähteä ja antaa meidän aloittaa nää vauvelin teko hommat...Jospa se haikara löytäs nyt meidät. =)
 
Elikkä ensi viikon perjantaina avaan uuden pinon :) Siihen asti kirjoitellaan tässä pinossa :)

Tein vielä ovistestin ja plussa tuli siihenkin.. Ehkä ei siis kannata vielä toivoa menettää ohi menneestä oviksesta. Toivon niin kovasti, että nyt tarttuisi mukaan..
 
jaahas ja niin alko just vuotaan,eli mulle saa laittaa yk3 ja kp1 :ashamed: en tiiä miten nuo kierrot on nyt noin pidentyny hieman :whistle:
Onnittelut plussanneille,täältä tullaan vielä perässä kun se onni potkaisee :heart:
 
Esikoisesta Haaveilevat



Lumikeiju....kp 4/28-30.......yk 1
Nanniina...........kp 6/32-36...................yk 9............SATKS
nti......................kp 8/28-33..................yk 8................PHKS
Linduu...............kp 12/28.................yk 4
emiliana...kp 13/28-33.......yk 3
Tuulia85...kp 15/28......yk 6....TAYS
Arcatha.............kp 16/27...................yk 8...............KYS
Suikku...............kp 22/29-32...................yk 12
JJ-t....................kp 23/30-33....................yk 07/07 alkaen
JoJo79 ............. kp 27/37.................yk 1
kiharapää.......... kp 27/32-35...........yk 9............TYKS
Miracle.....kp 31/27(-32)............ ..km 04/08a
kaa....................kp 32/31-36........................yk 5..............KYS
humu82.....kp 34/27-28........yk 2
Charlott.............kp 39/30-57..................yk 5..............KYS
piksu.................kp 43/30........................yk 12
Ouska....kp 76/28-35.......yk 3
Laala.................kp 115/??.........................yk 1.............TYKS






Toista Toivovat



Tuulia79...............kp 7/31-35................yk 6............PHKS
Ninnurainen.........kp 14/27-105................yk 14..........K-HKS
mama-84..............kp 19/26-28.................yk 19...........SATKS
Selis......kp 26/30-34.......................yk 1......TYKS
ipanapa-08...........kp 27/28-37.................yk 8
mariq....................kp 28/29-36.................yk 13..........L-PKS
Vilinäiti................kp 33/?.....................yk 20..........TYKS






Kolmatta Toivovat



TaikaWiitta..............kp 2/22-30
Hymy83......kp 2/44.....yk 3






Neljättä Toivovat


Päppä........................kp 3/25-30.......yk 16.........PHKS
Rouva Pikkumyy.......kp 26/28.............yk 3..........TYKS
Jonna-........kp 27/28-33....yk 5
mammeli83......kp ?/??...............yk 1




Kuudetta kuumeilevat

velmuliina74....kp 19/24-27




Taustajoukoissa mukana:

umayya
minime



:heart: Haamuilijat :heart:




:heart: Plussanneet :heart:


Sirja...............................1.2.2009......................yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
mymmyryy.....??.??.????....................yk 1
Lapinmaria..................??.??.????......................yk 5...........KOKS
Mamamin....................23.1.2009......................yk 3...........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++



 
minut vielä tonne viidettä kuumeileviin ;) vaikka kierrosta ei kyl hajua ett miten nyt keskenmenon jälkeen lähtee käyntiin mut jos se pysyis suht normina eli mulla olisi nyt kp7/30-34 .... katellaan mite n pitää paikkaansa. onhan se aikaista tuppautua listoille kun keskenmeno oli juuri mutta haluan mahd.pian normaaliin ja päästä yrittämään :heart:
 
Millukka lisään sinut illalla huomisen listaan :)

).( täällä tulee vettä taivaan täydeltä.. yö meni pyöriessä.. vaikea oli nukkua kun henkeä ahdisti ja joka paikka ihan tukossa.. Mies lähtee töihin kahdeksi.. sitä ennen sillä on lekuri.. Mitähän minä teen sillä välin kun se on kymmeneen saakka töissä? :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Kui mones rv sul Tuttemui on? Toivotaan et ois asiaan kuuluvaa eikä runsaantuis!! Enkeleitä suojelemaan pienokaistasi! :hug:
rv7+0. Mulla on siis ollu ennenkin, aiemmissa raskauksissa. Tänään tuli reilujen menkkakipujen kera, onneksi kipua kesti vaan n.1/2 tuntia. Vuotoa on ollut nyt pari-kolme tuntia, näyttäis onneksi siltä, että nyt lirahtaa vaan vessanpöntöllä istuessa :/
 

Yhteistyössä