** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

sain clomit jee jo ens kuuksi syön niitä jälleen kerran 3kk(yk14-16) sitten tssg(yk17) ja sitt en tiä mut syksyllä kuitenki sitt jotain muuta....alkaa kato ny kesätauot ei tehä mitään..anto onneksi reseptin..lääkkeet meinas olla tiukassa..joka paikasta loppu..yks purkki onneksi löyty..täältä n<.60 000 immeisen alueelta...mitä jos sieltäki olsi loppunut...

jospa nyt kesällä tärppäis...toivohan saa.... :LOL:

Lämpimät onnittelut Sirjalle ja Mammutti-Mammalle!! :flower: :hug:

).(: Sitten omaa napaa tännekin...olen täällä viimeisen tunnin vain itkeä tihruuttanut, sillä wc:ssä käydessä pyyhkiessä tuli paperiin ihan vähän kirkasta veren näköistä. Sama toistui kun parin tunnin päästä taas kävin pissalla. Pönttöön/pikkareihin ei ole tullut yhtikäs mitään. Voi Luoja, toivon niin maailman eniten että vauvalla on massussa kaikki hyvin, ja tämä olisi harmitonta! Ensi tiistaina on se varhaisultra, mitä teen jos vuoto yltyy?

Oon todella peloissani, ja mieskin on töissä... :'( :'(

Koko ajan vain silittelen massua... :heart:

-Sirpula ja Pikkuinen rv 7+0 :heart: -

miracle: Kiitos, toivotaan todellakin että olisi näin! :heart:

Nyt juuri vessassa käydessäni ei taas ollut tietoakaan mistään vuodosta, toivottavasti päästiin tällä säikähdyksellä. Mieskin säikähti ihan tosissaan kun äsken töistä tullessa hälle kerroin. Enkä itkemättä pystynyt tietenkään kertomaan, vaan heti hänet nähdessäni "pato" murtui kokonaan... :'( :snotty:

Mutta juteltiin miehen kanssa siitä, että nyt ei taida muu auttaa kuin yrittää olla vain mahdollisimman rauhallisin mielin ja ajatella positiivisesti. Toivottavasti vuoto ei yllykkään ja onneksi on se ultra-aika tiistaina niin saa sitten ainakin varmistusta masuasukin tilanteesta.
Toiveikkain ajatuksin, masua vähän väliä silitellen,

Sirpula ja Pikkuinen :heart:

Sirjalle ja Mammutti-Mammalle hirmuisesti ONNEA plussasta!!! :heart: :flower: :heart: :flower: Ihan tulee sellanen ihana kutkuttava tunne, kun näitä plussa-uutisia lukee.... :heart:

Sirpulalle ja masuasukille siunausta ja varjelusta!! :heart:

vuodon takia mihinkään kannate mennä..ei keskenmenolle mitään voi kun näin alussa...kotona vaan ootella..sullahan kohta uä...siellä se selviää..joillain se on asiaan kuuluvaa vuotoa toisilla taas se ikävä km...toivotan teille onnea

Onnea plussanneille :heart: ja tsemppiä tädin riivaamille, joskos ens kierrossa tärppäis!

Mulla on itellä ollut ihan hirvee väsymys koko ajan. Tänään pitäis mennä lakkiaisiin ja mun tekis mieli jäädä kotiin nukkuu :ashamed: . Muutenkin oon ihan kuumilla kivillä kun täytyis yli viikko oottaa ennen kun pääsee testailemaan...

Esikoisesta Haaveilevat

Lumikeiju....kp 2/28-30.......yk 1
Nanniina...........kp 4/32-36...................yk 9............SATKS
nti......................kp 6/28-33..................yk 8................PHKS
Linduu...............kp 10/28.................yk 4
emiliana...kp 11/28-33.......yk 3
Tuulia85...kp 13/28......yk 6....TAYS
Arcatha.............kp 14/27...................yk 8...............KYS
Suikku...............kp 20/29-32...................yk 12
JJ-t....................kp 21/30-33....................yk 07/07 alkaen
JoJo79 ............. kp 25/37.................yk 1
kiharapää.......... kp 25/32-35...........yk 9............TYKS
Miracle.....kp 29/27(-32)............ ..km 04/08a
kaa....................kp 30/31-36........................yk 5..............KYS
humu82.....kp 32/27-28........yk 2
Charlott.............kp 37/30-57..................yk 5..............KYS
piksu.................kp 41/30........................yk 12
Ouska....kp 74/28-35.......yk 3
Laala.................kp 113/??.........................yk 1.............TYKS

Toista Toivovat

minime.................kp 3/33-45......................yk 4
Tuulia79...............kp 5/31-35................yk 6............PHKS
Ninnurainen.........kp 12/27-105................yk 14..........K-HKS
mama-84..............kp 17/26-28.................yk 19...........SATKS
Selis......kp 24/30-34.......................yk 1......TYKS
ipanapa-08...........kp 25/28-37.................yk 8
mariq....................kp 26/29-36.................yk 13..........L-PKS
Vilinäiti................kp 31/?.....................yk 20..........TYKS

Kolmatta Toivovat

Matonen..................kp 5/31....................yk 8
TaikaWiitta..............kp 25/23-30
Hymy83......kp 43/39.....yk 2

Neljättä Toivovat

Päppä........................kp 1/25-30.......yk 16.........PHKS
Rouva Pikkumyy.......kp 24/28.............yk 3..........TYKS
mammeli83......kp ?/??...............yk 1

Taustajoukoissa mukana:

umayya

:heart: Haamuilijat :heart:

:heart: Plussanneet :heart:

Sirja...............................1.2.2009......................yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..8.2.2009...............yk 6
mymmyryy.....??.??.????....................yk 1
Lapinmaria..................??.??.????......................yk 5...........KOKS
Mamamin....................23.1.2009......................yk 3...........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Millukka.................. 22.12.08...................yk 10
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3.......P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13

PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++

takaisin tulen tänne tuolta joulukuun odottajista. keskenmeno tuli maanantaina viikolla 10+1 :'( ja vieläpä kesken muuton :snotty:
muutettiin just tampereelle toiselta paikkakunnalta ja loppusiivousta olin tekemässä vanhassa kämpässä kun kun alkoi kova vuoto.tippui pitkin lattiaa housujen läpi ja kämppä oli tosiaan kuin murhan jäljiltä sen jälkeen.menin päivystykseen ja sain vasta seuraavalle päivälle ultra ajan.vuoto rauhoittui parin tunnin rajun vuotamisen jälkeen. sovittiin entisellä paikkakunnalla että lääkkeellinen tyhjennys tehtäisiin uudella paikkakunnalla. kotiin päin ajellessa vuoto alkoikin erittäin rajuna uudestaan isojen klönttien saattelemana. eiku suoraan uuden paikkakunnan sairaalaan jossa makasin sen päivän melkein taju kankaalla. nyt olen kuitenkin kotona ja vuotoa tulee vielä hiukan.jälkitarkastus kuukauden päästä. kyllä masentaa
:'(

viidettä siis kuumeilen kovasti :heart: toivottavasti pääsee nopeasti uudelleen yrittämään.

Kaa
Kiireinen kopioi itseään toisesta pinosta:

Pikaisesti kiireen keskeltä:

Tänään kp 31/31 ja aamulla odotetusti nega (HCG 2,1). Menkat ei vielä ole alkaneet, huomenna varmaan on senkin aika. Nyt pääsen viettämään terassi-iltaa kamujen kanssa eikä tartte olla limulinjalla! Kivaa!

Millukka, voi ei!! :'( Voimia kovasti!!! Mulla kans muuton yhteydes alko vuoto sillon, just samana pvänä ko saatiin mu kamat siirrettyy tänne miehen luo. Voi että, koita jaksaa ja ajatella positiivisesti ja sure surusi ja anna kaiken pahan olon tulla pois ennen iloista aikaa, sieltä se aurinko vielä paistaa kun aika tekee tehtävänsä! =):hug:

Mun mielest tosin kymppi vko on jo aika todel pitkällä (siis iha vaa mu mielipide) eikä se mu mielest oo mikkään et no näin alussa... Et sinällään mua kyl sieppaa tuollaiset lohdutukset vaikka ne hyvää tarkoittavia ehk ovatkin.. Ehk otin senkin liian henkilökohtaisesti, tul niin oma km aika mieleen...Se kun on sillo jo oma vauva, ainaski mulle, oli se sit vkolla 4 tai 20 ko se kesken meneee. Mut juu, ehk turhasta ärsyynnyin...

Onnea sirja ja mammutti-mamma!! :) :flower:

Millukka: Voi itku! :'( :hug: Kovasti voimia! En osaa kuvitella kuinka pahalta susta tuntuu.. :'(

Minä taustailen varmaan jonkun aikaa, jotenkin on ihan nolla olo. Siis ettei ollenkaan jaksa innostua mistään.. :snotty:

ite oon useesti kirjottanut kun jollain on menny kesken että onneks meni nyt eikä sit myöhemmin. en ole ajatellu että siitä koskaan kukaan loukkaantuu. pyydän nyt anteeks kun olen niin kirjottanut, en oo tarkottanu mitään pahaa, päinvastoin. mulla kyllä rakkaus vauvaa kohden vahvistuu joka päivä ja itse ainakin rakastan tätä vauvaa nyt paljon paljon enemmän kun sillon viikolla 10. eli pahoittelut vielä täältä suunnasta ja ihanaa kesää kaikille ja plussia puhaltelen. :whistle:

Yhteistyössä