** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

Täällä ollaan, pitkästä aikaa! :wave: Täällä ollut oikeasti koko viime viikko semmoista härdelliä, että oksat pois! :eek: Tein viikon aikana yhteensä 30h YLITÖITÄ ja lisäksi oli kevään viimeiset opiskeluihin liittyvät tehtävät työn alla, joten vannotin itseni etten tänne tule (vaikka kuinka teki välistä mieli), ennenkuin kaikki rästit on tehty pois alta. Nyt siis täällä taas, tehtävät tehty ja 3 pvn vapaa tiedossa! ;)

Noista meitin kp:stä...oon täällä tosi hämilläni että milloinkahan uskallan testata - menkat on nimittäin myöhässä. Viime su otin viimeisen terolutin, eli järjen mukaan niiden olis pitänyt alkaa toissayönä/eilen aamusta (aiempiin kiertoihin verrattuna).

Oon ollut (tai ainakin yrittänyt :attn: ) olla nyt loppukierron tutkailematta mahdollisia oireita, mutta nyt oon antanut itelleni luvan tarkastella itteäni avoimin silmin ja mietiskellä myös viikon, kaksi taaksepäin. Tässäpä nyt oireita: nivuset ollut yli viikon kipeät (enkä ole tehnyt mitään fyysisesti niitä rasittavaa, ratsastanut tms.), alamahaa nippaillut välillä ikäänkuin menkkamaisesti, tissit on lähes jatkuvalla syötöllä arat ja nännit on "pystyssä" (mies tykänny! :D ), iltaisin viluttaa kovasti ja lisäksi oon ollu tosi väsyny. Jännittää ihan hirmusti, toivon niin älyttömästi että nyt olisi meille onni potkaissut! :heart:

Kaapissa olisi raskaustesti odottamassa, milloin testaisin... ? :attn:

miracle: Paljon onnea kihlauksen johdosta! :flower: Joko on hääpäivä päätetty?

JJ:t: Voi ei, jätti-iso :hug: sulle!!!
 
Sirpula, toivotaan parasta et ois tärpänny!!! :hug: ja hääpvämäärää ei oo viel lyöty lukkoon, ootellaan et saadaan tarjouspyyntöjä ja sit niiden perusteella varaillaan kuten myös kahtotaan et mite kirkoissa on aikoja tai sit jos pappi tulisi paikan päälle eli ei kirkkovihkimistä :)
 
Huomenta :wave:

Täällä kouluun lähtöä tekemässä.. Ulkona tulee vettä ku mistä, harmaata on muutenkin, painostava ilma.. Liekkö ukkosta tiedossa.

Mulla on kuuma, hiki valuu vaikka ei ole mitään edes tehnyt :LOL: Olisi nukuttanut aamulla.. mieskin kömpi ties kuinka myöhään sänkyyn kun katsoi Suomen pelin..

Aamulämmöistä en osaa mitään sanoa kun nyt vasta mittasin ja pystyssä ollut jo pidemmän aikaa.. Pieni toive sydämessä on niin suuri kuitenkin.. voi kun olisi tarttunut pikkuinen matkaan..
 
Onnea Kirppunen!!! :flower:
täällä testailtin perjantaina, mut negaa näytti..ja kun tuossa on jo muutamat testit tehty ennen sitä, niin testailen vasta loppuviikosta, jos täti ei oo tullu kylään...
menee hermot tälläises odottelus.. |O
mutta katotaan..
ja :hug: kaikille, joilla kierto ei mennyt toiveiden mukaisesti!!
 
kirppunen: Onnea kovasti! :flower:

Olikohan täällä muita plussaneita? En nyt äkkiseltään muista.. Tulin nyt näyttäytymään samalla kun kirppusta onnittelin. Mukana ollaan, taustaillaan kun ei jaksa koko ajan miettiä raskausjuttuja vaikka ne mielessä pyöriikin. käyn välillä kp:t tarkistamassa kun en niitäkään muista. nyt on kyllä muka raskautunut olo, kohtua repii jo kolmattakohan päivää samasta kohtaa, paha olo, väsyttää. Mitäs muuta.. No, tätiä kuitenkin odotan niin ei oo niin iso pettymys.. :ashamed:
 
JJ-t :hug: Ja tsemppiä uuteen yritykseen!

Sirpula Noilla oireilla ja menkat myöhässä - oisin jo testannu ;) Plussatuulia!

kirppunen Eka yk? Wau! Valtavasti onnea, ja toivotaan pikkuiselle turvallista kyydissä pysymistä :heart: :hug:
 
kirppunen, onnea!! :flower: :heart:

Tääl ei vauvakuume oo kovinkaa kova ku hääkuume on vallannu mielen :D Mut kyselen täälläkin et mitä ihmettä teen näille mun hiuksille?? Ku ne on elottomat ja kuivat (ottanu värinpoistoa ja tiiän kyl et on pahasta :ashamed: ) eikä väri tartu kun juuriin vaa.. ni mikä ihme nää vois pelastaa?
 
miracle mun hiukset oli joskus kanssa tosi pahassa kunnossa permiksen ja vaalennuksen takia..olin kampaajalla pari kertaa sellasissa syvähoidoissa ja sitten tumma väri päähän niin siitä ne parani!! uhraat siihen muutaman satkun niin tulee upee tukka!!

kirppunen paljon onnea!!!! :heart:

minime ja sirpula menkat myöhässä?? testailkaas jo ja tuokaa hyviä uutisia!! :D
 
Kiitokset onnitteluista, ihan sekasin ukon kanssa ollaan täällä. Juu tosiaan eka yk ja heti tuli plussa. Tosin niin kävi noiden kahden ensimmäisenkin kanssa, että heti tulin raskaaksi. Meidän sukuun onkin nyt talven aikana tulossa ainakin 6 vauvaa!

Miracle, bonacurella on sellaista tehohoitoa, joka on tarkoitettu karheille, permanentatuille ja luonnonkiharoille hiuksille. Itse käytän sitä, ja tuo vanhempi tyttö kun hänellä on ihan "afrokikkuratukka", siis luonnonkiharat. On tosi tehokasta ainetta, maksaa se pönttö jotain 13 euroa kampaamoissa, kannattaa kokeilla. Ja itselläni on ihan perus karheat suorat suomalaiset hiukset. Se tekee hiukset tosi kiiltäviksi ja pehmeiksi.
 
No niin,ultrassa käytiin.
Vko:ja kiekon mukaan 6+0.
Löytyi 10 mm:n sikiöpussi,joka vastas vko:ja mutta ei sikiötä...
Toki oviksen mukaan ois vko:t 5+2 mutta...
Kyllä miehelläkin silmät rupes punoittamaan vaikka yrittikin mua silitellä.
Ens`to:na uus ultra.
 

Yhteistyössä