Täällä ollaan, pitkästä aikaa! :wave: Täällä ollut oikeasti koko viime viikko semmoista härdelliä, että oksat pois!
Tein viikon aikana yhteensä 30h YLITÖITÄ ja lisäksi oli kevään viimeiset opiskeluihin liittyvät tehtävät työn alla, joten vannotin itseni etten tänne tule (vaikka kuinka teki välistä mieli), ennenkuin kaikki rästit on tehty pois alta. Nyt siis täällä taas, tehtävät tehty ja 3 pvn vapaa tiedossa!
Noista meitin kp:stä...oon täällä tosi hämilläni että milloinkahan uskallan testata - menkat on nimittäin myöhässä. Viime su otin viimeisen terolutin, eli järjen mukaan niiden olis pitänyt alkaa toissayönä/eilen aamusta (aiempiin kiertoihin verrattuna).
Oon ollut (tai ainakin yrittänyt :attn: ) olla nyt loppukierron tutkailematta mahdollisia oireita, mutta nyt oon antanut itelleni luvan tarkastella itteäni avoimin silmin ja mietiskellä myös viikon, kaksi taaksepäin. Tässäpä nyt oireita: nivuset ollut yli viikon kipeät (enkä ole tehnyt mitään fyysisesti niitä rasittavaa, ratsastanut tms.), alamahaa nippaillut välillä ikäänkuin menkkamaisesti, tissit on lähes jatkuvalla syötöllä arat ja nännit on "pystyssä" (mies tykänny!
), iltaisin viluttaa kovasti ja lisäksi oon ollu tosi väsyny. Jännittää ihan hirmusti, toivon niin älyttömästi että nyt olisi meille onni potkaissut! :heart:
Kaapissa olisi raskaustesti odottamassa, milloin testaisin... ? :attn:
miracle: Paljon onnea kihlauksen johdosta! :flower: Joko on hääpäivä päätetty?
JJ:t: Voi ei, jätti-iso :hug: sulle!!!