** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

äääh, mitähän sitä kirjottas....
ensiksikin kaikille tädin yllättämille suuren suuret :hug:
ovislaisille onnitteluja :flower: :)
erzi onnittelut koiravauvasta, minkäs rotuinen on? jos et oo jo kertonut jamennyt multa ohi :whistle:
ja niin sitten täne ei mitään uutta
 
mama-84 voimia.. :hug: mulla tuli myös etuajassa täti käymään.. kivut paria päivää etuajassa..

mä tilasin tänään yksityiselle lääkärille ajan.. ihan lapsettomuus klinikka.. käydään tutkii onko jossain vika ja mikä se sit on.. kolmisen viikkoa saa sitä nyt sit ootella.. et Bumban ollaan samoja juttuja mietiskelty.. rupes jännittää heti et millanen "tuomio" sielt tulee.. eipä täällä mitään ihmeellist.. en oo kirjotellutkaa ku ei mitää oo.. taustalla pyöriny vaan.. :wave:
 
Miracle: Jipii, onnea ovistestin viivasta!! :D Nyt vaan sit tänään vauvaa yrittämään! :)

Mulla ei sitten mitään ovisoireita.. mut voishan sitä yrittää miehen kellistää illalla, toivottavasti se ei oo liian väsyny.. :ashamed:
 
Heippa kaikille!

Täällä jo kirjoitellaan uudesta kodista :)

Tänään heräsin seitsemältä aamulla ja nyt oikeastaan vasta istahtanut paikoillaan.
Vanhalle asunnolle ei jäänyt enää kuin jotain ihan pientä, eli siis kaikki huonekalut ja periaatteessa kaikki muutkin saatiin jo tänne tuotua. Nyt olisi sitten edessä järjestelyä edessä, on muuten paljon järjesteltävää :D

Tätikään ei ole tullut kyläilemään.. Saa nähdä..

Mutta nyt katoan, heippa! :)
 
Minulla on reidet ihan jumissa. Mitä lie oon tehnyt :headwall: . Varmaankin autolla ajo on niin raskasta, ku joutui olee niin kauan ilman sitä :LOL: .

Aamulla herättyäni oli maha ihan sekaisin.. Olipa hauskaa lähteä kouluun. Englannin opettajalle kävin sanoo ennen tuntien alkua, että lähen aikaisemmin, koska pitää mennä autoa laittaa.. Ja samalla kysyin, että mikä kirja pitää hankkia.. Sanoi: " se olis kyllä pitänyt jo hankkia" :eek: Mistä mie sen olisin voinut tietää. Hauskaa oli tunnille mennä, ku oli ihana monistenippu valmiina oottamassa, että mitkä tehtävät pitää tehdä.

Sitten kävin juttelee tekstinkäsittelyn opettajan kanssa ja kurssista sain: K5 :D. En olis uskonut, että niin hyvän saan.

Sitten mentiin "mökille" laittaa autoa.. Saatiin laitettua puskuri omilla patenteilla kii. Eipähän auto herätä niin paljoa nyt huomiota. Laitettavaa riittää, mutta sehän on vain hauskaa :whistle:

Pitäis mennä nukkuu, koska huomenna on aika rintaleikkauksen jälkitarkastukseen.. Kys:iin. Kiva kiva.. Ihanaa, ku on lihonut.. Mutta ei voi mitään. Kyllä sitten joskus synnytyksen jälkeen otan kunnolla itseäni niskasta kiinni..

Kauniita unia kaikille! :wave:
 
Red Dragon: saako kysyä miksi on tehty rintaleikkaus?? Onkohan mulla mennyt jossain vaiheessa vähän ohitse..

Täällä on yritetty säännöllisen epäsäännöllisesti pöllytellä peittoja miehen kanssa...
Vaikka me riidelläänkin välillä kovasti on sovinnot aivan ihania, kun on ihana mies joka osaa lepytellä..

KP (yövuorossa :) )
 
no ny se ovisviiva ei sit ollu ennee nii vahva ko eilen.. eilenhä se ol miltei yhtä vahva ku kontrolliviiva (mut ei siis se testiviivan toinen puoli ollu täysin nii vahva ko pitäis mut toinen oli).

hittolainen.. nytkö sen plussa jäi sit vaa välistä.. tosin limojakaan ei tuntuis olevan ja kn on ylhääl.. eikä testejäkkää enää oo enkä niihi ennee viihti rahoja tuhlata ku ne kummiskaa sata varmasti kerro et ees ovulois.. voihan hitsin hitsin hitsi...
 
Ilmoittelen vaan, että päätettiin vielä kuitenkin odottaa 2 kiertoa ennen lapsettomuustutkimuksia. Eli iski pihiys, ja peruutin tuon väestöliiton ajan. Toukokuussa marssin sitten paksun kukkoron kanssa tutkimuksiin, jos ei ennen tärppää. Vielä halutaan pitää kiinni ajatuksesta, että se on jo niin lähellä... Kuitenkin tiedän että vikaa on mahdollisesti ainakin minussa -> ovulaatiota ei välttämättä tapahdu. Mutta, odotellaan nyt sitten vielä hetki. Ja ovista tikutan nämä kaksi kiertoa kunnolla. Täytyy kyllä sanoa, että alkaa puuduttamaan tämä jatkuva "peiton heiluttelu", vaikka vastanaineita ollaankin :LOL:
 
Nyt ollaan oltu jonkin aikaa kotona. Pitäis hakee tytötkin jossain vaiheessa kotio. Väsyttää vain hiukan. Lääkäriaika ei onnex ollut myöhässä kuten ensmäisellä kerralla. Mulle tulee aika päiväkirurgiaan, oikean rinnan alapuolelta ottaavat sellaisen pienen palan pois. (en osaa selittää).. Ei välttämättä olis tarvinnut suostua, mutta siinäpähän leikkaavat. Ni ei liivit paina.

Lääkärin jälkeen käytiin RAX:issa syömässä ja kävin ostaa kirjakaupasta englannin kirjan. Tiimarista muutaman koulutarvikkeen. Sitten lähdettii ajaa takasin päin. Lapinlahden kohalla vaihtui ukko kuskix.. Alkoi tuntuu, että väsähdän kesken ajon.

Kiharapää: Viime maaliskuussa olin rintaleikkauksessa, koska oikea rinta oli paljon, paljon isompi kuin vasen rinta. Kärsin niska- ja hartiakivuista. Joista seurasi sitten ihanat päänsäryt. Mutta nyt ei niitä sitten ole ollut. Oikeasta rinnasta lähti 400 g pois ja vasenta rintaa myös kohotettiin samalla.
 
RD, sullaha ollu kiva pvä :) Raxis o jotenki kiva ain käydä ko voi ahtaa kui paljo vaa haluu :p ja juu kyl must tuntuis et ny se ovis ois tai huomen ko ihan selvät ovislimat ja se testiki oli nii tumma sillo vaiks toisest reunast sit ei ollukaa iha plussan vahvunen.. mut jopas tulee myöhään ovis.. toivot. ny raskautuis ni sekää ei haittais et tulee myöhässä :p ja vähä nippailee mahastaki ni eiköhä se ny olis :) lämpöjä tosin unohin mittailla :ashamed:
 
Miracle: Oli kiva päivä =). Mutta tää väsymys.. En oo pahemmin tehnyt mitään ja nyt olen jo uninen. Toisaalta rax on kallis paikka, ku ei jaksa syödä niin paljoa.. Ja ei tällaiselle lihapullalle tee hyvää herkutella, jos jotenkin aikoo painoa pudottaa.. Mutta kun ei jaksa.. Väsyttää |O

Kuka haluais kirjoittaa mulle yritysesittelyn ruotsiksi? :whistle: :wave:
 
RD: sit su pittää sannoo sille miehelles et auttaa sua enempi asioiden kans!! Ku soot aina väsyny.. tai sit kahtot rauta-arvot yms. kohdalleen ja syöt vitamiinei! Ku mite sie ny aina voit olla väsy.. mulle rax o just hyvä paikka ko sillo just ahdan itteeni ruokaa kuin possu :p
 
miracle: Nyt on vain se aika kuusta, että väsyttää. Kyl tuo auttaa enemmän kuin uskotkaan.. Mutta itellä on kiire kouluhommien kanssa.. Ja muutenkin on niin kiire. Ja luulen kyl että rauta-arvot pitäis olla hyvät, ku oon syöny rautatabletteja.

Onnex meillä ei RAX oo ihan naapurissa, siel tulis aika usein varmaankin käytyä :whistle: :p

Nyt on tytöt kotona.. Ja ääntä riittää. Ovat saaneet mummon kaa leipoo pullia.
 
mite tääl o näin hiljasta nytte? :p mie tääl vaa innoissani ko oon suht varma et se ovis on ny iha justiinsa ni tuntuu kivalt et taas tietää et sit vko 10 lopulle pitäs men sen et menkat tulis :) sit taas uuteen kiertoon ko mul o iha tunne et en mie näi äkkii raskautuis..
 
kp kyl sen tiedän et ei siit ole kiinni mut uskosin sen kyl vaikuttavan.. ja jotenkii vaa tuntuu et ei sitä raskaudu ku haluaa.. sit ko ois oikeen kurja elämäntilanne, johon ei varmalla lasta haluais ni sit se kyl tulis.. niinhä se aina menee.. ei mittää hyvää voi saada sillo ko haluaa.. :p ny se pien pessimisti mus nostaa päätään vaiks yleensä oon tosi optimisti :D noh, mut koetetaan jaksaa uskoa tulevaan ja siihen et raskautuis ees siinä vuodessa :)
 
Sitä samaa toivotaan täällä.. Meillä nyt olisi nyt hyvä lähteä pikkuisen tulemaan tässä kierrossa, kun huhtikuun jälkeen aiomme muuttaa pois tuosta asunnosta. Tällä hetkellä haemme kaksiota naapurikunnasta ja toivomme saavamme sen.. Olisi niin kivalla paikalla..
Mä kyllä tartteen alkuun navigaattorin, että osaan sinne..

KP
 

Yhteistyössä