** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

mä en tiiä yhtään mikä mul on ko nyt tullu todella runsaasti valkovuotoa ja se on semmost paksua ja valkosta.. onkoha mul tulos menkat jo nyt.. viime kierrostahan mul tuli tommost samalaista runsasta vuotoa sillo enne menkkoja.. outoa.. :eek:
 
miracle: vai oisko se ovis sitte nyt? Vieläkö oot tikutellu sitä? Mä katoin noita kiertopäiviä niin me ollaan samoissa, paitsi et sulla on päivää lyhyempi kierto.. Mulla ei oo ainakaan ollu vielä mitään ovistuntemuksia, eliu viel ois mahis et tästä kierrosta tärppäis kun tänään poistettiin se kierukka. Onko sulla ollu pitempään jo tuo 32 päivän kierto? Vau onko ollu pitempiäki? Mä luulen et mulla on nyt pitempi, ku on välillä ollu 37 päivääki..
 
minime mullaha marraskuus vast jätin pillerit ni ollu kierrot sit 36 ja viimeks sen 31.. Et iha sekasihan se on.. ja oviksen aikaan pitäs kyl olla semmost venyvää mut toi ei kyl veny :( ja tikutellu oon mut nyttemmin alkaa haamukin vain haalentua et josko oisin sit vain missannu sen huipun ja ovis ois ollukin jo.. ei täst oikeen ota enää selkoo..
 
Heippa!

Kiireinen päivä takana ja kiireisemmäksi vain muuttuu :D

Saatiin tänään puhelu, että voidaan jo alkaa muuttamaan uuteen kun entiset asukkaat olivat saaneet muutettua ja siivottua.

Myö sittä tänään yksi pakettiautollinen tavaraa jo vietiin, huomenna loput, kiirettä pitää ja pakattavaa on vielä paljon!

:wave:
 
Tikruliini hyvältä kuulostaa painonpudotus... Tsemppiä hirveesti! :heart:
Jos haluat vielä vauhdittaa niin leipä, pasta, peruna tosi tosi vähälle!! Proteiineja ja kasviksia... :D

Argathalle tsemppiä muuttoon! Se on niin ihanaa..mutta raskasta!

Tänään pitäis harjoitella :p , voi olla jo ihan myöhästä! :/
Ärsyttää kun on niin eri rytmit, että saa tehdä töitä sen muutamankin kerran suhteen kuukaudessa.
 
HepsKatti
miracle, ovis mulle tuosta paksusta limasta tuli kyllä mieleen. Mulla on tuollaista ensin ja sitten siitä parin päivän päästä sellaista läpinäkyvää ja venyvää. Ovistikuista, onko ne joskus näyttänyt kunnolla, kun kaikilla kai nekään ei niin toimi...?

mamalle iso hali!

Meillä alkaa tänään pupuilut taas tauon jälkeen :xmas:
 
Oon yrittäny tietosesti pikkusen vähentää näillä sivuilla käymistä, jospa se auttais raskautumisessa kun ei kokoajan lueskele näitä juttuja.. Toisaalta se tuki mitä täältä saa, on kyllä korvaamatonta.

mama-84: Pahoittelut siitä julmetun tädistä! :hug:
 
Khimaira
Arcatha ja JJ-t :( :hug: Olisi nyt olleet plussat!

Pamu Ajattelin joo pitää hiljaiseloa tän kierron..Mulla on aika sinne gynelle (vihdoinkin :kieh: ) parin vkon päästä, että kattoo sit mikä on "tuomio" :

Mut näkyillään :wave: :D
 
JES paino lähtenyt laskuun. Toivottavasti ei näin nopealla tahdilla koko ajan putoa. Pelkään että tulevat takas kun putoavat nopeasti. On kyllä ensimmäinen kerta kun laihdutan että en tiedä miten paino lähteää putoamaan. Toivottavasti vuoden sisällä pääsisi tuohon painotavotteeseen.
 
Tää porukka pudottaa painoaan...
Kaikille kovasti tsemppiä ja jaksamista siihen urakkaan.
Mä alotin Tammikuun 9 päivä painonvartioissa ja 4,5 kiloo on nyt lähtenyt.
Tänään on punnitus,ja nyt on ekaa kertaa semmonen tunne että mahtaako olla paino lisääntynyt... :ashamed:

Toinen terolut nappi nielty...Kyllä tää tästä etenee vaikka hitaasti kylläkin.
 
miltei plussa ovistestiin! Eli toinen puoli testiviivasta saman vahvunen ko toinen mut toinen puoli kaipaa pienen pientä vahvistumista viel, et josko se olis sit huomen jo vahva viiva!! =) Jee ja tänään sit miehen luo mut tosin vasta kymmenelt illal.. et toivot. ei oo sillo liian myöhästä.. Mut yhtäkkii toi viiva kyl tost noinki vahvaks muuttu ku aiemmin vaa haaleni haalenemistaan ja oli iha hailakan hailakkaa haamua :p
 
Vaikka täti on kylässä niin testataan viikonloppuna. Miehen mielestä vatsa on pyöristynyt ja muitakin oireita on. Varmuuden vuoksi testataan, koska valevierailuja voi tulla vaikka odottaisikin. Jos ei ole muuta hyötyä testistä niin osaa sitten tehdä, kun on oikeasti tarvetta.
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia79:
Jos ei ole muuta hyötyä testistä niin osaa sitten tehdä, kun on oikeasti tarvetta.
Hyvä pointti! :D Itsekkin tein ensimmäisen kotiraskaustestin vasta kun veritestin tuos oli positiivinen, halusin vaan tietää miten testi tehdään... :D

Itsellä piinapäivät vaan pahenee, maanantaihin pitäisi jaksaa ilman testailuja. Onneksi minulla on paljon tekemistä loppu viikolle, joten en varmaan ehdi edes ajatella testaamista. Reissuunkin lähdetään viikonlopuksi. :heart:
 
mie taidan jäädä hetkeksi taustailemaan ja kurkkailen aina mitä teille kuuluupi.Itsellä kun ei taida tässä kierrossa onnistua mikään :| No iltapäivällä lähden koira vauvaa katsomaan,sais 2vkon päästä sit hakea kotiin. Vähä jännittää miten toi meijän eka hulivili suhtautuu uuteen tulokkaaseen :)
 
Heippa kaikillle, ja iso :hug: niille, joille täti on puskenut kylään.

).( Täällä täti pakkasi kamansa jo jokunen päivä sitten. Tuulia79, tuleppa sitten kertomaan miten kävi testailuissa. Nimittäin minullekin tuli tädistä huolimatta vimma testata kahdella ovulaatiotestillä ja kahdella raskaustestillä vielä tädin vierailun jälkeenkin :ashamed: R-testiin ilmestyikin ns. "roskishaamu" - kahden tunnin kuluttua kun vilkaisin testiä - ja ovistestitkin näyttivät melko vahvaa haamua (eli negatiivista, mutta "vahvaa" väriä ilmestyi kuitenkin.) Toinen r-testi sitten olikin clearbluen ja selkeästi negatiivinen. (Tuo ensimmäinen "roskishaamu/viivanpaikka" tuli advancella) Kai tämä kuumeilu on menossa ihan mielipuoliseksi, kun testejä tuhlailen. Ja kun nuo alavatsakivut + alaselkäsäryt eivät tädistä huolimatta hävinneet, niin jo alkoi mielikuvitus lentämään!

Kärsimätön luonne kun olen, ehdin jo varaamaan ajan väestöliitolta. Eli jo maanantaina päästään asiassa eteenpäin, kun ensikäyntiaika lääkärille on edessä. :D (Hätähousu :ashamed: ) Sisältää siis; haastattelun, sperma-analyysin + jatko suunnitelmat. Mieli keveni mukavasti ( ja kukkaro taatusti), kun nyt on ainakin "jotain" konkreettista asian hyväksi tehty! Kiertokin on tasaantunut tuohon 34-36 päivään. (Kuitenkin virallisesti "epäsäännöllinen" kierto on kyseessä )

Sellainen hauska sattumus kävi vielä, kun tilasin viime viikolla halpa-testit.fi:stä clearbluen digitaalisen r-testin (n. 13,5 ?) ja lähetttivätkin postissa clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin (33?). Sain siis tuolla r-testin hinnalla tuon o-testin. Taisivat aavistaa, että raskaustestiä on turha lähetellä :LOL: :LOL: :LOL:

Lycka till kaikille painon pudottajille!!! Itsekin täytyy palauttaa kuri, koska viimeiset 5 päivää on herkkuja syöty PALJON! Ja kuitenkin jo sen 3kg sain pois :) (Enää 12 kg tavoitteeseen :xmas: )

Erzi, onnea tulevasta perheenlisäyksestä ;)

Kaa, yritäppä hillitä itsesi vielä (joo, minähän se olen hyvä sanomaan näin) !

:heart:
 
kp19 ja oviksesta 2päivää.

prkl tässä kohta ollaan menkoista laskettuna sekundalapseton :headwall: ...ajallisesti ollaan yritetty 1,5v ja menkoista menossa yk10 siis huhtikuussa vuosi....noh..oottelen sitä lääkäriaikaa, josko se joskus tulis postissa. :kieh:
 

Yhteistyössä