TALVIHAALAREISTA! :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BridgetJones
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On sulla mahdottomat koot lapsille, meillä 2 v käyttää ens talven 80 cm reimatecin haalaria.

No meilläkin on 1,5v tyttö jolla lassien 92cm haalari ja on sopiva.

Minkä kokoinen sun tyttös on?
Meillä tyttö 1v2kk ja käytössä 74cm remun vk-haalari..

tyttö käytti 6-7kk ikäsenä 74cm haalaria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On sulla mahdottomat koot lapsille, meillä 2 v käyttää ens talven 80 cm reimatecin haalaria.

No meilläkin on 1,5v tyttö jolla lassien 92cm haalari ja on sopiva.

Minkä kokoinen sun tyttös on?
Meillä tyttö 1v2kk ja käytössä 74cm remun vk-haalari..

tyttö käytti 6-7kk ikäsenä 74cm haalaria.

Kyllä on lapset erikokosia! Meillä 9kk:lle jää just 80cm haalari pieneks... :laugh:
 

Similar threads

Yhteistyössä