Eka talvi Yh:na enkä siis ole miljonääri...
Ticket to Heaven:illa oli ihania puhuja, mutta auta armias että maksaa!! Ja kaikkea kun pitäisi ostaa kaksin kappalein...
Onko olemassa sellaista talvipukua, joka olisi yhtä aikaa nätti, kestävä, edullinen, (mahd.vedenpitävä)?? Vai tavoittelenko nyt pilvilinnoja....?
Onko olemassa sellaista talvipukua, joka olisi yhtä aikaa nätti, kestävä, edullinen, (mahd.vedenpitävä)?? Vai tavoittelenko nyt pilvilinnoja....?