TALVIHAALAREISTA! :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BridgetJones
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BridgetJones

Aktiivinen jäsen
21.09.2009
1 506
0
36
Eka talvi Yh:na enkä siis ole miljonääri... :laugh: Ticket to Heaven:illa oli ihania puhuja, mutta auta armias että maksaa!! Ja kaikkea kun pitäisi ostaa kaksin kappalein...

Onko olemassa sellaista talvipukua, joka olisi yhtä aikaa nätti, kestävä, edullinen, (mahd.vedenpitävä)?? Vai tavoittelenko nyt pilvilinnoja....?
 
Jonathanit ja Lassietecit lienevät halvimpia. Lindexin, Kappahalin ja Minymon tulevat siinä aika rinnan. Ton jälkeen ehkä Lenne ja Travallen Remu. Vauvamallit ovat kaikilla edullisempia siihen toiseen malliin verrattuna.

ticketin plain rain on välikausiasuista yksi edullisimmista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käytetty? Minkä kokonen sulla on hakusessa? *moderoitu*

Voi kiitos, mutta on esikolle liian pieni ja kuopukselle (poika) liian vaaleanpunainen... :laugh:

Meillä se oli kyllä käytössä sen teidän tytön ikäsenä, se on yllättävän iso toi tiketin haalari, ostin sen aikasemmin mutta jouduin laittamaan vuodeksi kaappiin kun sovittamatta ostin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minkä ikäinen lapsi`?

Esikoinen reilu 2-vuotias ja kuopus täyttää vuoden vaihteessa vuoden.

minkä kokosta haalaria meinasit kuopukselle?

No oliskohan se sitten 86senttinen... Syksypuku on nyt 80cm ja on aika sopiva, joten eiköhän siinä talvipuvussa voisi olla vähän kasvunvaraa. Meidän muksut on aika pitkiä! Esikollekin pitää ostaa ainakin 98-puku (ikää 2v.3kk).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käytetty? Minkä kokonen sulla on hakusessa? *moderoitu*

Voi kiitos, mutta on esikolle liian pieni ja kuopukselle (poika) liian vaaleanpunainen... :laugh:

Meillä se oli kyllä käytössä sen teidän tytön ikäsenä, se on yllättävän iso toi tiketin haalari, ostin sen aikasemmin mutta jouduin laittamaan vuodeksi kaappiin kun sovittamatta ostin.

Joo, olen kuullut, että ovat aika isoja, mutta meidän tyttö on aikaslailla sellasen kolmevuotiaan kokonen. Syksypuku 92cm menee just ja just päälle! B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On sulla mahdottomat koot lapsille, meillä 2 v käyttää ens talven 80 cm reimatecin haalaria.

No meilläkin on 1,5v tyttö jolla lassien 92cm haalari ja on sopiva.

Minkä kokoinen sun tyttös on?
Meillä tyttö 1v2kk ja käytössä 74cm remun vk-haalari..

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On sulla mahdottomat koot lapsille, meillä 2 v käyttää ens talven 80 cm reimatecin haalaria.

No minä oon itse 180cm pitkä (lasten isä aikaslailla pidempi). Esikoinen on sellasen 98cm ja kuopus taisi olla viime neuvolassa melkein 80cm (9kk). =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On sulla mahdottomat koot lapsille, meillä 2 v käyttää ens talven 80 cm reimatecin haalaria.

No meilläkin on 1,5v tyttö jolla lassien 92cm haalari ja on sopiva.

Minkä kokoinen sun tyttös on?
Meillä tyttö 1v2kk ja käytössä 74cm remun vk-haalari..

1v neuvolassa oli 85cm käyttää muutenkin 92-98 vaatteita. 86cm haalareista hihat ja lahkeet lyhkäsiä.
 

Similar threads

Yhteistyössä