**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 3)**

TAYS:issa käyty. ei mitään konkreettista r-myrkytykseen viittaavaa niin pistivät kotio. neuvolaan pe tai ma ja ensi viikon torstaina taas synnärille näytille, jollei ennen sitä ole pihalle tullut :saint:

lääkäri oli oikein mukava, kerrankin!! saatiin puhuttua kaikista mun vaivoista ja ymmärsi hyvin mua ja mun huolia. sillä ei ollut yhtään kiire saada mua sieltä pois, tosin kun yleensä lääkäreillä ollut. sain siis kaikki kysymykseni kysyttyä ja fiilis on paljon parempi :D nyt kun tietää että on vielä uusi aika niin on taas jotain mitä odottaa.

parannusta alakerrassa :attn: elikkä paikat täysin pehmenneet ja ulkosuu sormelle auki. kanavaa jäljellä 2cm. sanoi että sörkkii vähän lujemmin, josko lähtis vaikka tulemaan :saint: epäilen, mutta kyllähän se auttaa..

olo on siis edelleen väsynyt ja kipeä, näköhäiriöt kiusaa ja päätä särkee. mutta hyvä fiilis kun tietää kaiken olevan kunnossa jaedistystäkin tapahtunut. painoarvio toisella oli 3.1kg :heart:

mitäs muille kuuluu???

JJ-t ja joona 38+3
 
tää on ihan kamalaa tää loppuaika ja synnyyksen odottaminen. toisaalta haluais että synnytys alkaa NYT mutta toisaalta olis vielä tekemistä. sitten vielä panttaan niitä tekemisiä kun oon asennoitunut että 42 viikolle mennään :headwall:

koko päivän oon netistä lueskellut synnytyskertomuksia ja poppaskonsteja synnytyksen edistämiseen. yksi mitä en ole ennen kuullut on SIIDERI ajattelin sitten että voisi tänään nauttia yhden kylmän kuivan omenasiiderin :p hyvällä omatunnolla voin sen tehdä, edes yhtä siemausta alkoholia en ole raskausaikana ottanut. saunomaankin olis tarkotus mennä ja ajattelin kävellä sitten kuudenteen kerrokseen rappuset :saint:

tänään taas juilinut koko päivän vatsaa ja selkää, mutta tätähän on jatkunut jo kuukauden verran |O vauvalla on kyllä ollut paljon hiljasempi päivä kun yleensä :/

[/b]SS sulla on kyllä ollut kadehdittavan helppoa :saint: toivottavasti se myrkytys ei iske ja pääset luonnolliseti synnyttämään!!

JJ-t ja Joona 38+5
 
JJ-t niinpä :D Ja ny ei oo ollu muuta ku ihme jalkakipuilua, mut onneks vaa ajottaista=) Mut sullaha ei viikot viel ees oo hirmu suuret, yritä jaksaa ku viel voi men pari kolmeki vkoa.. Eikä se oo paljoa, aatellen et sit saat nyytin syliin :heart: Ja miul o olo jo ollu parempi, et tuskimpa myrkytys iskee, en jaksa ainakaa uskoa.. :p

Ja mitä siideriin tulee niin aika outona pidän kyllä semmosta vinkkiä.. enkä kyllä ite osais hyvällä omalla tunnolla juoda.. Oon juonu keskiraskauden jälkeen puolikkaan siiderin ja siitäki tuli iha mieletön morkkis ja kaadoin osan pois.. Eli join ehk desin.. Mut ei vaa kykene ku tietää mitä se aiheuttaa.. Mut joisit vadelmalehtiteetä, senhä sanotaan edistävän synnytyksen alkua =)
 
juu mä luin tosta vadelmalehtiteestä, ajattelin sitä hakea!! en ostanutkaan siideriä, ei tosiaan omatunto antanut periksi, vaikka tiedänkin ettei yhdestä ole mitään haittaa vauvalle :saint: mistäköhän sitä vadelmanlehtiteetä saa ostettua??

eihän mulla tosiaan ole viikot täynnä vielä, huomenna tasan 39. mutta tää olo mitä mulla on ollut jo toista kuukautta ei tee hyvää, pää hajoo kaiken sen fyysisen kivun keskellä mitä mulla on. eniten ehkä vaikuttaa se etten ole ollut töissä viikon 28 jälkeen ja tekemisen puute ja tylsyys on suurta |O

tosiaan kipeitä suppareita ollut jo toista kuukautta ja r-myrkytyksen kaikki oireet päällä |O polvien nivelet on niin kipeet että sattuu joka kerta kun nousen ylös, samoin alavatsa. ei jaksais enää valittaa, siksi kaikkia poppaskonsteja etsin että vauvan saisin pihalle :saint:
 
jj-t: mä kyselin vadelmanlehtiteetä luontaistuote kaupasta mut en sitä mistään löytäny. mammateetä vaan suosittelivat. sitä sit lipitin 3 viimestä viikkoa mut en usko et siitä mitään hyötyy oli kun poika synty sit vasta 41+1.
 
Kiitos kaikille.

Nyt sitten olen itse kipeänä. Mahaa polttanut koko päivän nyt sitten istun vähän väliä pytyllä kun maha on täysin löysäl. Muuten kuuluu ihan hyvää.
Koskakoos sitä tarvis neuvolaan ottaa yhteys?

tikruliini 4+6
 
mä soittelin neuvolaan vasta varhaisultran jälkeen, mutta jos et ole menossa niin voit soittaa vaikka heti! aikasintaan viikolla 8 ne pottaa sinne eka kertaa. mä olin 9+0 ja silloin jo saatiin sydänäänet kuuluviin, mutta aina ne ei kuulu kun vasta 12+ viikolla :heart:

toivottavasti ei enää kauaa olo tuollainen olo :hug:
 
Tikruliinille paljon onnea ja tarrasukkia mukaan! :heart: :flower: :D

Kohtahan täällä alkaa poksahdella taas porukkaa! :D

Meillä menee hyvin. Aaro oppi eilen kääntymään selältä masulleen. Tisumaidolla poika pärjäilee. 3kk neuvolassa kokoa oli huimat 7450g ja 64.5cm. Hyvin kasvaa! :D Iloinen ja aurinkoinen poika. Vauvakuumetta meinaa pukkailla päälle, mutta mies ei enää oikein innostu. :whistle: Saapa nähdä muuttuuko miehen mieli vai saako minun haaveilut jäädä haaveiluiksi.

Aurinkoista kevättä kaikille! Ja kevyttä loppuraskautta viimeisillä viikoilla oleville. :D :heart:


~~NinniNuppunen ja Aaro 3kk 3vko~~
 
nyt on vihdoin tikruliini listoille lisättynä :)
nostellaas samalla :attn:
tänne ei uutta eikä ihmeellistä, laminaatin laitto alkaa huomenna, kuopuksella 3. kuuri menossa korvatulehdukseen ja korvapolille olis aika 15. päivä, josko saatais putket ja kitarisat poistettais, tois vähän elpotusta.

umayya + siiri 29+3
 
Sain tänään tilattua ajan neuvolaan. En tiedä miksi jännitin kauheesti sinne soittamista. Tuli semmoinen jännä pelko päälle kun näpyttelin numeroita. Aika on 14 päivä.
Soitin miehelle puhelun jälkeen ja ääni kuulemma vapisi oikein urakalla.

tikruliini ja pörris 5+4
 

Yhteistyössä