**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

Soitin nla-tädille ja jätin soittopyynnön.. Jos kerkeäis kuuntelee sydänäänet tänään jossain vaiheessa.. Jotenkin on pelko, että onko kaikki kunnossa.. Minusta, kun ei välttämättä liiku niin paljoa, mitä pitäisi.. Katsotaan, joko nyt pääsisin sitten KYS:iin..

Entä jos se onkin kuollut.. Voi ei näitä mun ajatuksia.. ei ehkä pitäisi noin pahoja ajatuksia ajatella.. Mutta olenko kaikki ostanut turhaan.. neulonut aivan turhaan.. Miten kestän, jos niin on sattunut..

Liikkeitä, kun ei pahemmin hyvin tunnu.. Niin kuin ennen.. Varsinkin yön sain mahdottoman hyvin nukuttua.. Siis ei vauva oo kyl yöllä muutenkaan liikuskellut.. Mutta mutta..

Kunpa nla-täti soittaisi pian..
 
RD sä et vain ole tottunu ku oot enne synnyttäny aina nii aikasin =) Et jospa sil ny ei vaa oo senkää vertaa tilaa liikkua niinko lapsel o yleensä ennen ollu (ku et oo koskaa aiemmi näi pitkälle päässy raskauksissas ni ethä sie sitä tiedä). Eiköhän siellä kaikki ihan hyvin ole :hug: :hug:
 
Tulin vilkaisee joko olisi uusia vauvoja =) Pian taitaa niitä tulla... Meillä menee kaikki mukavasti, esikoisen orastava mustasukkaisuus tuntuu kadonneen, onneksi. Vauva on tosi kiltti, mutta masuvaivat tuppaa itkettämään. Täytyy vissiin tutkia omaa ruokavaliota etten söis ärsyttävimpiä ruokia. Oon ihan into piukassa täällä kun tämän vauvan kohdalla imetys sujuu! Esikoisen kanssa ei onnistunut sitten millään. Ristiäisiä suunnitellaan tuohon marraskuun lopulle, pitäis alkaa vissiin niitä jo enemmäki miettimään :)

RD, toivottavasti kaikki on ok, ja varmasti onkin mutta ihan taatusti pelottaa. Jospa siun vauva keräilee siellä voimia synnytykseen? Mutta itse ajatttelisin että jos kovasti huolestuttaa niin soita suoraa äippäpolille?
 
nla-täti soitti just ja klo 12.30 olisi aika, joten sinne siis.. Toivottavasti kuuluu äänet..

Tässä oon tunnin katsellut ohjelmia, neulonut samalla ja laskeskellut liikkeitä, ni se 10 liikettä tuli.. Lisäksi jotain myllerryksiä... Mutta jotenkin vain sitä itse miettii kaikenlaista..
 
RD no hyvä että on niitä liikkeitä tuntunut ja sait sen ajan, tukle heti kertomaan sitten että kaikki kunnossa jookos?

ON: :x siis yök :x mikään ei pysy tänään sisällä.. ei niin mikään, pakko oli soittaa saikkua, tää on ihan järkkyä, ja just menin eilen miehelle illalla sanomaan että kumma kun ei ole huono olo :x :x :x
 
umayya: Mie tuun kertoo kyllä :D. Kyllähän sitä enemmän ja enemmän alkaa olee huolissaan, kun päiviä tulee lisää. Minkäs teen, kun en oo kertaakaan tänne asti päässyt.. Ja päivä päivältä mennään eteenpäin.. Huh huh..

Ootko kokeillut mehujäitä yms? Pysyiskö ne edes sisällä? Mie söin niitä mahdottomasti alkuraskaudessa :whistle:
 
RD en oo vielä, kaveri tuo tossa kohta jotain kiisseliä ja mitä pyydän kaupasta kun en ite kyllä lähde yökkiin kauppaan, pojat vein hoitoon ja nieleskelin vaan, vähän varmaan hoitotädit katto että mikähän tollakin on, ei oikeen edes pystynyt puhumaan.. poikien aikaan kyllä söin noita mehujäitä joten kannattaa niitä varmaan koittaa, mehua oon koittanut tässä juoda ja kaikki tulee ylös.. täytyy varmaan ottaa noita pahoinvointitabuja iltapäivästä jos ei ala pysy sisällä..
 
SuukkoSuulle: Niin mie sanoin nla-tädillekin, että minusta vaan tuntuu sen verran oudolle olla täällä, koska en olisi voinut kuvitellakaan, että näin pitkällekin pääsen! Tätiäkin hymyillytti:D. Vaikkakin, eihän tää oo ku 1vko1päivä pidemmällä kuin kuopuksen kohdalla.

Ompahan oma mielenrauhta taattu ainakin vähäksi aikaa :D. Seuraava nla siis perjantaina. =)
 
RD noniin, ihania uutisia :heart:

vanhempi poika oli sitten alottanut oksentamisen hoidossa, kävin hakemassa tossa yhentoista maissa pojat kotiin, ei ole enää oksentanut joten saavat varmaan huomenna mennä hoitoon, mua väsyttää ihan sikana |O ja vähän on höntti olokin.. toivottavasti mies tulee pian kotiin niin pääsen päikkäreille.. nyt takasin sohvalle istumaan/pötköttämään josko tää tästä taas..
 
umayya: Voi ei! Onpas "mukavan" taudin poika suanut! Kunpa ei nyt kaikki perheenjäsenet sairastuis oksennustautiin. Voin kuvitella viel siun voinnin päälle. Voimia siulle paljon! :hug: Toivottavasti saat levättyä kunnolla! :hug:
 
umayya Toivottavasti siun olo kohta alkaa helpottaa ja säästyt oksutaudilta.

RD Hyvä että masussa oli kaikki hienosti, mein neiti kanssa oli ihan just ennen synnytystä melko hiljakseen, että joutui ihan miettimään illalla että onko päivällä liikkeitä tuntunut.

Kiva kuulla ipapiin kuulumisiakin. Meillä on tänään ollut parempi päivä noiden masuvaivojen kanssa, aloin antamaan 3 kertaa päivässä noita Disflatyl-tippoja niin nyt tulee röyhtykin helpommin ja pierut kanssa. Miusta tuntuu että mein masuvaivat johtuu siitä kun tuota maitoa tulee niin reilusti että Helmi joutuu kauheesti hotkimaan ja samalla menee ilmaa masuun.

JJ-t ja RD On meillä pikkuiselle nimi jo mietitty ja uskoisin että se myös hälle annetaan. Tytölle nimi oli paljon helpompi keksiä kuin pojalle. Oltaisiin siinä tapauksessa oltu pulassa, kun ei oikein sopivaa pojan nimeä löytynyt. No nyt ei onneksi tarvi sitä stressata. :) Meille on sellaiset parikymmentä henkeä tulossa, lähisukulaiset vaan ja pari ystävää. Kotosalla kun noita järjestellään niin ei kauheesti porukkaa mahdu. Meillä kummallakin kun on vielä isovanhemmat elossa niin sukulaisista tulee jo toistakymmentä henkeä.
 
hienoa että RD:llä on kaikki kunnossa :hug: nyt vaan rauhallisesti kohti synnytyksen ajankohtaa, tsemppiä!! :D

umayya toivotaan ettei oksutauti kaikkin tartu :saint: tosi inhottavaa, ja vielä kun voit muutenkin pahoin :kieh:

AE kiva un on nimi valmiina :D paljastat sen varmaan meillekkin vasta kun neidille se on annettu..? mulla on taas toisinpäin: pojalle paljon helpompi keksiä kun tytölle..

(.) aikas varmoja liikkeitä tuntunut tänään :heart: voi kun vaan vahvistuisi päivä päivältä :saint: sitten liitoskipuja ollut myös, ainakin luulen. eikös ne ole sellaisia pistäviä "kohtauksia" tosi syvällä, alhaalla keskellä kohtua..?

tänään mammajumppaan :D JJ-t ja pikkuinen 17+5
 
moe,

neuvolassa käyty ja kaikk ok, sf mahtavat 33 cm!! :whistle:

umayya, toi on inhottavaa tiedän kokemuksesta, kaikki sympatiani kyllä saat :hug:

hyvä että sullakin RED kaikki ok. juu ei kait tässä muuta ku ootellaan...ootellaan...

 
Kyllä tää ainakin tänää on liikuskellut ihan kivasti :D. Taitaa joku vain hätäillä suotta.. Mutta parempi näin.

Alaselkä on ihan mielettömän kipeä. Sen siitä saa, kun istuu nojatuolissa ja neuloo tossuja.. Toisen sain jo valmiiksi ja toisen oon jo aloittanut. Toisen töppösen saan valmiiksi huomen aamulla. Sitten ois keltaiset ja valkoiset tossut vauvaa varten. Jos viel jonkun pienen myssyn jaksaisi tehdä :D.

Kohta saunaan.

Red Dragon & Nuppu 39+3 :heart:
 
kiitos kaikille :)
esikoinen ei sitten enää oksentanut ja piti poikien mennä hoitoon jotta olisin saanut huilia vielä tän päivän mikä on saikkua mutta kuinka ollakaan kuopus huusi koko yön, ei lämpöä illalla eikä yöllä mutta hoitoon kun piti lähteä näytti mittari 37.7 joten kotiin jäivät pojat, täytyykin soittaa sitten lääkäriin ettei ole korvatulehdus kun huusi tosiaan koko yön |O olen nukkunut ehkä 2 tuntia :headwall:

minä malttamattomana oottelen jo uutisia että RD pääsis hommiin ;) sinä olet kyllä jo mahtavan pitkällä :D

anteeks vaan kkaikille muille joille en jaksa kommentoida, oon aika tööt tällä hetkellä..

umayya+siiri 7+2
 
umayya: Saat viel odotella uutisia :D. Niin ainakin minusta tuntuu. Huomenna menen vielä nla:n ja sitten 3.11. olisi naisten päivien suunnittelupalaveri, joten sinnekin pitäisi vielä päästä :whistle: . Niin ja perhekerhon yksi askartelu on vielä kesken, ni sekin pitäisi tiistaina mennä tekee loppuun :whistle: . Mutta kyllä sais ens viikolla syntyä.. Ja haluan mahdollisimman pian kotiutua urakasta, koska 13.11. on titi-nallen konsertti ja sinne haluan matkaan.

Red Dragon & Nuppu 39+4 :heart:
 
RD on se hyvä että on "liikaa hommaa" jottei kerkee synnyttään kunnolla :LOL: ei vaan, toivottavasti kaikki suunnitelmat onnistuu :)

märkäinen korvatulehdus oli sitten molemmissa korvissa, että silleen, esikoinenkin tiety vois nukkua päikkärit mut eihän se onnistu kuin hoidossa, eihän kotona voi nukkua |O |O |O
onneks kuopus simahti heti kun saatiin antibiootit suuhun, ite pääsen ehkä neljältä nukkumaan :headwall:
*muoks* te ootte varmaan ihan kypsiä muhun kohta kun vaan valitan :ashamed: joten anteeks.. :ashamed:
 
umayya: Tänne saa kyl purkaa mieltä. On vain mukava lukea, etten oo ainoa, jolla ottaa pannuun välillä :D.

Noh, onneksi tuo palaveri + kerho ei nyt niin pakolliset oo, mutta kerhoaskartelu olis kiva tehdä loppuunkin, koska on isänpäivälahja. Saa ukko sen sitten vähän myöhässä, jos en enää sinne pääse :D

 

Yhteistyössä