Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Täälläpä on hiljaista ja apeita tunnelmia. YP:lle voimia ja :hug:

Meilläkin alkaa epätoivo pikkuhiljaa iskeä, kun on menossa yk 12. Tässä mietitään mennäkö tutkimuksiin vai odottaako vielä. Eikä mielialaa helpota lähipiirin lukuisat vauvat (tänä vuonna on syntynyt jo 8 vauvaa) ja odottajiakin mahtuu vielä mukaan. Koskakohan itse saisi siirtyä odottajiin..
 
YP varmasti se on kova pala miehellekin ku ei tärppää.. ja tiedän ton ikävän tunteen sillo ku oma mies oli armeijassa.. kauhee odotus vaan et millo tulee kotiin.. :heart:
niin se hyvä puolihan siinä on, ettei kierto venyny mahdottoman pitkäks, jos jotai hyvää asiasta haluaa etsiä.. :)
 
Yöperhoselle pahoitteluni ja :hug:

Täällä kp 22/29-32. Jännä ensviikolla odotella alkaako ruskea tuhruttelu niinku aina ennen menkkoja. Nyt mulla jotenki superkovaa peukut pystys, tuntuu et tässä kierrossa pupuilut osu juuri oikeaan kohtaan. Tikutin tässä kierrossa ekan kerran, ja sain kahtena päivänä tosi vahvan viivan.
Kävin lääkärissä tällä viikolla tuosta mun vahvasta endometrioosiepäilystä, lääkäri lähetti sit veri- ja papakokeisiin, ja kesän jälkeen aletaan vissiin tutkia kesän jälkeen tukkiiko endo paikkoja tai vaikeuttaako jotenkin muuten raskaaksi tuloa, esim kiinnittymistä.
 
Heippa kaikille, tulin katsastamaan mitä teille kuuluu (palstailin sillon vauvahaaveilijana), vai meinaatte et palsta ois kuolon kielissä. Mulle olitte niin hyvä tuki (keitä tääl nyt silloin oli). Anyway, puhaltelen plussatuulia teille, itselläni kaikki ok, juuri vko 13 alkoi. :wave:
 

Yhteistyössä