marjutti, siis mitä.?!? eihän siinä pitäis kestää kun muutama tunti.. ompa kyllä ihmeellistä toimintaa..! käyhän vielä ostamassa itse joku testi ja tee pidän täällä kovasti sormet ja varpaat kohti kattoa db
Kysyisin vielä että kuinka pitkä kierto sulla yleensä normaalisti oli? Tuo 35?Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:haaveilija-78 En sen tarkempaa osaa sanoa, kuin että mulla viime kierto venyi urakalla ja oli 44 (jonka voi myös päivittää listaan), kävin gynellä kp36 ja oli sitä mieltä että ovulaatio on kyllä tapahtunut, ultralla näkyi melko iso keltarauhanen (2cm x 3cm), mutta eipä siitäkään tärppiä tullut, joten en tiedä sitten...
Lyhyimmillään oli juuri ennen tätä pitkää kiertoa 26, mutta muuten ollut pillereiden jälkeen 31-34.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija-78:Kysyisin vielä että kuinka pitkä kierto sulla yleensä normaalisti oli? Tuo 35?Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:haaveilija-78 En sen tarkempaa osaa sanoa, kuin että mulla viime kierto venyi urakalla ja oli 44 (jonka voi myös päivittää listaan), kävin gynellä kp36 ja oli sitä mieltä että ovulaatio on kyllä tapahtunut, ultralla näkyi melko iso keltarauhanen (2cm x 3cm), mutta eipä siitäkään tärppiä tullut, joten en tiedä sitten...
Ajattelin että aika samoissa mennään, siis minulla aina (melkein kellontarkka) kierto ja nyt viime kierrossa tosiaan meni ihan pyllylleen (kp40, sit tuli täti)!
Nyt sitten varmaan pitää lämpöjä alkaa mittailemaan jotta saisin tietoon koska ovis mahtaa olla.Menenkö sen vanhan pituuden mukaan vaiko en...
Olen menossa gynelle 8.6 ja mietin pitäiskö pyytää ultraamaan myös... Mitä sinulle tehtiin kun olit nyt siellä?
Oli ultra? Oliko kaikki muuten kunnossa, saiko lääkäri selvyyttä miksi sinulla yhtäkkiä niin pitkä kierto?
Ainakin papan meinasin otattaa kun siitä jo aikaa...
haaveilija-78 kp5/35-40