Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Monesti muuten labrassa sanotaan, että menee pidempään mitä oikeasti menee. Varmistavat vaan, että sit ilmoitettuun päivään mennessä on varmasti tehty. Itse olen hoitajilta soitellut tuloksia jo ennen kun labrasta on luvattu et on valmiina, ja useimmiten tulokset ovat siis oleet jo valmiit.. Raskaustestipissankin jos aamulla vie labraan niin kyllä se iltapäiväksi on valmis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
haaveilija-78 En sen tarkempaa osaa sanoa, kuin että mulla viime kierto venyi urakalla ja oli 44 (jonka voi myös päivittää listaan), kävin gynellä kp36 ja oli sitä mieltä että ovulaatio on kyllä tapahtunut, ultralla näkyi melko iso keltarauhanen (2cm x 3cm), mutta eipä siitäkään tärppiä tullut, joten en tiedä sitten...
Kysyisin vielä että kuinka pitkä kierto sulla yleensä normaalisti oli? Tuo 35?
Ajattelin että aika samoissa mennään, siis minulla aina (melkein kellontarkka) kierto ja nyt viime kierrossa tosiaan meni ihan pyllylleen (kp40, sit tuli täti)!
Nyt sitten varmaan pitää lämpöjä alkaa mittailemaan jotta saisin tietoon koska ovis mahtaa olla.Menenkö sen vanhan pituuden mukaan vaiko en...

Olen menossa gynelle 8.6 ja mietin pitäiskö pyytää ultraamaan myös... Mitä sinulle tehtiin kun olit nyt siellä?
Oli ultra? Oliko kaikki muuten kunnossa, saiko lääkäri selvyyttä miksi sinulla yhtäkkiä niin pitkä kierto?
Ainakin papan meinasin otattaa kun siitä jo aikaa...

haaveilija-78 kp5/35-40
 
joo outoapa hyvinkin. aina kaikki menee niin vaikeen kautta.. |O oon koko päivän ollu liikenteessä niin en tuon aamupäivän jälkeen sinne kyllä soitellukkaan ku sano et maanantaille menee ennenku kannattaa kysellä. ja viikonloppuna siellä ei kai ketään ole vastaamassa. oli siellä kyllä mummoja sankoin joukoin oottamassa labraan pääsyä... et hommaakin niillä tk:n porukalla on varmasti. mut silti ihmetyttää ku eihän siinä raskaustestissä pitäs kauaa mennä.
 
Jätän nyt päivityshommat jollekulle toiselle ja siirryn tonne odottajien puolelle. Huominen on päivitetty ja voin sunnuntain vielä hoidella,mutta sitten jääpi mun kohdalta. Oikein paljon plussatuulia kaikille,erityisesti marjutille :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija-78:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
haaveilija-78 En sen tarkempaa osaa sanoa, kuin että mulla viime kierto venyi urakalla ja oli 44 (jonka voi myös päivittää listaan), kävin gynellä kp36 ja oli sitä mieltä että ovulaatio on kyllä tapahtunut, ultralla näkyi melko iso keltarauhanen (2cm x 3cm), mutta eipä siitäkään tärppiä tullut, joten en tiedä sitten...
Kysyisin vielä että kuinka pitkä kierto sulla yleensä normaalisti oli? Tuo 35?
Ajattelin että aika samoissa mennään, siis minulla aina (melkein kellontarkka) kierto ja nyt viime kierrossa tosiaan meni ihan pyllylleen (kp40, sit tuli täti)!
Nyt sitten varmaan pitää lämpöjä alkaa mittailemaan jotta saisin tietoon koska ovis mahtaa olla.Menenkö sen vanhan pituuden mukaan vaiko en...

Olen menossa gynelle 8.6 ja mietin pitäiskö pyytää ultraamaan myös... Mitä sinulle tehtiin kun olit nyt siellä?
Oli ultra? Oliko kaikki muuten kunnossa, saiko lääkäri selvyyttä miksi sinulla yhtäkkiä niin pitkä kierto?
Ainakin papan meinasin otattaa kun siitä jo aikaa...

haaveilija-78 kp5/35-40
Lyhyimmillään oli juuri ennen tätä pitkää kiertoa 26, mutta muuten ollut pillereiden jälkeen 31-34.

Kävin tosiaan gynellä ja papan otti, teki perus sisätutkimuksen ja ultrasi munasarjat ja kohdun. Totesi, että kaikki näyttäisi olevan kunnossa, munasarjat näyttää aktiivisilta, kohdun limakalvo tosin oli ohuenlainen, mutta siisti ja sileä. Ei kummempaa syytä osannut sanoa kuin että toisilla nämä Cerazetet vaikuttaa hormoonitoimintaan vielä puolen vuoden - jopa vuodenkin päästä lopetuksesta...
 


SUNNUNTAINA 24.5.2009 KUUMEILEVAT:



yöperhonen.................kp 9/28.................yk. 17..........1. toiveissa
Pipopi .........................kp 15/26-39............yk 11.............1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 82/29-34............yk5...........1.toiveissa
Stella2009...................kp 71/28.................yk4..........1.toiveissa
LauraAnnika................kp 9/30-37............yk 5...........1.toiveissa
Haaveileva-85.............kp 21/28..................yk 4........1.toiveissa
marjutti86....................kp 70/33.................yk1................1.toiveissa
anu84..........................kp 76/29-30...........yk.16.......1. toiveissa
LiLy88..........................kp 70/26-28........................1.toiveissa




Zara81........................kp 20/?..................yk2.................2.toiveissa
manteli76....................kp 20/28................yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 41/33..............yk3.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.......................yk?.........2.toiveissa
viherminttu.................kp 1/29-32............yk8.............2.toiveissa
Ansku-83 ..................kp 24/29...................yk............2. toiveissa
Toivotaan...................kp 13/26-34...........yk7...........2. toiveissa
Pimpula82..................kp 9/??.................YK2...........2.toiveissa
JennyAdelina



Pruukele...................kp 64/33..............yk6...............3.toiveissa
Ella-83......................kp 17/32-35..........yk7...........3.toiveissa
PakanamaanKartta ..kp 21/28...............................3.toiveissa



Haaveilija-78...........kp 7/35-40..............yk30...............4. toiveissa







Taustalla myöskin:


antilo
kaneli87
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä
choco
Dreaming86
Maryanne
muumero
Marta
maaliskuu
Pieniminä


PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti
Sisely
Sanle
Saini
bellona
jenninho
Pampuska
niina22
vauvahaaveilija77
tuitutti
Tinda
Lili78
Haaveilija-Iita
Hentsu84
vadelmilla
Niiz
Niinuska05
Tuulia78
Petite

 
kauhee flunssa nyt sitten iski :snotty: lämpöjä en oo tänään mittaillu. kuumeinen olo ehkä vähän on. tänään olen siivonnu koko kämpän =) nukkumaan menoa tässä suunnittelen.. huomenna aamulla sit soitto tk:hon. aikalailla pyöriny mielessä minkä vastauksen sieltä saa.. :whistle:
 
PLUSSA!

aamulla soitin tk:hon, siellä nainen sano vaan et "raskaustesti plussa, hiivaa ei ole vielä katottu". olin aivan :eek: ja kysyin että oon siis raskaana? se vaan et joo, mitä sitte? :x olipa ihme eukko.
soitin jo neuvolaanki ku tästähän nyt ei voi tietää millä viikoilla mennään, ku menkkojen mukaan olis jo rv9 mutta tuskinpa sentään =) kesäkuun alkuun sain neuvolan.

huh että jännittää! oon jo täällä itkeskelly, ja sit nauranu samaan aikaan :D kuumeinen olo ja flunssa, pitääkin mennä kuume mittaamaan....
 
Heippa! Mä oo sit niin masentunu ku mulle ei sitä plussaa tuu :(
Mä voisin alkaa päivittelee listaa jospa sit tulis :)
Oli muuten ihme touhua terveyskeskuksessa kun perjantaina halusin raskaustestin. Eka soitin labran numeroon ja sanoivat et voin tulla. Kun oli siellä jonottanu mummojen kaa ja tuli vuoroni niin sanoivat etteivät tee siellä testiä vaan pitää mennä terveydenhoitajalle.
 
TIISTAINA 26.5.2009 KUUMEILEVAT:



yöperhonen.................kp 11/28.................yk. 17..........1. toiveissa
Pipopi .........................kp 17/26-39............yk 11.............1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 84/29-34............yk5...........1.toiveissa
Stella2009...................kp 73/28.................yk4..........1.toiveissa
LauraAnnika................kp 11/30-37............yk 5...........1.toiveissa
Haaveileva-85.............kp 23/28..................yk 4........1.toiveissa
marjutti86....................kp 72/33.................yk1................1.toiveissa
anu84..........................kp 78/29-30...........yk.16.......1. toiveissa
LiLy88..........................kp 72/26-28........................1.toiveissa




Zara81........................kp 22/?..................yk2.................2.toiveissa
manteli76....................kp 22/28................yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 7/33..............yk4.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.......................yk?.........2.toiveissa
viherminttu.................kp 3/29-32............yk8.............2.toiveissa
Ansku-83 ..................kp 26/29...................yk............2. toiveissa
Toivotaan...................kp 15/26-34...........yk7...........2. toiveissa
Pimpula82..................kp 11/??.................yk2...........2.toiveissa
JennyAdelina



Pruukele...................kp 66/33..............yk6...............3.toiveissa
Ella-83......................kp 19/32-35..........yk7...........3.toiveissa
PakanamaanKartta ..kp 23/28...............................3.toiveissa



Haaveilija-78...........kp 9/35-40..............yk30...............4. toiveissa







Taustalla myöskin:


antilo
kaneli87
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä
choco
Dreaming86
Maryanne
muumero
Marta
maaliskuu
Pieniminä


PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti
Sisely
Sanle
Saini
bellona
jenninho
Pampuska
niina22
vauvahaaveilija77
tuitutti
Tinda
Lili78
Haaveilija-Iita
Hentsu84
vadelmilla
Niiz
Niinuska05
Tuulia78
Petite
marjutti86
 
tilasin itelle vielä kotitesti.fi 2 liuskatestiä :D haluun nähä plussan omin silmin, ja et kuinka vahvana plussa näkyy :heart:

sitte vois ajatella asettua tuonne odotus puolelle, vielä ei jotenki 'osaa'. ainaki sit ekan neuvolan jälkeen alkaa varmaan tuntua todellisemmalta tää odotus =)
 
TORSTAINA 28.5.2009 KUUMEILEVAT:



yöperhonen.................kp 13/28.................yk. 17..........1. toiveissa
Pipopi .........................kp 19/26-39............yk 11.............1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 86/29-34............yk5...........1.toiveissa
Stella2009...................kp 75/28.................yk4..........1.toiveissa
LauraAnnika................kp 13/30-37............yk 5...........1.toiveissa
Haaveileva-85.............kp 25/28..................yk 4........1.toiveissa
marjutti86....................kp 74/33.................yk1................1.toiveissa
anu84..........................kp 80/29-30...........yk.16.......1. toiveissa
LiLy88..........................kp 74/26-28........................1.toiveissa




Zara81........................kp 24/?..................yk2.................2.toiveissa
manteli76....................kp 24/28................yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 7/33..............yk4.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.......................yk?.........2.toiveissa
viherminttu.................kp 5/29-32............yk8.............2.toiveissa
Ansku-83 ..................kp 28/29...................yk............2. toiveissa
Toivotaan...................kp 17/26-34...........yk7...........2. toiveissa
Pimpula82..................kp 13/??.................yk2...........2.toiveissa
JennyAdelina



Pruukele...................kp 68/33..............yk6...............3.toiveissa
Ella-83......................kp 21/32-35..........yk7...........3.toiveissa
PakanamaanKartta ..kp 25/28...............................3.toiveissa



Haaveilija-78...........kp 11/35-40..............yk30...............4. toiveissa







Taustalla myöskin:


antilo
kaneli87
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä
choco
Dreaming86
Maryanne
muumero
Marta
maaliskuu
Pieniminä


PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti
Sisely
Sanle
Saini
bellona
jenninho
Pampuska
niina22
vauvahaaveilija77
tuitutti
Tinda
Lili78
Haaveilija-Iita
Hentsu84
vadelmilla
Niiz
Niinuska05
Tuulia78
Petite
marjutti86
 
Moi!

Mahtuisinko mäkin vielä mukaan, oon tuolla toisessa ketjussa harvakseltaan kirjotellu mutta on se vaan niin hiljentynyt että josko täällä olis enemmän vipinää. Luotan että mahdun mukaan ja jatkan :D

Ovistesteillä oon "pelleilly" pari päivää ja tänään (muuten nyt on kp 13/30-32 ja yk5, numero vitosta toivotaan meille) tuli sitten plussaa :D Eilen ei ollut mitään päivällä mut illalla aloin ounastelemaan että josko nyt ja tänään tuliki sit selvä plussa. Se ei ollu aivan täysin niin vahva kun se kontrolliviiva mutta vahva joka tapaukses. Voiko se tehdä noin et kertaheitolla tulee vahva viiva? Kun oon lukenu et se yleensä haalealla alkaa ja siitä hiljalleen voimistuu. Mulla on kierto niin pahasti heitellyt (28-37päivää) et senkin takia mielenkiinnosta tikutan ja voishan se isäntä nyt sitten kotiin tulla jo :LOL: :LOL: En sentään kotiin oo hoputtanu :LOL: :LOL: Miten muilla on nuo ovistestit toiminunna? Miten pitkään mun sit kannattaa vielä tuota tikutusta tehdä ym.?
 

Yhteistyössä