Heippa
neulatyyny ja muut!
Oli tosi suloista sinulta tulla kyselemään. Meillä vauva nukkuu vain puolen tunnin päiväunia (keskimäärin), ja olen tässä aloittanut myös iltaopiskelut, joten mulla on aikaa nykyään tosi vähän olla täällä netissä. Nyt järjestelen vielä risitäisiä jotka on viikonloppuna. Siksi siis en ole saanut sitä fb osoitetta tehtyä. Viimeksi kun yritin, niin takkusi salasanan kohdalla kun yritin kirjautua. Niin monta kertaa yritin että tuosta tuli mulle jo peikko, enkä siksi ole näinä pieninä "vapaa" hetkinä sinne enää jaksanut mennä takkuilemaan. En ymmärrä että mistä kiikastaa. Käyn kyllä täällä välillä nopeasti katsomassa josko joku tännekin olisi jaksanut vielä kirjoittaa
.
Olisi kyllä kiva nähdä kuvia kaikkien vauvoista ja omaakin "näyttää". Pitää katsoa että jos sinne facebookiin jossain vaiheessa ehtisin pääsemään...
.
Meillä täällä menee hyvin. Ollaan onneksi oltu terveitä, mutta nyt tulee ne 3 kk rokotteet, joten on ainakin hetkeksi vähän kipuiluja tiedossa
. Vauvan kehitys on "sitä samaa", kun on kädet löytänyt, niin niiden kanssa on treenaillut itseään jo aika taitavaksi lelunpitäjäksi. Eilen nosti sitterissä jopa jalkansa ylös ja tarkasteli niitä
.
Mitään sen uudempaa ei täällä vielä osata (ei siis käännytä vielä tms.). Yöt menee edelleen hyvin, heräilyä on parisen kertaa yössä, joskus jopa kolmekin. Eli se kertaheräily on nyt ainakin tällä hetkellä historiaa. Mutta tuonkin jaksaa hyvin. Plus että mun mielestä on ihana ottaa vauva syliin yölläkin.
Eipä tässä oikein sen suurempaa siis ole tapahtunut, odottelen kovasti että vauva on 5kk ja saa jo vähän harjoitella istumista, ja että ilmat lämpenevät ja saadaan rattaat käyttöön.
Kiva nimi teillä muuten
neulatyyny! Mepä ei vieläkään tiedetä mikä annetaan nimeksi
. Onhan tässä vielä muutama päivä aikaa..se on niiin vaikeaa keksiä nimet.
Olishan se kiva kuulla teistä muistakin, mutta ymmärrän jos ette jaksa tänne tulla kaikkea toistelemaan kun olette siellä fb:ssä varmasti jo kertoilleet kuulumisenne.
Susirouva ja mantelisilmä n. 3 kk.