Voi miten ihanaa kuulla teistä
Dreamer! Varmasti mielettömän ihanaa kun tyttö on vihdoin täällä :heart:!
Mirdav, sinä et kyllä ole päässyt helpolla
. Onneksi teillä on ihana vauva, vaikka olet kyllä joutunut fyysisesti ja henkisesti tosi koville. Nyt varmasti ne sinun isot tukijoukot on ollut tarpeen. Toivotaan tietenkin kovasti että kaikki on hyvin vauvanne sydämen suhteen, ja niin uskonkin että on :heart:. Tuo ihana pikkuinen!
Menen muuten nyt sitten niillä yösiteillä. Ostelen isompaa "lautaa" jos tuntuu että on tarve. Voin kyllä vaan kuvitella että minkälaista on olla jonkun tenan kanssa..:|. Toivottavasti minäkään en niitä tarvitsisi. Vaikka pieniä murheitahan ne nyt on kuitenkin.
Neulatyyny, ostin ihan perus kuumemittarin (digi tietenkin) lastentarvikeliikkeestä. Niitähän on vaikka mitä hienoja tuttiversioita yms. Kaverillani on joku sellainen, ja hyvin toimii. Itse en tiedä onko sen rahan arvoinen kuitenkaan, joten aion pärjätä ihan tavallisella. Ikeassa on tosi paljon hyviä lipastoja edullisesti joihin vauvan vaatteet saa kätevästi. Sellaisen ostaisin jos nyt uudestaan päättäisin niistä, itse ostin käytettynä hoitopöytälipaston ja pinniksen, ja vähän harmittaa. Se lipasto kun on vähän huonosti aukeava, toisin kun ne Ikean lipastot. Ja valikoimaa oli tosi paljon. Yleensä en muuten Ikeaa suosittele, enkä osta, mutta myös kaverillani on sieltä sellainen, ja toimii tosi hyvin. En sitten tiedä onko teillä edes mahdollisuutta mennä Ikeaan. Mutta siinä pari ajatusta.
Sellaista vielä, että on muuten sitten vähä petollista tämä äitiysloma...sitä kuvittelee että aikaa on tehdä vaikka mitä, mutta vaikka minä ostelin paljon jo etukäteen, niin tuntuu ettei päivät riitä eikä ole tarpeeksi pitkiä. Sitä kun ei oikein jaksakaan enää samalla tavalla olla liikkeellä kuin "normaalisti".
Olenkin nyt rehkinyt koko viikon, joka päivä ihan kamalasti. Iltaisin tuskin pystyn kävelemään, ja öisin sormet jäykistyy niin etten saa niitä juuri yhtään koukkuun. Olen tehnyt nyt lähes kaiken mitä olen ajatellutkin tekeväni ä-lomalla. Pakkanen on vielä sulattamatta, ja se amme ostamatta...ja myös sairaalakassi pakkaamatta. En vaan ole ehtinyt vieläkään kaikkea tekemään. Mukavaa on olla ollut ä-lomalla, outoa että se tuntuukin ihan luonnolliselta jäädä kotiin kun mies lähtee töihin.
LadyBlue, kiitos tuosta mitä kerroit, se helpotti kun niin en haluaisi että menisi yliajalle. Vaikka eihän siitä silti mitään takeita ole, voi mennäkin, mutta nyt en odota sitä oman oireettomuuteni suhteen. Itse asiassa th sanoi tiistaina tuota ihan samaa, että kaikille ei tule ennakoivia supistuksia, ja kaikilla vauva ei laskeudu kun synnytyksessä.
Aika jännät paikat sinullakin siellä! En osaisi itsekään päättää että "ottaisinko" käynnistyksen vai en. Kiva että sinulla on muuten asiat hyvin RM:n suhteen. Ja veikkaan muuten sinua seuraavaksi synnyttäjäksi
.
Mangu, toisaalta aika on mennyt nopeasti, mutta toisaalta musta tuntuu että olisin ollut raskaana kaksi vuotta
.
Katsoin sitä vauvat dokumenttia youtubesta vähäsen. Oli ihan mielenkiintoinen vaikkei siinä mitään puhuttukaan.
Peppi, sitten vaan syynäät sitä ruokavaliota
. Sinun itsekurilla se varmasti onnistuukin. Itsestäni en voisi sanoa samaa. Teillähän on tosi hyvä tilanne pakkasessa!!!! Mutta tosiaan, ei sitä oikein etukäteen kauheasti kannata miettiä niitä. Nyt vaan odotellaan nämä vauvat ja ollaan näistä onnellisia
. Minäkin olen miettinyt, että tuleekohan potkuja ikävä.
Nyt pitää taas mennä. Ihania aurinkoisia päiviä teille kaikille!
Susirouva ja sudenpentu 37+2