Joku_raja, eipä tullut mieleenkään että voisivat olla harjoitussupistuksia. Luulen kuitenkin että se johtuu vaan siitä että alavatsaan tulee painetta kun kumartuu tms. Mutta nyt mietin kuitenkin vähän tarkemmin, että jos sitten onkin jotain muuta.
Rödluvan, kuule, anna palaa vaan
. En edes halua uskoa että ovat sisäelinvaivojen merkki tuo jalkapohjakipu. Toisekseen, googlasin netistäkin, ja sen sain ns. selville muiden kokemuksista, että juurikin tuosta turvotuksesta johtuisi (ja mulla tod. varmasti niistä varvastossuistakin). Ihan siis lääkäriltäkin olivat jotkut tuota kyselleet. Eli pelkästään hyviä ja huojentavia uutisia. En minäkään mihinkään ns. vaihtoehtoislääkityksiin etc usko, joten en tipahtanut mihinkään henkiseen epätoivon kuiluun viestiäsi lukiessa
. Jotenkin sitä vaan ehti ajattelemaan jo vaikka mitä, kun ei ollut nettiyhteyksiä mistä tarkistella, enkä lääkärillekään viitsinyt tuon vuoksi soitella.
Mutta eiköhän se tästä, ja on meitä jalkapohjakipuisia näköjään muitakin, kuten sinäkin
naapuri . Vähän harvinaisempi vaiva tämä kyllä on, ja vaikkei mitään vaivoja kenellekään toivo, niin huojentavaa kuulla ettei sentään ole ihan yksin tämän kanssa. Netistä luin että kannattaisi juoda enemmän. Minulla kyllä on vähän sitä turvotustakin. Ja joskus jalkapohjat kävelemään lähtiessä on niin kipeät, että töpöttelen eteenpäin kuin vanha mummo, joka askeleen tehdessä kipeää. Näytänkin ihan hassulta
. Kyllä tämän vaivan kestää kun tietää ettei ole mistään vavavasta kyse, joillain tosin tämä oli palautunut jossain vaiheessa imetystä takaisin :O.
Hehee, onnea
Rödluvan potkuista
. On se vaan niin suloista ja ihanaa tuntea niitä, ja jopa nähdä ne päällepäin! Silloin vauva tulee entistä konkreettisemmaksi, kun voi jo oikeasti tavallaan vähän nähdä vauvaa :heart:.
Jypy, tuohan kaiken jännäksi tekeekin, kun ei nimittäin voi yhtään aavistaa että minkälainen omasta synnytyksestä tulee, vaikka niitä lapsia jo olisikin. Myös siskollani on ollut monta synnytystä, ja kaikki ihan erilaisia. Minä en varmaan myöskään ilokaasua voi ottaa, kun olen muutenkin niin pahoinvoiva. Olen kuin se kalpeanaamainen poika Jaska Jokusesta, joka voi aina huonosti
. Paitsi nyt raskaus on kyllä mennyt kuin ihmeen kaupalla ilman pahoinvointia.
Naapuri, oletko ottanut lisärautaa kun tuo hb on noussut noin hyvin? Minulla myös sf mitta vaihtelee mittausajankohdasta ja mittaajastakin. Vatsani on muutenkin jotenkin leveä joka suuntaan, eikä sellainen ihana pallo kuin joillakin. Ja tämä vauva tuntuu olevan välillä poikittainkin mahaassa, kun liikkeet tuntuvat välillä yhtä aikaa kummallakin "sivulla". Viimeksi sf mitta oli 24,5 lääkärin mittaamana, mutta siitä on nyt vähän aikaa.
Energiaa minulla ei kyllä valitettavasti pajoa ole. Olen jotenkin ihan poikki kun teen vain yhden asian, esim. joku siivousjuttu. Muuten on kyllä ihan mukava olo, vauva potkii ja liikkuu mukavasti, vaikken kyllä joka tunti mitään kymmentä liikettä tunne. Monesti menee tunteja etten huomaa yhtäkään jos olen liikkeessä ja teen jotain. Mutta kun pysähdyn niitä kuulostelemaan, niin aina olen niitä onneksi tuntenut. Miten teillä muilla menee liikkeiden tuntemiset? Itse ajattelen että pääasia että niitä tuntee päivittäin, tuo 10/h tuntuu kyllä vähän liian tarkalta laskennalta. Tai lisää vähän turhaa paniikkia jos niitä tunteekin vähemmän kerralla, tuon mukaan mennessä siis.
Nyt alkaa jo pikkuhiljaa tajuamaan että pian saa oman vauvan, ja alkaa tuo henkinen puoli olemaan täysin mukana tässä, eikä oikein enää malttaisi odottaa sitä päivää kun saa tuon ihanuuden syliin.
Susirouva ja sudenpentu 30+5