Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 4

ompas tullu paljo asiaa.onnea uusille plussanneille :heart: =) mä pöhlö kävin ostaan elämäni ekat ovistestit apteekista ja olipas kalliit 7 testiä 33,80 :eek: en enää kyl sieltä osta,toivottavsti ei tarvikaan.karvakeskustelua on ollut,mulla on ihan ns.normaali karvankasvu 1kerran vko:ssa oo pyrkiny sheivaan joskus 2 kertaa,mut huomannu oon et jos useemmin leikkaa ni nopeempaa kasva takas :kieh:

millon mun kandeis eka testi tehä nyt kp 7/29 vasta.ohjeessa on et jos kierto 29 pvä ni testaus tulisi aloittaa 13kp:lla viel 6pvä:ä pitäis malttaa pitää näpit erossa testeistä.millä kp:lla te ootte testannu jotka tiedätte oman kp:n?? :)

Mun testeissä lukee, että kp 12 aloittaa tikutus..siis sun tapauksessa. Huh kun kalliit, mulla makso 7 testiä reilusti alle 10 e. Toisaalta sulla on varmaan semmoset, että voi suoraan pissiä tikkuun, kun nuo liuskat on sellasia kuppiin eka jne..

Jahas, se on taas töihin lähdettävä ja sitten pitäisi huusholli siivot asen jälkeen :wave:

mahtuiskohan tänne vielä mukaan??? eli 6lapsi toiveissa nyt kp 24/28 yk1
mitäs ootte mieltä joko uskaltas tehdä testin :whistle: ......kun ei millään malttas oottaa...... =) .tilasin eilen kotitestistä r.testit ja nyt malttamattomana odotan että posti saapuis..noh mun tuurilla tulee vast huomenna :kieh: .onnea kaikille jo plussanneille ja meille sitä maagista kahta viiva odottaville :heart: ....oireita on mutta taitaapi olla 90%mielikuvitusta :D :D :D :saint:

Voisitkin Pimpula saman tien piristää meidän päivää plussatestillä :LOL: :heart:

Oon nin hyvällä tuulella nyt töistä päästyäni, ettei tolkkua taaskaan. Kaipa se on, kun on kierrossa taas uutta ja jännää kun on noi ovistestit ja kaikki :saint:

Pimpula, mitään hätäähän ei ole ennen kuin täti saapuu -tai jättäis saapumatta =)

Mulla on oikeestaan pupuiluhetket käsillä, tosin tuo fertilityfriend sanoi vasta huomisesta lähtien koko viikonlopun olevan niitä parhaita päiviä + maanantaina ovis. Mutta ite taas ajattelin, että tänään ois ne parhaat ja siitä lähtien..kun mulla oli tuo tyhjennysvuoto ja se ei laskenut sitä ekaa tiputtelupäivää miksikään..mutta minä varmuudeksi lasken, kun tyhjennykset mulla on aina ollu vaan semmosta tippaa eikä muuta. Onpa tarkkaa :x

Pitää lähteä koirat viemään ulos..siis apuva! Just katoin, että onpa pitkään vielä valoisaa, niin tässä kun koirille annoin ruuat niin laski saman tien! Noh, aika paljon on siirtynyt..tossa tammikuussa 16:30 kannatti olla jo valaistulla alueella ja nyt vasta 17:10 tmv sama homma. Noh, ei auta kuin lähteä =)

Tervetuloa Pimpula! Mullakaan ei tullut mieleen, että sulla olis joku uskonnollinen vakaumus. :saint: Ja eihän sen väliä, vaikka oliskin. =)

Mä en malta odottaa ovista.. jotenki niin suuret odotukset tältä kierrolta! Näin untakin viime yönä, että olin raskaana. Nyt tai ei koskaan. Ei mitään paineita itelle ja miehelle, eieiei. :LOL:

Pimpula tervetuloa minunkin puolestani :flower: Kyllä se siitä vielä voi plussaksi lähipäivinä muuttua :whistle:

Ai, hauska kuulla, että joku muukin on nähnyt jo unta raskaudesta :LOL: Mä olen nähnyt jo ainakin kolme kertaa :whistle: Samanlainen tutina on täällä, itseasiassa ensimmäistä kertaa tuntuu, että nyt se tärppää!! :D

Ps. Turhana tietona ilmoitan, että täällä on tylsät hymiöt :D

Noonie ja Lemission Onnea plussista!

pimpula-79- Tervetuloa! :) ja pahoittelut negasta!

Täällä myös yksi joka on nähnyt unta raskaudesta :wave: Olen nähnyt unta myös siitä että mulla on lapsi ja myös siitä että olen imettänyt. Mun unissa vaan tuo imetys ei ole ikinä onnistunut :D Tosin ihan hölmöistä syistä.

Nii ja olen myös huomannut, että hymiöitä vois olla vähän enemmän, tai erilaisia.

Mä olen ollut tuntevani ovisoireita. Sellaista ihan pientä menkkamaista kipua. Onkos muilla ollut ovisoireena tuollaista? Niin ja sit nännit on vähän arat. Ihanaa jos se ovis olis nyt :)

Kp 14

mäki oon nähny unta raskaudesta jo imetyksestä lähinnä,se on jotenki ni ihanaa :heart: hehee olen oikee hätähousu ku eka kertaa ostin niit ovistestei,tuhlasin yhen kokeeksi iltapvä:llä jo nyt :LOL: :D molempiin tuli viivat mut se testiviiva oli vaaleanpunainen mut silmillä kyl näkee selvästi vieläki vivan(nega kuitenki ohjeen mukaan) miten pian teillä on vahvistunu viivat "haamun"jälk.?? mut en kyl tosin ajatellu tehä seuraavan vasta ku kpl:lla 12 tai myöh. :D

Hmmh, hirsutismista olitte jutelleet. Minä kärsin siitä ja minulla on myös epäsäännölliset kuukautiset. PCO:ta ei ole ja raskautunutkin olen helposti kaikkiaan 2 kertaa. Tuo liikakarvaisuus ei todellakaan tarkoita sitä että on säärissä runsaammin karvaa. Minulla sitä on mm. takareisissä, reisien sivuissa, sisäreisissä tosi alas asti, alaselässä, napaan asti, muutamia haivenia nännipihassa, kaulalla ja leuassa. Lisäksi karva on aivan mustaa ja paksua, säärikarvojakin voi kasvaa 3 samasta tupesta... Joudun siis paljon ajelemaan, nyppimään (tätä ei suositella, mutta pakko tehdä näin kaulalle/leukaan) ja vahaamaan. Ei kiva, kun tämän yhdistää vielä herkkään ihoon... Pillerit tasoittivat tätä aika paljon, mutta eivät sopineet sitten muuten. Kivakiva :/ Mutta on ilmeisen perinnöllistä meillä. Kokovartalokarvanpoistokylvyn keksimistä odotellessa :kieh:

Onnea plussista noonie ja lemission!!! Ihania uutisia, paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa ja onnea odotukseen :heart:

Bigwish Tiedän niin ton tunteen, mä testasin ovisnegan tänään kp 14 ja oon niin malttamaton!! Missä se ovis on? ja yk 4, en jaksa jaksa jaksa enää odottaa! :D

Nallu Onnea oviksen metsästämiseen!! Meillähän on samat päivät mut täällä ei mitään.. :/

Metsis Sinnekin onnea tärppipäiviin!!

maitsu83 Ovistestit voi aina näyttää haamua, et vaikea sanoa! Jatka vaan testailua :)

Kp 14 ja ovisnega siis täällä tilannekatsaus, palaillaan huomenna neidit ja rouvat :)

:wave:

Dakota Paws, veikkaan muuten että tulevaisuudessa tuo hirsutismikin on semmonen juttu, että siitä pääsee suht helpolla eroon tavallaan ainakin kun käy jossain hoitolassa vähän. Hinnatkin varmaan tippuu pikku hiljaa =)

Minähän oon kans nähny noita raskausunia..ja oon niissä aina viimesilläni ja ihan hirvee lyllerö ja kaikki vastustaa :LOL: On just se maha semmonen hirvee kupu! Ehkä tämä johtuu siitä, että mulla on lähipiirissä aika vähän noita raskautuneita ollut ja kaikilla on ollut oikeesti tosi iso se raskausvatsa..sisi ei niinkään kilojen puolesta, vaan että on ollut paljon lapsivettä jne..

Minäki tein taas ovistestin ja vielä näytti negaa, viivahan siihen silti tulee mutta on haaleampi kuin kontrolliviiva. Nyt jostain syystä oon unohtanu mikä kp mulla on menneillään :LOL: Noh, joka tapauksessa tässä on varmaan joka päivä-taktiikka käytössä tiistaihin :heart:

Onnea kaikille tärppipäiviin! Meitä onki täällä aika monta menossa samoilla tahdeilla =)

huomenta :wave:
viikonloppu lähestyy, ihanaa. huomenna tytön 6v synttärit ja tänään olisi tarkoitus lasten kanssa käydä markkinoilla ja illalla sitten leipomusten ja siivouksen pariin :D
täällä "mielikuvitus" oireita kehissä, eli pissalla saa juosta tuon tuosta, pahaa oloa on ja alamahaa särkee. ja kp 19/26, ensi vkoloppuna pääsee testailemaan :heart:
Hyvää vkoloppua kaikille :wave:

huomenta! =) kivaa..eilen pupuiltiin ni wc:ssä käytyäni ei ollu mitn "epämäärästä" mut aamulla ku kävin ni oli ihan ku rusehtavaa verta ois ollu paperissa(yön yli tuponna olevassa.. :D ) mut sit ku pyyhki ni ei mitn.mut nyt ku kävin ni taas tuli jtn saman tapasta ku pyyhki menkat loppu toissa pvä:nä eilen ei tullu kokopvä:nä yhtää mitn ku valkkaria..mitähä mahtaa olla? :eek: joskus on tullu yhdynnän jälk.verta mut musta toi ei ollu "oikeeta"verta..
jospa tota ei tulis enää ku tänää ois meno vesijuoksuun systerin kaa,ettei tarvis mitn selityksiä keksiä.. esim.et joo ei mensut loppunukaa vielä ku kierto sekasi ku vaihoin pilleri merkkiä,toivottavasti loppuu :headwall: :kieh: ovistestiä en oo tehny,pitäiskö tehä vai??tänään siis kp 8/29

Maitsu, voihan se olla että pillereiden jälkeen vielä kierto vähän sekoilee. Tai sitten ollu joku pieni limakalvorikko siellä, eikös ne voi just tolleen "näkyä". Mulla on muuten sama juttu, että pitää olla tosi tarkka ettei vaan kellekkään mainitse menkkakipuja tai mitään :LOL: Koska mullahan niitä ei pitäis olla jos kerta kun minejä syön ;) Noita ovistestejä en ehkä ihan vielä alottais, ite aloitin kp10 ja mulla on ehkä 28 kierto (en ole varma niin otin ton tavallisen kierron). Ja ainakin mulla suositeltiin noin tekemään tuossa. Mutta jos on paljon tikkuja, niin mkäs estää =)

Mulla onki tänään vp :heart: En ollut muistanut..oon näemmä pitänyt vapaana, kun lähdetään reissuun. Kaikkea sitä..noh, sen takia tietysti että siivoan kun en eilen sitten muistanukkaa! Mulla pitää nykyään olla muistilapulla, että mitä pitää tehdä jos meinaan :p Eli tänään pyykkirumba, ei sitäkään ollu edes paljon ja sitten siivous ja pakkaus. Nice.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja päivitykset tulevat nyt sitten varmaan vähän viiveellä tästä illasta lähtien, päivällä varmaan käyn kuitenki vielä kyttäämässä että oisko plussia B)

Yhteistyössä