Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Unikeiju-79 Ilmoittelen sitten, täytyy levätä joulun aika kunnolla. Jaksan sitten ahertaa siellä. Toivotaan, että raskausoireita on tuo! Oi teilläkin on käynyt pikkuinen :heart:

Elina-87 Onnea uuteen kiertoon :hug:

Hyväsetti Tsemppiä ja jaksamista :hug:

bubunen Onnea paljon ja tsemppiä jatkoon!

Kultasiipi Onnea työpaikan johdosta! Mullakin vauvakuume voimistuu aina kun pikkuisia näkee. Eilenkin näin tuttavan 6kk ikäisen pikkuisen ja voi että kun pikkuherra oli niin ihana :heart:

Metsätähtöselle ja miehelleen paljon paljon onnea! :flower:

Joulu on ihan kohta jo! Hyvää ja rauhallista joulua kaikille :xmas:
 
Kiitos paljon kaikille onnitteluista! :heart: Oli todellakin ihanat häät ja tässä sitä tyytyväisenä Rouvana sitten elellään. Paitsi miehellä on armoton krapula, mutta kuitenki :LOL: Nyt tuntuu ihan, että hääväsymys iskee ettei ole jaksanut oikein mitään ajatella ja häätavaroita siirrellä pois tieltä eikä mitään B)

Onnea Bubuselle :heart:

Ja tsemppiä niille, jotka tuntevat sitä tarvitsevansa.

Lisäksi jos nyt onp äivityksen vinksallaan, niin ilmotelkaa. Mukavaa sunnuntaita =)
 
tervehdys!

testailin sitten kahteen otteeseen (keskiviikko-iltana ja lauantaiaamuna) ja negaa näytti. silti, ei menkkoja.aattelin venailla vielä keskiviikkoon ja sit haen vielä yhen testin, kun ei sitä tie millanen tuo kierto nyt sit on nykyisellään kierukan jälkeen.vähän kylä ihmetyttää....
palaillaan joulunpyhinä asiaan :)
 
Onnea kaikille plussanneille :)

Täällä välillä taustailemassa olen ollut. Meillä alkoi kaksi viikkoa sitten lapsettomuushoidot, mutta koska muutamme nyt toiselle paikkakunnalle niin tulee tauko. Mutta tuskin jatkamme hoitoja, käytän metuja vain ja jos niillä ei tule niin ei tule. Tilasimme avaimet käteen omakotitalon, johon toivottavasti pääsemme kesällä muuttamaan ja sitten sinne koiranpentu meidän vauvaksi.

Oikein ihanaa ja lumista joulua kaikille sekä onnea vuodelle 2010 :) :heart:
 
Hei! Haluaisin liittyä tähän ketjuun.Yhden kierron ajan on nyt vauvaa yritetty ja luulen jo olevani raskaana.tänään pitäisi kuukautisten alkaa mutta niistä ei ole mitään merkkejä joten en malta enään odottaa vaan lähden raskaustestin ostoon :D aikaisemmat lapsemme 12/03, 01/06 ja 04/08 Ennen esikoista kärsitty monta vuotta lapsettomuudesta,mutta kaksi viimeisintä raskautta alkanut tosi nopeasti.Joten toiveissa oli suht nopea raskautuminen nytkin,mutta koskaanhan ei voi tietää onnistaako pian vai ei.
 
Tervetuloa Rakkaudesta äiti, toivotaan että tärppii saman tien :heart:

Möhköfanttis, Onnea uuteen kotiin :heart: Ja kaikkea hyvää!

Toivottelenpa plussarikasta joulua kaikille! Lähdetään tästä Lappia kohti jatkamaan, joten nyt voi olla että pääsen päivittämään ehkä joulupäivänä vasta! Joten kärsivällisyyttä :xmas: Meillä tosiaan slelainen tilanne siellä, että on appivanhemmat ja miehen sisko miehensä kera, niin ei paljon uskalla luultavasti kaksplussailemaan ettei vaan kukaan näe :saint:

Mukavaa Joulua vielä kerran ja ajellaan varovasti :heart:
 
Metsätähtönen Paljon onnea uudelle avioparille :heart:

Möhköfanttis Mukava välillä kuulla sinunkin kuulumisia. Paljon tsemppiä tulevaan ja onnea uuteen kotiin! Tulethan välillä päivittämään mitä elämääsi kuuluu!!

Oon ollut tässä jonkun aikaa poissa, kun en ole koneella ehtinyt käydä! Hirveästi puuhaa kun tänne Suomeen tulee, perheen ja ystävien parissa! Kylläpäs on satanut paljon lunta :eek: Ja edelleen sataa! Mutta niin kaunista kuitenkin :)

Mulla ei oo tässä kierrossa ollut mitään oireita, muuta kun vähän tissit kipeät välillä. Ei ovulaatio-oireita, ei raskausoireita. Ei mitään. Nyt taitaa olla kp 27 tai 28, en oo ihan varma, viime kierto oli 29 päivää, ja nyt en kyllä usko että menkat alkaa. Ei edes niitä surullisen kuuluisia hormoninäppyjä. Mua vähän hermostuttaa, että onks mun hormonitoiminta päättänyt pysähtyä kuukaudeksi ja tää kierto venyy! Ihmeellistä. Tuun sit kertoo lisää kun jotain tapahtuu :D

rakkaudesta äiti Tulepas kertomaan onko tärppi jo käynyt :)

Mukavaa joulunodotusta, ylihuomenna jee!
 
Minä oon aivan hepuleissa täällä :D Testi on nyt tehty.tilanne siis se että tänään ois pitäny menkkojen alkaa.ennenku tein testin olin käyny pissalla vain n.2,6 tuntia sitten et parempi kai ois ollu tehä vaik huomenna aamuvirtsasta,mutta siihen testiin tuli kuin tulikin 2viivaa!!! Mää oon RASKAANA :heart: Viiva oli 3minuutin päästä tuskin nä
kyvillä,mut ku ootti sen 5minuuttia niin kyllä se siihen ihan näkyvänä vaik tosi haaleena tuli.On niin onnellinen mut epäluuloinen olo.Ei voi uskoo sen monen vuoden lapsettomuuden ja tutkimusten jälkeen et nyt tärppää heti eka kerrasta.Epäluulojeni vuoksi teen kuitenkin viimestään jouluaattona uuden testin =) Miehelle soitin töihin ja sekään ei oikein ollu uskoo.Ja mikä oudointa tiesin raskaudestani noin viikko ovulaation jälkeen jolloin mulla jo alko pahoinvointi.nyt sitä ei oo enään ollut niinkuin viime viikolla oli joten olo siksikin epätodellinen.
 
Tänne oli tullut uusia plussia!! Onnea tuhannesti!! Ihanaa!! :heart: Rakkaudesta äiti, onnea sinullekin! Tässä ketjussa on taikaa, oon sen ennenki huomannu. ;)

Sitten Metsis: Onnea teille molemmille! Miltä se Rouvana elo ja olo on tuntunut?? :)

Mulla alkaa vähitellen elämä voittaa ja joulumielikin kasvaa. Vuotoa tulee enää hyvin vähän.. sitten käyn taas taistoon. :p Ei oikein ole mitään muuta kerrottavaa. Kierron vaiheesta ei ole niin mitään tietoa.

Tsemppiä ihan ihan kaikille kiertoihin ja rauhallista joulua!! Toivottavasti pukki tuo teille kaikille jotain ihanaa! :xmas:
 
Onnea rouva Metsätähtöselle :flower:
Onnea myös Rakkaudesta äiti :flower:
Mulla kp 7/33 ja mietteitä on monenlaisia... Toisaalta ei malttais odottaa et tulis raskaaksi ja sais itelleen pienen käärön.. Toisaalta oon huomannu, et mulla on aika hurjia pelkoja... siis jos lapselle sattuu jotain.. Tää pelkokammo tais alkaa sillon sikainfluenssan aikoihin.. tietenki ku peloteltiin niin hirveesti et tulee pahoja jälkitauteja ym.. sillon oli kauheen huolissaan meiän pojista. Ja nyt tuntuu ettei se huoli mee millään ohi.. ei siis enää liity sikatautiin, vaan melkein ihan kaikkeen.. Et uskaltaakohan tässä kuitenkaan kolmatta enää tehä... :ashamed: :headwall:
 
Hei!

Kiitos onniteluista työpaikan saannissa!

Ihanaa kun on joulu... Mulla nyt kp 24, ensiviikon keskiviikkona pitäisi menkat alkaa... ajattelin että jos ei silloin ole alkanut niin ostan testin ja testaan uudenvuoden aattona... yritän koko ajan ajatella että en kuitenkaa oo raskaana, ettei pettymys ole niin suuri mut tiedän että se on silti kun menkat alkaa... mulla ei ole todellaakaan mitään oireita tai tuntemuksia...eli varmaan en oo raskaana (kun eikös monella ole kaikenlaisia kipuja, väsymystä, pahoinvointia yms.. jo ennen plussausta...) No siis ajattelen että pessimisti ei pety...vaikka kuitenkin pettyy!!!

Noonie: tsemppiä, jospa se plussa kuitenkin tulisi!!!

Unikeiju-79: Toivottavasti oireet ovat raskausoireita, pidetään peukkuja!!

Raukkaudesta äiti: ONNEA OIKEIN paljon!!! =)

Metsätähtönen: Onnea vielä kerran tuoreelle avioparille!!!

Hyväsetti: Toivottavasti pelkosi lievittyvät... maailmassa on paljon vaaroja mutta se riski on otettava jos haluaa perheenlisäystä, uskon että kaikki menee kuitenkin hyvin!! Jaksamista sulle!!!

Möhköfanttis:
Kiva kun kävit laittamassa kuulumisia!! Onne talon hankinnasta ja kaikkea hyvää!!!


OIKEIN IHANAA JOULUN AIKAA KAIKILLE!!!! :heart:
 
Hyvää joulua kaikille! :)

Täältäkin isot onnittelut metsikselle ja tämän miehelle!
Ihnaa kun saatiin taas plussanneita lisää paljon onnea Rakkaudesta äiti!

Täällä mennään nyt sitten kp5 eli menkat alkoi taas minulle voi päivitellä yk3 :sta sitten joskus kun ehtii. Ei nyt ihan kamalasti harmittanut olin osannut varautua kun ei mitään oireitakaan ollut. Hyvä puoli on nyt se että kierto oli vain 31 päivää! eli aletaan pääsemaan normaaleihin lukemiin :)

Nyt sit vaan yritystä seuraavaan kiertoon!
 
Heissan ja oikein hyvää joulunaikaa kaikille. Me oltiin miehekkeen kanssa Rovaniemellä joulun vietossa ja eilen illalla palailtiin takasin kotiin. Äsken käytiin lumityöt tekemässä ja sitä luntahan oli aika paljon... :)

Tosi paljon plussanneille, kyllä tässä ketjussa teitä (ja tulevaisuudessa toivottavasti meitä...) on aika paljon. Ihanaa!

Ja onnea Rouva Metsätähtöselle!

Omaa napaa sen verran että tänään on kp 17/23-25 eli aika jännät paikat alkaa olla...En ihan varma ole oviksesta tai sen ajankohdasta kun en tässä kierrossa tikuttanut. Mutta kyllä sen verran aktiivisesti tossa mahdollisina tärppipäivinä peittoa heiluteltiin että ihan poissuljettu ei raskauden mahdollisuus ole... :D En silti uskalla oikeestaan mitään toivoa tai odottaa kun pettymys on joka tapauksessa suuri jos menkat alkaa. Tossa loppiaisen tienoilla meinasin testailla jos ei menkat sitä ennen ala. En vaan oikein tiedä tosta uudestavuodesta, pitäsköhän sitä sitten selvinpäin olla tai jotain. Katsellaan...
 
Rakkaudesta äiti onnea plussasta :heart:

Metsätähtöselle ja hänen miehelleen vielä kerran onnittelut :flower:

Möhköfanttis kiva kun kävit kertoilemassa kuulumisia ja onnea uuden talon hankinnasta =)

Omaa napaa sen verran että viime viikon lauantaista asti ollut tuhruvuoto (pikkuhousun suojalla on pärjänny), mutta vain aamuisin tai oikeestaan tuonne puoleen päivään asti. Oiskohan niin että toi lääke (lugesteron) joka laitetaan kohdunsuulle ärsyttää niin paljon että sen takia vuotoa tulee? Maanantaina olis testaus päivä, mutta olin jo niin hätäinen et tänää aamulla kerkesin testin tekemään ja omasta mielestä siihen tuli tosi hailakka haamu :heart: Miehelle en kyllä sanonu viel yhtikäs mitää, kerron sitten jos on jotain kerrottavaa.
Maanantaina sit testaan uudestaan mutta olin ihan varma että ei siihen mitään tule kun tuhruvuotoakin on jo viikon verran tullut.

Kultasiipi ja Nelli-86 teillä on sitten jännät paikat. Pidetään peukkuja pystyssä et olis tärppi käynnyt :heart:

 
Heipä hei!

Noniin, täällä ollaan taas kotosalla ja päivitysiskussa! Oikeen kuohuviinin kera :LOL: Tässä tosiaan meillä jäi näitä mukavasti ja onhan se nyt nautittava kun vielä voi :saint:

Kiitoksia onnitteluista! Täällä on tosiaan ollut melko kiireistä, appivanhemmilla ja kotonani olemmat käyneet ja vihdoin päästiin kotiin. Melkosta lumimyräkkää kyllä oli osa matkasta.

Rakkaudesta äiti, onnea plussasta! Ja anteeks, kun vasta nyt pääsin päivittämään! Onnea matkaan! :heart:

Unikeiju, sano heti jos haluat päivityksiä tilanteeseen? Toivotaan, että tulee reilut viivat.

Mitenkäs se yk-homma taas menee :ashamed: Me tässä tänään jätettiin napit nurkkaan ja mietin, että onko se nyt vielä yk0 kun ei ole tullut tyhjennysvuotoa? Sitä siis heti ekaa? Ei hitto, välillä ymmärrän tämän jutun ja nyt taas en :xmas:

Melkosen jännittäviä päiviä useammalla tulossa..että ei mene tylsän paksusti tämä loppuvuosi :xmas: Muaki alko jo meidän hommat jännittämään, kun sitä tyhjennysvuotoa ennen häitä ei ole edelleenkään tullut..vaikka piti..joten on varmaan ressistä vähän kierto ihan hukassa. Ja näin ei ole koskaan ennen käynyt, että näinpä täällä! Jännittää siis, että lähteekö käyntiin suosiolla vai pitääkö ottaa kovat keinot käyttöön B)

No, lähdenpä tästä lörpöttelemästä. Oon vaan jotenkin onnellinen, kun ollaan saatu kaikkea kivaa häälahjaksi. Kaikki siis semmosia, että varmasti utlee käyttöön ja tämmöstä. Oon jotenki niin innostunu :heart: Ja kun noita kasseja purkaessa mietin, että meitä on tosiaan ajateltu. Odotan vaan innolla, että jollaki ois häät ja minä pääsen ostelemaan jotain jännää :LOL:

Mukavaa lauantaita, sikäli mikäli tänään nyt istten on lauantai :saint:
 
sieltä se sit tuli, ihan törkeen myöhässä... eli uutta kiertoa peliin, kp 1 nyt. saas nähdä millaiseks tämä kierto venyy. :/
ja jotta olo vielä olis "mukavampi" ton menkkojen alkamisen kunniaks venäytin selkäni eilen poikaa ja sen syöttötuolia nostaessani/siirtäessäni..hohhoi.. :$
 
Tännekin päivitystä, että kp 9 menossa, yk 1 tietysti. Katsellaan miten kroppa ottaa pillereiden lopetuksen, toivottavasti palautuu entiseen kiertoon suoraan. Kierrot mulla ennen pillereitä oli 28-30 päivää. Tyhjennysvuoto tuli pillereiden lopettamisen jälkeen ihan normaalisti. Huomaa ainakin et finnejä on joka päivä ainakin yks naamassa :/

Saanko jo tilata pinnasängyn ja äitiysvaatteita :D Olis niin kivoja kaikkialla netissä... Vaan jos odottais sen plussan eka :LOL:
 
Miten tää on taas sisäänkirjatessa muuttanut mut haaveilija86:ksi? Se on siis mun käyttäjätunnus ollut koko ajan, mutta mun nimimerkki on siis R86.

Aluksi suuret onnittelut rakkaudesta äidille plussaamisesta ja Metsätähtöselle rouvassäätyyn siirtymisestä:D! Häät on kyllä ihana juhla :heart: Edelleen omiani lämmöllä muistelen...:) Olen siis mennyt naimisiin elokuussa 2007 eli jo reilut 2v sitten:)

Lyhyesti omaa napaa sitten ennen kuin mies tulee töistä:) Täällä on siis menossa kp 17/30-40. Vikat kaksi kiertoo olleet tuon 30pv joten olen elänyt nyt siinä ajatuksessa, että nämä joulun päivät olisivat olleet hyvät mahdollisen tärpin kannalta:) Tällä viikolla ollaan siis pupuiltu kiertopäivinä 11, 13, 14, 16 ja vielä nyt kp 17 ois tarkotus:D On ollut kyllä vähän hankalaa toi pupuilu, koska mun vanhemmat oli meillä 23-26.12 :D Piti siis touhuta 23.12 ennen heidän tuloa, joulusaunan yhteydessä (24.12) taloyhtiön saunan eteises ennen löylyjä (ettei siittiöt kuole kuumuudessa) ja 26.12 kun vanhempani lähtivät :D HArmittaa toisaalta, että 25. pv ei ollut tsäänssejä pupuilla, mutta ei kai se homma nyt yhteen päivään kaadu :D Testailen varmaan sit joskus tammikuun puolen välin tienoilla, jos menkkoja ei kuulu:) Tammikuussa aloitan miehen kanssa myös laihduttamaan, koska mie jotenkin viime kierrossa vaan päätin tulevani ens kevään kuluessa raskaaksi :LOL: Miestä jotenkin huvitti tää mun ilmotus :D Se olis vaan hyvä silleen, koska jos kesä taas asuttas erillään mun kesäteologitöiden takia niin jäis muutama kierto hyödyntämättä. Enhän mä vois kesken rippileirin sanoa nuorille, että sori, mun ovis on nyt niin lukekaa Raamatusta kohdat ne ja ne niin mä tuun parin päivän päästä takas :LOL: Menis joo vähän överiks... No mut pitäs ensin niitä töitäkin hakea:)

Tulipa taas ihmejuttua kirjotettua, sitä se vauvakuume teettää :D Menenpä vielä kuumentelemaan noita joulun laatikoita miehelle ja itselleni ruuaksi. Oikein mukavia niin sanottuja välipäiviä teille kaikille :)! Ollaanhan ihmisiksi alennusmyynneissä :D
 
Möhköfanttis Onnea uuteen kotiin :flower:

Onnea rakkaudesta äiti :)

Onnea uuteen kiertoon ryöminkäinen

Unikeiju-79 Toivotaan että haamu vahvistuisi :heart:

Metsätähtönen Mä laskisin että yk1 alkaa sitten kun alkaa tyhjennysvuotokin.

noonie Onnea uuteen kiertoon ja pahoittelut negasta!

Mä en ole pitkään aikaan kirjoitellut, on ollut kiirettä joulun takia. Illalla pikkuveikka tulee muutamaksi päiväksi yökylään. En varmaan pääse hänen aikanaan kirjoittelemaan salaa :D

Sain paljon kivoja joululahjoja, olen ilmeisesti ollut kiltisti. Pari päivä ennen jouluaattoa luulin jo tulevani kipeäksi, mutta sainkin erittäin inhottavan migreenikohtauksen.

Kp 14/32, ovista odottelen uutenavuotena saapuvaksi! Siitä sit alkaakin taas se jännitys.

Onnellista uutta vuotta kaikille! Toivotaan ensi vuodelta paljon paljon plussia tähän pinoon!
 
Onnea plussanneille!
No, nyt on sitten joulut juhlittu tässä perheessä, ainakaan ei kiloja kertynyt...
Vietettiin nimittäin pyhät oikein vuosisadan mahataudin merkeissä! Tyttö alkoi oksentaa aatonaattoiltana, tointui onneksi sen verran että aattoiltana jaksoi iloita lahjoista ja aatto menikin ihan mukavasti. Mut joulupäivänä sairastuttiin miehen kanssa, siis aivan hirveä tahti, pahimmillaan 5-10 minuutin välein sai juosta vessaan ja istua vati sylissä :$ Siis oikeasti en muista koskaan olleeni yhtä äkäisessä vatsataudissa. Kuumekin nousi yli 38, ja aika lailla veti voimattomaksi, vaikkei oksennusvaihe kestänytkään kuin vähän reilun vuorokauden. Tänään on ollut jo vähän parempi olo mutta vieläkin vähän huippaa päästä välillä eikä mikään maistu. Ja huomenna sit töihin :headwall: No, tulee uusia jouluja...

Toivottavasti teillä muilla meni joulut hyvin! Ja on mullakin vielä uudenvuoden jälkeen pari lomapäivää joten ei meilläkään nyt niin synkkää ole kuin miltä kuulostaa. Tässä vauva-asiassa alkaa kyllä välillä usko loppua, vaikka yritystä vain 3 ja puoli kuukautta jäljellä. Nyt kp 28 ja veikkaan että megakiertoon mennään tälläkin kertaa, olisin tyytyväinen jos alle 40 päivän jäisi. Mitään raskaustuntemuksiin viittaavaakaan ei kyllä ole jollei tuota mahataudin oksentelua lasketa. Uudenvuoden aikaan ajattelin testailla. Alkaa tuo negatestien tuijottelukin vähän kyllästyttää, vaikka se kai lienee ihan tervettä =)

Mitäs uudenvuodensuunnitelmia teillä on? Nallulla ainakin taitaa olla juhliminen mielessä :D
 
Sokeripala, kuulostaa inhottavalta. Itellä oli kans viime keväänä ihan järkky oksennustauti, samoin miehellä. Ihan hirveä olo oli ja siinä kyllä tippu painoa aika reilusti, kun nesteitä lähti.

Nallu, niin itekki aattelin että vielä on vähän ku yk0 ja kun tyhjennysvuoto tulee, niin yk1. Piti vielä varmistaa B)

Kävin ostamassa greippimehua B)

Täällä uutena vuotena olis tarkoitus viettää laatuaikaa kahdestaan, tehdä hyvää ruokaa ja juoda kuohuviiniä :heart:
 
Kiitos, Sokeripala =) Tosiaan, tätä on odotettukki! Ja oikeestaan en oo ees niin malttamaton ku kuvittelin, että sitten varmaan ratkean liitoksista..niin oonki tosi rauhallinen ja semmonen että ei ole mihinkään kiire. Varmaan pikku hiljaa mieli sitten muuttuu, kun kierto menee eteenpäin, mutta nyt on ainaki kiva olla.

Nyt on vielä kyllä sellainen olotila, että tuo tyhjennysvuoto vois tullakki ihan ajallaan..yleensä on menny pillereiden jälkeen 2-3 päivää. Nyt on toinen päivä ilman nappeja, että hyvin voi huomenna tullakki..on siis semmonen erikoinen olo vatsassa. Toivon siis ainakin näin, pääsis hyvillä mielin aloittamaan uuden vuodenki :heart:

Minäpä toivonkin Uutena Vuotena sitten meille kaikille plussia, olisi ehkä aika iso toive, mutta kuitenkin erittäin toivottua :heart:

Tinathan ne pitää käydä ostelemassa! Mikähän kuvio meinaskaan perheenlisäystä :xmas:
 
Tulipa yhtäkkiä mieleen, että tässähän pitää jo meidän ketjun nimi vaihtaa. Laitan nyt vaikka talvella ja keväällä aloittavat? Ja muutetaan, jos ei ole mieleen.

Muoks. Pitääköhän hetkeksi kirjoittaa "uusi nimi" tmv tuohon, vai osaakohan kaikki samoilla tulilla tänne?
 
Täälä yksi joka haluaa mukaan jännittämään!

Lumina83, 1983, ensimmäinen lapsi haaveissa, ehkäisy jätetty marraskuun lopussa. Nyt menossa ekat luomumenkat eli kp1/30. Kyllä jännittää, ja jotenkin kaikki tuntuu todemmalta kun sen kirjoittaa. Niin tekisi mieli huutaa koko maalmalle että yritetään lasta. :)
 

Yhteistyössä