Perämaan emäntä, toisaalta voi olla, että sitten kun ei ole sitä kunnon särkylääkettä niin alat varomaan ja oot kohta kahta kauhiammassa solmussa. Mulla itellä nimettäin on niin, että jos on kova särky, niin pitää ottaa särkylääkkeet kans, koska sitten mulla saattaa tulla niin järkyttävät lihasjumit että en saa paitaa päälle tmv sen lihasjumin takia eikä itse vaivan tähden. Kyllä ymmärrän, että nuo jutut veetuttaa. Nimettäin just se, että piti sattua just omalle kohalle. Toivotaan nyt, että menis itsekseen ohi, niin ei tarttis taistella ja pääset taas kuntoon :hug:
Munki tekis mieli ostella kaikkia vauvajuttuja, vaikka ei ole edes tyhjennysvuotoa näkyny :xmas: Oon kattokaas taas niin intopinko tästä aiheesta, mutta ihan selkeesti eri tyylillä kun ennen yrityksen alottamista. Nyt ei silleen ahdista ja ärsytä, kun nyt on oikeestikki yritys päällä. Että on tosiaan rauha mielessä, mutta islti voisin vähän shoppailla :heart: En varmaan saa aikaseks, kun en noita kokohommia ymmärrä. Taitaa olla minun pelastus tuo :saint: Oliko se nyt koko 56cm semmonen turvallinen? Muistaakseni Nallu taisi mainita sen tuolla aiemmin, että pitänee kaivella. Vai oliko se ainakin liian pieni, äh..voi että. Pitää kirjottaa kohta lapulle!
MinkuK, ihana apina-huopa =)
Meillä on muuten äiti niin innostunut tuolle esikoislapsenlapselleen tekemään kestovaippoja, että sieltä saan varmasti nuitakin..jännittää vaan, että entä jos en osaakkaan niitä ja alanki kertavaippailijoiksi..toivottavasti ei sentääs, kun onhan se jätemäärä vähän omalle tunnolle käyvä kyllä mulla..vaikken muuten mikään hirveä ekoihminen olekaan, mutta yksinkertaisesti kun sen viappavuoren näkee aika konkreettisesti, niin se voi olla mun mielelle liikaa B) Äitillä oon nähny kans huopia, että on tehny niitäkin kun eihän nitiä silleen tartte hirveesti tehäkkään..ja muutenki kaikkea tuollasta, kun se väkertää yhtä ja toista. Häissäkin multa kysy, että joko täsäs ruvetaan tekemään kestovaippoja
Minä sanoin, ettei nyt ihan vielä tartte kuitenkaan.
Lähipiiristä taas..onko teillä muuten näkynyt asennemuutoksia? Vaikkapa lasten jälkeen, tai raskautumisen tai vaikkapa naimisiinmenon? Itelle tuli mieleen, että mun äidin mielipide lapsista on selkeesti muuttunu. Ennen se oli selvästi sitä mieltä, että ensin opinnot pulkkaan, mutta nyt on muuttanu mielipidettä. Sitten melkeen veikkaan, että osa kavereista oottelee vauvauutisia jossain vaiheessa tulevaksi..ja osa tietenki ilosemmin kuin toiset. Eipä noista koskaan tiedä. Mulla on sekin, että tuo nyt ei niin kauheasti ystävyyssuhteisiin siinä mielessä vaikuta, että kun asun joka tapauksessa kauempana ystävistäni, niin yhteydenpitokanavat säilyy kyllä ennallaan. Onneks mun kaks parasta ystävää pitää kummatkin lapsista. Mites teilä muilla?
Hintapolitiikasta tuli mieleen, että minkä hintaisia bodyja ja tommosia ostelette? Suurinpiirtein. Aattelin vaan, ettei mua "huijata" heti ja ostan jonku kivan bodyn tyyliin 20 euroon
Oon niin ihanasti pihalla, että itteeki naurattaa :heart:
Jaksamista vielä Perämaan emännälle ja muille tsempitystä kaipaaville :heart: