http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2157505
Mitähän seuraavaksi.
Pitää kyllä joku päivä käydä jätskillä tuolla liikkeessä.
Mitähän seuraavaksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Myydäänkö noita taviskaupoissa?
Tota suklaata voisi maistaakin, mut ei kiitos tervaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Mää niiiiiin haluan Auervaaran samettista (ymmärsin, että se on se suklaajäde):heart:
Päätettiin muuten kaverin kanssa (ehkä huomasitkin, ap), että kesällä on tehtävä pyhiinvaellusmatka Teuvalle . :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Mää niiiiiin haluan Auervaaran samettista (ymmärsin, että se on se suklaajäde):heart:
Päätettiin muuten kaverin kanssa (ehkä huomasitkin, ap), että kesällä on tehtävä pyhiinvaellusmatka Teuvalle . :heart: :heart: :heart:
En mä huomannut! No sitten pitää varmaan treffata.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Mää niiiiiin haluan Auervaaran samettista (ymmärsin, että se on se suklaajäde):heart:
En mä huomannut! No sitten pitää varmaan treffata.![]()
Joooo! Mä laitan sulle heti viestiä kun saadaan suunnitelmat selviksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Tervajäätelö on ihan sikahyvää.