Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:Ja voihan reps
"Kaikkonen kuvaili itseään pelimieheksi ja sanoi, ettei mahda luonnollensa mitään."
![]()
![]()
![]()
Kuinka moni ois Kaikkosesta uskonut, käsi ylös?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pasi27:"siis mähän oon niin ku peli mies".."tietsä niinku kanki"
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Naurettava nainen, hävettäis jo kyllä....
Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:Yleensä en viitsi kommentoida lehtijuoruja, mutta hauska huomata että täällä pääasiassa keskitytään siihen mikä tuossa asiassa on "uutinen": Kaikkosen viestittelyyn. Epäoleellista aina syyllistää naista milloin miksikin mieluummin kuin sitä pettäjää tyyliin:
Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:Yleensä en viitsi kommentoida lehtijuoruja, mutta hauska huomata että täällä pääasiassa keskitytään siihen mikä tuossa asiassa on "uutinen": Kaikkosen viestittelyyn. Epäoleellista aina syyllistää naista milloin miksikin mieluummin kuin sitä pettäjää tyyliin:
Alkuperäinen kirjoittaja pyrsk:Mä voin kuvitella mikä keskustelu Kaikkosten kotona käydään tuosta pelimies-paljastuksesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja pyrsk:Mä voin kuvitella mikä keskustelu Kaikkosten kotona käydään tuosta pelimies-paljastuksesta![]()
niin ja varsinki siitä ku kanki sanoo että heillä menee nyt sadun kanssa huonosti....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja pyrsk:Mä voin kuvitella mikä keskustelu Kaikkosten kotona käydään tuosta pelimies-paljastuksesta![]()
niin ja varsinki siitä ku kanki sanoo että heillä menee nyt sadun kanssa huonosti....![]()
No ite vetäisin kyllä jumalattoman hernepalkon nenään siitä, et äijä on yrittäny mennä kylään yöllä..ja kysyny pippaloihin, mihin emäntä ei oo tulossa. Tämä asia ois minusta tärkeintä selittää. Ja haluaisin siitä kyllä nähdä todistusaineiston.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:Yleensä en viitsi kommentoida lehtijuoruja, mutta hauska huomata että täällä pääasiassa keskitytään siihen mikä tuossa asiassa on "uutinen": Kaikkosen viestittelyyn. Epäoleellista aina syyllistää naista milloin miksikin mieluummin kuin sitä pettäjää tyyliin:
No mitä, sinäkö haluat siis julkisuuteen? Mun mielestä nämä akat on täysin naurettavia, jotka ensin jollain pikkukohulla nousee julkisuuteen..ja sit lehtirahoilla käydään laittaa halpamaassa silikonit ja sitten ollaan tissikuvissa. En itse arvosta näitä naisia.
Ja mikset lukenut sitten tuota mun koko kommenttia? Sanion juurikin siinä, että Kanki-Kaikkoselle ois aika iso menetys, jos Taiveaho lähtee!! Toimit siis täsmälleen kuin media, että nappaat tekstistä vain sulle sopivat palat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Erookohan ne Sadun kans kohta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Erookohan ne Sadun kans kohta?![]()
Kyllä mä ainakin tuommosen luuseritossukan jättäisin. Siinähän sitten sais olla pelimiestä ihan vapaasti.
Satu löytää aivan varmasti miljoona kertaa fiksumman miehen, eikä tee edes tiukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Voi jösses.
Sähköpostitellessaan vanhasen kanssa lulic vakuutti, ettei ole "niitä lehtien naisia, tiedät kyllä keitä, eli voit mulle luottamuksella jutella"
Argh mikä tyrkky.
Mikä siinä on, että väkisin täytyy lehtiin tuoda tuollaisia juttuja?
Ei ole mitään hyvää julkisuutta :$
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Erookohan ne Sadun kans kohta?![]()
Kyllä mä ainakin tuommosen luuseritossukan jättäisin. Siinähän sitten sais olla pelimiestä ihan vapaasti.
Satu löytää aivan varmasti miljoona kertaa fiksumman miehen, eikä tee edes tiukkaa.
Vai luuseritossukka
Eipä ole yhdeläkään palstan mammalla Kanki-Kaikkosen tasoista miestä. Se siitä luuseriudesta.