Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:No ei mustasukkainen. Mut jos olisin noin idiootti kun "kohuplondi" tukiainen, niin olisin lentänyt jo tosi paljon aijjemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Ei todellakaan! Enkä mä kehtais kellekään edes myöntää että siltä jotain tekstareita olisin saanu!
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Mä en todellakaan vastais jonkun vanhan miehen seksiviesteihin. Joten ei olis syytä olla mustis. Kanervalla vois kyllä olla hyvin tiukka keskustelu mun mieheni kanssa ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei olis mut ei huolis akaksi enää jos siihen sekaantuisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:ja miten voi ukko olla noin tyhmä että vuodesta toiseen lähettelee niitä helvetin tekstareitaan akoille kun ne on aina lehdissä. Kysyn vaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:ja miten voi ukko olla noin tyhmä että vuodesta toiseen lähettelee niitä helvetin tekstareitaan akoille kun ne on aina lehdissä. Kysyn vaan?
Sanoppa muuta. Ja 200 tekstaria yhdelle akalle? Vähänkö se on häiriintynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:ja miten voi ukko olla noin tyhmä että vuodesta toiseen lähettelee niitä helvetin tekstareitaan akoille kun ne on aina lehdissä. Kysyn vaan?
Onkohan sillä liittymässä tekstaripaketti, että on "pakko" lähetetll' viestejä koko rahan edestä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:ja miten voi ukko olla noin tyhmä että vuodesta toiseen lähettelee niitä helvetin tekstareitaan akoille kun ne on aina lehdissä. Kysyn vaan?
Onkohan sillä liittymässä tekstaripaketti, että on "pakko" lähetetll' viestejä koko rahan edestä?![]()
Varmaankin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:No ei mustasukkainen. Mut jos olisin noin idiootti kun "kohuplondi" tukiainen, niin olisin lentänyt jo tosi paljon aijjemmin.