Olisiko miehesi mustasukkainen Ilkka Kanervasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olis varmaan siinä mielessä, että miten sillä olis mun kännynumero...ku mulla on salainen numero. eli varmaan olis ollu pakko numero antaa hälle. numero siis. :|

no kyllä mun mies ois varmaan mustis vaikka ois kyseessä matti esko hytönen, jos oisin sen kanssa intiimejä tekstaillut. vai onks se nyt niin et ku ike ei oo mikää ylikomee ja nuori Äijä niin siitä ei tarvii olla mustis kenenkää?

Mä en todellakaan vastais jonkun vanhan miehen seksiviesteihin. Joten ei olis syytä olla mustis. Kanervalla vois kyllä olla hyvin tiukka keskustelu mun mieheni kanssa ... :D

Noh, mun miehellä ei ole mitään syytä olla mustasukkainen kellekkään, eikä se oo semmonen muutenkaan.

Jotenkin tulee tunne, ettei tonkaan poikaystävä ole mustasukkanen, vaan sitä ärsyttää, että toi nainen yrittää tehdä ittestään tärkeän sillä, että on saanut joltain pervolta jotain tekstareita.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
ja miten voi ukko olla noin tyhmä että vuodesta toiseen lähettelee niitä helvetin tekstareitaan akoille kun ne on aina lehdissä. Kysyn vaan?

Sanoppa muuta. Ja 200 tekstaria yhdelle akalle? Vähänkö se on häiriintynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ja miten voi ukko olla noin tyhmä että vuodesta toiseen lähettelee niitä helvetin tekstareitaan akoille kun ne on aina lehdissä. Kysyn vaan?

Onkohan sillä liittymässä tekstaripaketti, että on "pakko" lähetetll' viestejä koko rahan edestä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Onkohan sillä liittymässä tekstaripaketti, että on "pakko" lähetetll' viestejä koko rahan edestä? :)

Varmaankin :laugh:

Jos toi nainen ei kerran tehnyt mitään, niin toosi hyvä luottamus ollut niiden suhteessa kun ukko heittänyt kotoa tän takia...
Ja tosiaan, aika käsittämätön urpo se Kanervakin. Mut voisko ajatella että lähinnä urpot miehet tykkää tuollaisesta naisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Varmaankin :laugh:

Helvetti. Veronmaksajien rahoilla tietty vongannu.
Kuvitelkaa oikeesti mitä ne viestit on sisältäny...
:laugh: :kieh:

Yhteistyössä