taloushallinto?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmi"

Vieras
olen merkonomi, toimistopalvelujen merkonomi. valmistuin vuonna 2005. nyt ei töitä tahdo millään löytyä. töitä löytyis hitusen verran paremmin jos olis edes taloushallinnon merkonomi. mutta kiva kiva sellaista ei voi missään lähistöllä edes opiskella.

avoimessa yliopistossakaan ei näkynyt olevan mitään siihen sopivaa mitä vois etänä. toisaalta osaisinkohan mä edes mitään etänä.

tää on aina tällaista... :(
 

Yhteistyössä