Turkilmas
Juu, kyllä tosiaan olen enimmäkseen ollut pelkästään hyvillä fiiliksillä ja innoissani . Mutta kyllä muakin alkuun pelotti, eikä vähiten kaikkien kauhutarinoiden takia. Ja mähän olisin halunnut vanhan talon jota rempata. En siis alunperin olis halunnut edes rakentaa. Tai oikeastaan en välttämättä edes omakotitaloa laisinkaan, isompi rivari olis ollut mainio . Mutta kun hanskaan tarttui unelmien tontti, niin se oli sitä myöden selvä .Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä mä oon sun kirjoittelua lukenut, niin sähän oot ollut itse koko ajan innoissaan raksailusta. mulla ei ole ollenkaan sellainen tunne, kun tähän lähdetään... enempi pelottaa!!
Olis tosi hassua jos ei yhtään pelottais tuollainen iso hanke. Onhan siinä paljon muutosta yhdelle kertaa, projekti vie aikaa ja on kaiken lisäksi raskas ja rasittava. Siksi kannattaa oikeasti olla realisti ja miettiä jutut mieluummin pahemmiksi kuin mitä ne todellisuudessa on. Samaten budjetti kannattaa mieluummin laatia liian väljäksi (kaikkea rahaahan ei ole pakko käyttää) kuin tiukaksi.