V
vieras
Vieras
Ollaan siis menossa Tallinnaan ja olisin kysellyt, että missä kannattaa vaihtaa rahaa? Kannattaako laivalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Kun maksaa visaelectronilla niin ei rahanvaihto ongelmia;( Kyseinen kortti käy myös Tallinnan välillä liikennöivällä viking XPRS laivassakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Kun maksaa visaelectronilla niin ei rahanvaihto ongelmia;( Kyseinen kortti käy myös Tallinnan välillä liikennöivällä viking XPRS laivassakin![]()
eihän electron kelpaa suomessakaan aina..
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Kun maksaa visaelectronilla niin ei rahanvaihto ongelmia;( Kyseinen kortti käy myös Tallinnan välillä liikennöivällä viking XPRS laivassakin![]()
eihän electron kelpaa suomessakaan aina..
No riippuu tietysti jos sinulle ei ole katetta
Kyllä minulla vaan on aina toiminut ja aika harvassa ne tilanteet on jos ei toimisi.Itse käyn noin kerran kuussa Tallinnassa ja aina on toiminutTosin aina minulla joku 100e käteistäkin jos sateliittiyhteydet ei toimisi ja sitä rahaa nyt voi vaihtaa ihan missä vain,rahanvaitopisteitä on koko Tallinna täysi
![]()