Tallinnaan menossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me ollaan nyt pari kertaa käyty ja ei olla vaihdettu ollenkaan rahaa,pärjänny kyllä ihan euroilla,joitain paikkoja on tietysti missä eurot ei käy mutta aika harvassa ne rupee olemaan..

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Kun maksaa visaelectronilla niin ei rahanvaihto ongelmia;( Kyseinen kortti käy myös Tallinnan välillä liikennöivällä viking XPRS laivassakin;)

eihän electron kelpaa suomessakaan aina..

No riippuu tietysti jos sinulle ei ole katetta :laugh:
Kyllä minulla vaan on aina toiminut ja aika harvassa ne tilanteet on jos ei toimisi.Itse käyn noin kerran kuussa Tallinnassa ja aina on toiminut:)Tosin aina minulla joku 100e käteistäkin jos sateliittiyhteydet ei toimisi ja sitä rahaa nyt voi vaihtaa ihan missä vain,rahanvaitopisteitä on koko Tallinna täysi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Kun maksaa visaelectronilla niin ei rahanvaihto ongelmia;( Kyseinen kortti käy myös Tallinnan välillä liikennöivällä viking XPRS laivassakin;)

eihän electron kelpaa suomessakaan aina..

No riippuu tietysti jos sinulle ei ole katetta :laugh:
Kyllä minulla vaan on aina toiminut ja aika harvassa ne tilanteet on jos ei toimisi.Itse käyn noin kerran kuussa Tallinnassa ja aina on toiminut:)Tosin aina minulla joku 100e käteistäkin jos sateliittiyhteydet ei toimisi ja sitä rahaa nyt voi vaihtaa ihan missä vain,rahanvaitopisteitä on koko Tallinna täysi ;)

Ei muuten täällä edes uimahalleissa käy electron, suomessa vaan ei edelleenkään kaikkialla se passaa.

Meillä ei ole electronia, mutta olen usein kaupoissa (täällä Suomessa) huomannut, että electroneissa on ollut häiriöitä. Eli sellaisen kanssa en uskaltaisi matkalle lähteä.
Meillä on kyllä masteri, mutta jos sillä nostaa automaatista, menee siihen omat kulunsa. Sammossa muistaakseni 2 euroa /nosto + 2,5%... Eli siis tuleekohan halvemmaksi vaihtaa laivalla ne rahat?

kyllä meillä on tuo kortti jokakerta tosiaan siellä Tallinnassakin toiminut,onko sitten ollut vain tuuria.
Kaikissa ostareissa se toimiin toimii myös sadamarketin viinakaupassa,ruokakaupan puolella ja niissä pikku kojuissakin:)
Jossain atutorilla nyt luonnollisesti ei käy kuin käteinen.
Mutta kukin tyylillään;)

Yhteistyössä