tallinnaan menossa!! missä kannattais käydä halpoja vaatteita yms...

Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:
Mun täytyy nyt sanoa, etten löytänyt Tallinnasta enää juuri mitään halpaa. Suomen hinnoissa olivat. Mutta hyvää shoppailumatkaa sulle!
voi höh!!

kun tiiän kyl ettei niiiin halpaa, mut hintatasosta ajattelin, että on halvenpaa, kun varasin kampaajalle ajan ja 800eek saan raidat pään täyteen,väriä jaleikkauksen. n.50e, aika halpaa musta :)

rinnastin tietty muihinki juttuihin sitten tuon halpuuden :)
 
xxxxxxxx
Joo - ei Virossa enää shopata halvalla etenkään Tallinnassa. Tallinnassa syöminenkin maksaa jo ihan Suomiravintolan verran. Mulle Tallinnan viehätys on nykyään ihan ne kauniisti entisöidyt rakennukset ja kauniista ympäristöstä tuleva fiilis. Halvat ostokset ovat taaksejäänyttä aikaa siellä puolen. Esimerkkinä hintatasosta sanottakoon, että vaippapaketti Rimi-marketissa maksaa enemmän kuin sama paketti Vapaa-Valinnassa.
 
Joo, kuulostaa edulliselta tuo varaamasi kampaaja. Mä kuvittelin, että Virossa olis halpaa, mutta oltiin siis pari viikkoa sitten Tallinnassa ja Pärnussa niin ainakin mun löytämäni ja ostamani vaatteet, kengät ja aurinkolasit oli ihan Suomen hinnoissa. Jostain syrjempää vois tietty vielä edullisempia löytöjä tehä.

Koska olet lähdössä? Ja miten keksit tuon kampaajan tilata? Suositteliko joku tuttu?
 
Th
Catalogin myymälää ei enää ole, samoissa tiloissa on abc-kenkämyymälän poistomyynti ja joku toinen vaatemyymälä, osoite on Tartu mnt 35,muuten ei edullisia vaatteita enää Tallinnassa ole, pitää mennä syrjemmälle
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:
Joo, kuulostaa edulliselta tuo varaamasi kampaaja. Mä kuvittelin, että Virossa olis halpaa, mutta oltiin siis pari viikkoa sitten Tallinnassa ja Pärnussa niin ainakin mun löytämäni ja ostamani vaatteet, kengät ja aurinkolasit oli ihan Suomen hinnoissa. Jostain syrjempää vois tietty vielä edullisempia löytöjä tehä.

Koska olet lähdössä? Ja miten keksit tuon kampaajan tilata? Suositteliko joku tuttu?
mä värjäsin itte mun tukkaa, ja tulos oli sen mukanen :D joten ajattelin, et kun porukka puhuu, et siel voi ns.hemmotella itteensä, niin menin googlella ettii kampaamoita tallinnassa.

löysin jonkun sivun, en muista nyt, mutta siellä oli ne listattu, ja tällä kyseisellä mihin menen, niin oli ihan suomenkieliset sivut :)

laitoin s-postia niille ja sieltä tuli vastaus ihan suomeksi. ja ens ke olen menossa :) mulla puolipitkä tukka , laitoinn kuvan millainen nyt, ja kuvan millasen haluan, niin tuli että hinta 800-900eek :) ja tulostin sen sähköpostiviestin vielä mukaani sinne, että voin todistaa, että tällä hinnalla ovat luvanneet ;)

se oli jossain radissons sas hotellin yläkerras tää kampaaja, en ees muista nimeä :LOL:
 
vieras
tällä viikolla Tallinnassa käyny ja en han heti mene takas. Halpaa siellä ei ole enää missään, paitti viina ja ns. Suomen alv palvelut. Just noi kampaajat, hoidot ja silmälasit on viel tosi halpoja.
 

Yhteistyössä