Tallentava DVD reistailee - huonoja nykyajan laitteet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkuinen

Vieras
Ostettiin tallentava DVD laite noin 5 vuotta sitten. Nyt laite on alkanut temppuilemaan. Saattaa lopettaa tallennuksen kokonaan pari minuuttia aloittamisen jälkeen. Ihan sama, käyttääkö ajastusta vai laittaako tallentamisen päälle koneesta itse. Usein kone aloittaa tallentaminen normaalisti, keskeyttää sen sitten ja jatkaa kohta uudestaan eli koko ohjelma tulee kyllä talteen, mutta se on kahdessa osassa.

Myös katselussa on ongelmia. Masiina saattaa mennä pimeäksi kesken elokuvan tai nauhoituksen katselun. Sitten kun katsoo uudestaan, niin jatkaa ihan normaalisti edellisen pimenemiskohdan yli.

Mielestäni laitteiden pitäisi kestää vähintään 10 vuotta. Surkeita ovat nämä nykyajan kapistukset. Kehitys on mennyt vain taaksepäin, jos käytännöllisyyttä katsotaan.

Niinhän ne ovat paskaa laatua. Yhdessä välissä kaupat myivät "extra"takuuta tiettyihin laitteisiin eli 5-vuoden takuuta. Täytyy sanoa, että nämä tuotteet olivat ihan ok hinnoiteltu muihin tuotteisiin nähden ja meillä on mm televisio ja tallentavaDVD korvattu juuri tämän avulla. Mutta enää ei niitä oikein näy valikoimissa, tai sitten vaan en ole huomannut.

markkinatalous. kaupan on käytävä eli jos valmistetaan laitteita, jotka kestävät niin kauppa ei enää sitten käy. ihan normimenoa nykyään. *en ihmettele enää mitään*

Ei tosiaan viitsisi kaikkia laitteita viiden vuoden välein uusia. Laitteita kun on aika paljon nykyajan huusholleissa. Pesukonekin on huutanut jo kesästä asti. Varmaan sekin on hajoamassa. Se tosin on toiminut hyvin jo 10 vuotta.

Konkurssiinhan tässä kohta menee, kun itse olin juuri pari vuotta kotona lasten kanssa ja nyt teen osa-aikaista työtä ja mieskin jäi juuri työttömäksi. Toivottavasti sentään keittiössä ei ala laitteet pamahdella. Sisko joutui juuri uusimaan 10 vuotta vanhat kylmälaitteet ja lieden.

Yhteistyössä