Tällainen on mun mies! Lue ja kommentoi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna mun kaikki kestää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna mun kaikki kestää

Vieras
Kesällä ei valoja saa polttaa: vaikka olisi kuinka sateinen ja pimeä päivä ja vaikka kuinka tarkkaa hommaa tarttis tehdä niin räpsii valot pois vaikka nenän edestä.

Sisällä on lämmintä 30 astetta ja kaikki ikkunat ja takaovi auki ja kattotuuletin päällä. Mitä tekee mies kun tulee töistä? sulkee kaikki. ja sit yö on tukahduttavan kuuma, kukaan ei saa nukuttua ei edes mies.

ei osaa uida ja on aivan kusisukassa kun käytetään lapsia uimassa. ensin ei meinaa edes lähteä ja sit on aivan hepulissa siellä rannalla. kieltää ettei lapsia sais viedä uimaan.

on aivan hysteerisesti vainoomassa että kaikki liikenne ja muita sääntöjä noudatetaan, saatta heristää keskistä tuikituntemattomalle joka sääntöä rikkoo. vaanii hysteerisesti omaa omaisuuttaa johon toiset ei saa koskeakaan mutta saattaa surutta viskoa pois toisten tavaraa.

tässä nyt alkuun muutaman.................

Onko sillä jotain neurooseja? Miksi ei saa valoja pitää päällä. ootteko niin köyhiä vai? Entä miksi ihmeessä ikkunat pitää olla kiinni? Pelkääkö tunkeilijoita? Aika outo tyyppi, en kattelis.

Mun isäpuoli on tuon tyylinen, ikää päälle 60 jo jonkinverran.
Ymmärrettävää tuollaisilta vanhemmilta miehiltä tuo sähkönsäästövimma, mutta minkäikäinen on ap:n mies?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sillä jotain neurooseja? Miksi ei saa valoja pitää päällä. ootteko niin köyhiä vai? Entä miksi ihmeessä ikkunat pitää olla kiinni? Pelkääkö tunkeilijoita? Aika outo tyyppi, en kattelis.

mie olen pitäny sitä vaan hysteerisenä. kyllä mun mielestä meillä nyt ois varaa poltaa valoja siinä missä niitä tarvii, kaksi työssä käyvää kuitenkin. tää mun mies nukahtaa illalla televisioo katsoessaa sohvalle ja televisio on auki KOKO YÖN! ja sehän ei tietenkään sähköä kuluta. mut siitä ei kuulemma keskustella.....

ei se pelkää mitään tunkeilijoita, sillä on vaan tämmöisiä neurooseja....

Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:
meilä olisin ajat sitten tuulettanu koko ukon |O . Meillä jos tekis noin niin musta sais äkkiä vihamiehen

on kyllä saanu mun sapen kiehumaan.......... ihmettelee vaan kun koko ajan rähisen. kun ei mee jakeluun ni ei...........

TÄssäkin tapauksessa sä vaan oot tossukka? :o
Voi elämä, ikinä en tollasen miehen kans tulis toimeen, kun kommentteja pyysit.

Niin ja miks alistut tollaseen, ootko hissukka-luonteinen? Jos mä haluan pitää esim. valoja päällä, niin mä pidän, siin ei oo miehel mitää sanomist =) Sama pätee toisin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja Farouk:
TÄssäkin tapauksessa sä vaan oot tossukka? :o
Voi elämä, ikinä en tollasen miehen kans tulis toimeen, kun kommentteja pyysit.

Niin ja miks alistut tollaseen, ootko hissukka-luonteinen? Jos mä haluan pitää esim. valoja päällä, niin mä pidän, siin ei oo miehel mitää sanomist =) Sama pätee toisin päin.

en oo hissukka, pirttihirmuksi on mua nimittäny. mut mitäs teet jos se koko ajan kyttää missä valot on ja käy vaikka nenän eestä nappaamassa ne kiinni?

Eiköhän ne oo tavat kotoa opittuja,meillä ainaki ukko aina alkuusa sammutti telkkarinki siks aikaa ku piti tulla syömää,ettei vaan vie sähköä :headwall: niillä ku äit on kotona kauhea vaahtoaja joka asiasta.
Ei meilkää sentää valoi sammutella nenän eestä...mut monet kerrat oon saanu kyl hyvät naurut ton ukon takii ku keksii milloi mitäki "järkevää".

Alkuperäinen kirjoittaja ruskea:
Ai et oo hissukka?? Jos ukko nappais valot mun nenän edestä kiinni tahallaan niin nappaisin sitä kyllä nenänpäästä! :)

Multa loksahtais leuka auki ja alkais välitön räpinä siitä,että MIKSI näin tehtiin...Sen jälkeen jos ei tehoo, niin saatan likistyä uhkaavasti....

Huhhuh, en kyllä pärjäis tommosen kanssa päivääkään, muutenkin on korkea verenpaine. Suonet poksahtais oitis. |O

Kyllä taas tuli ihana olo, ettei oo tässä nurkissa mitään idioottia mäkättämässä..

Yhteistyössä