Tällä viikolla syödäänkin sitten halvalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halvalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halvalla

Vieras
Mies laittoi mut kauppaan ja itse joudun ostokset maksamaan vaikka mulla ei ole tuloja. Töitä kun ei löydy enkä saa työmarkkinatukea. Omalta säästötililtä en viitsi rahaa ottaa. No ostin sitten hernekeittoa ja kalapuikkoja. Keksin loppuviikoksikin jotain halpaa.

[QUOTE="jaa";24364375]Mikset pyytänyt mieheltäsi rahaa, vai onko hänkin tuloton?[/QUOTE]

Ei antanut rahaa, remonttikuluihin menee häneltä nyt iso summa rahaa.

[QUOTE="eee";24364394]Kai sä nyt jostain jotain rahaa saat?
Millainen koulutus sulla on, miksei löydy töitä?[/QUOTE]

Koulutusta en täällä ala kertomaan. Eipä ole töitä löytynyt vaikka kaikki työ kelpaisi. En saa mistään rahaa 0€ on tulot.

[QUOTE="Wiima";24364420]No, just ja nälässä olette sitten koko sakki. Kannattaiskos miettiä esim. laatikko-, risotto-, ja keittoruokien tekoa suurempia määriä ihan itse, osan voi esim. pakastaa ....... noi kaupan valmiit on aika kalliita.[/QUOTE]

teenkin tuollaisia loppuviikoksi. Yksi kalapuikkopaketti ja hernekeittopurkki ei vaan kalliiksi tullut.

[QUOTE="vieras";24364426]Vaikea uskoa.
Työkkäri?Hese/mäkkäri/subi/posti/puhelinmyynti, oletko yrittänyt kaikkea?[/QUOTE]

Olen kyllä työkkärissä kertonut tilanteesta mutta eipä se auta. Heseä ja subia ei tällä paikkakunnalla ole, postiin en ole päässyt töihin ja puhelinmyyntiä koitin mutta en saanut tarpeeksi kauppaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24364452:
Koulutusta et kerro, koska sitä ei ole. Mutta onneksi yksityiselle sektorille pääsee ilman koulutustakin. Ei muuta kuin perus hanttihommia hakemaan, tai vaihtoehtoisesti haet opiskelemaan. Siitä se lähtee.

Kun löytyisikin edes hanttihommia mutta eipä niitä niin vaan ole.

[QUOTE="vieras";24364426]Vaikea uskoa.
Työkkäri?Hese/mäkkäri/subi/posti/puhelinmyynti, oletko yrittänyt kaikkea?[/QUOTE]

Hm, minusta ei ole vaikea uskoa. että töitä ei olisi. Itse etsin liki kaksi vuotta työpaikkaa. Hain sekä Heseen että Mäkkiin, postinkantajaksi, kaupan kassalle, siivoojaksi, puhelinmyyntiin (siellä olin kyllä kaksi viikkoa, mutta sain lähdöt, kun en osannut myydä tarpeeksi hyvin)... loppujen lopuksi pääsin sitten siivoamaan, vaikka aluksi sekin oli vähän huono juttu, kun sain osa-aikatyön: käteen jäi töitä tekemällä vain hivenen enemmän rahaa kuin kotona olemalla. Onneksi sain lisää tunteja.

[QUOTE="tyty";24364468]Hei tää on taas se ammattivalittaja... Ei kenenkään tulot voi olla 0e, ainaki työttömyysrahaa tai jotain sossurahaa kaikki saa. Tai sitte mies on hyvätuloinen.[/QUOTE]

Kyllä voi olla 0€ tulot, työmarkkinatukea ei välttämättä saa puolison takia.

Yhteistyössä