Talking Angela. Lapseni puhuu paljon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä on totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Zoomatkaa sen suuhun ku se on auki. Joo silmät voi olla vaan heijastuksena että se olis hienompi mutta suu. Eka se näyttää hampaalta, mutta ku kattoo tarkkaa se on mies. Suusta ei yleensä tuu heijastuksena miestä???

IHMISET HALOO! Siellä ei ole hakkeria! Se oli facessa kiertänyt ketjuviesti jonka kaksi tyttöä ovat lähettäneet. Ne miehet ovat totta, mutta he olivat pelin tekijät, jotka näkyivät virusversioissa. PS. Asia on tutkittu.

Se on totta siellä on joku huone jossa on joku mies. Miksei jotkut aikuiset usko? Jos et usko niin mee kattoon netis tä kuvia sen kissan silmistä. Joten kannattaaa varoa.

Pelasin pelii viikko sitte ja silmäs oli kaks miestä. Pari päivää sitte meidän ovelle koputettii ja ku iskä avas oven nii siel oli kaks miestä jotka oli tappanu sen siis oikeesti!!! Oon 9v

mä voin todistaa että siellä on joku hakkeri koska latasin tänään sen pelin ja minähän halusin ottaa selvää että onko siellä hakkeri eli jos ottaa screen shotin ja sit menee galleriaan nii ja zuumaa sen silmään nii kyllä siellä näkyy huone mutta talking angela ei ole vaarallinen jos peittää etukameran sitä kautta hakkeri ei voi nähdä mitä pelaaja puuhailee

Talking angelassa on pedofiili. Jos et usko tähän ja vastaat kaikkiin kysymyksiin niin sinut voidaan ryöstää.Ihan niinkuin yksi tyttö tanskassa oltiin ryöstetty Talking angelan takia. Älä anna lapsesi pelata tätä peliä.????

Laita vaikkapa sormi etukameran päälle.
Pelasin kerran ja lähetin ihanalle kisulle viestin: Is it my nails beautyfull? Ja näytin etukameraan kynsiäni.
Angela vastasi viestiini, "Yes, but your brown eyes are so nice too".
Tämä vei minut shokkiin, sillä en tiennyt mitä oikein vastaisin.
Ajattelin että kissa oli sattumalta sanonut minun oikean silmienvärin.
Vastasin: Thanks ja jatkoin keskustelua Angelan kanssa.
Jossain vaiheessa mainitsin että minulla on veli. Angela alkoi kyselemään kuinka vanha hän on jne.
Pian poistin pelin, mutta samalla kaikki yhteystietoni katosivat. Järkyttyneenä en ole ladannut mitään "talking" pelejä.

Nauroin.

Quot+several+bikers+farted+on+their+head+quot+_3227aa077b176089fc831e3fc9b3d9bd.jpg

Miettikää nyt vähä jos se ois oikeesti totta nii miksi se pedofiili näyttää ittensä niissä silmissä KOska kuka idiootti haluis paljastaa ittensä!!!! Mulla itelläki on ollu se peli ja se kyseli multa vaa lemmikeistä, leffoista ja kaikesta tavallisesta...... jospa tää ny edes vähä lohduttais......

Nii elikkäs sitä ei oo millään lailla hakkeroitu!! Sen silmässä näkyy sen pariisin kadun heijastus että se näyttäis aidommalta.Jotkut on muokannu sinne ihmisen ja laittanu sen nettiin pelotellakseen muita. ELI SILMÄSSÄ NÄKYY VAIN JOKU ANIMOITU KATU EI MINKÄÄN PEDON HUONE. Ja se kysyy missä koulussa se on jotta vois puhua sopivista aiheista!!!!!! Eikä siinä mitään pyydetä nuolaisemaan puhelimen näyttöä! ELI TALKING ANGELA ON TÄYSIN VAARATON, TYHMÄT USKOO SIIHEN ETTÄ SIEL ON JOKU PEDO VAHTAAMASSA!!!!!!!!!!

Sitä pelii pelaa miljoonat ihmistet.Jos siel muka ois joku mies vahtaas miten muka pystyis vastaa ja kattoo kaikkia??!! ELI IHAN TÄYTTÄ POTASKAA KOKO HOMMA

Lapseni pelaa talking angelaa ja joskus katson kun tyttöni pelaileen angelaa peli on minusta tosi mukava ja iloinen mutta kun tyttöni pelasi viime viikolla angelaa hänen silmäänsä tuli mies (Angelan silmään siis) ja mies oli tosi pelottavan näköinen tyttöni säikähti ja poistin heti pelin..

Mun 12 vuotias sisko latas ton pelin ja sen kaveri myös, mutta se sen kaveri sen isä oli tapettu kun se oli pelannut talking angelaa. Nyt mun sisko on poistanut sen pelin. Sen kaveri asuu nyt Ruotsissa kun sen äiti asuu siellä. Kantsii varoa. Mun siskon kaveri joka on Ruotsissa niin se meni piiloon, että sitä ei tapettaisi, mutta sen siskot tapettiin, koska ne eivät ehtineet piiloon mitä mä voisin tehdä, että ne ei tietäis mun tietoja ikuisesti?

Koko tää huhu tästä pedofiilistä on hevonpaskaa. Kuinka monta kertaa ihmisten pitää mainita täällä että tää juttu on huijausta. Noi tappojututki on jonku omii keksimii.

Itse latasin äskön angela pelin.silmissä ei näkynyt ainakaan enää mitään, ja miten se mies voisi tulla raiskaamaan sut sitä kautta jos olet esimerkiksi erin maalainem? En usko..en voi olla varma kummastakaan asiasta, että onko sitä vai ei, mutta enää ei ainakaan ole.se on varma.itse säikähdin siitä että samsungin puhelimiin ja iphonin puhelimiin voisi tulla viruksi, koska sain vasta hetki sitten uuden kalliin puhelimen, joten se asia jäi mietityttämään suosittelen kyllä että varmuuden vuoksi sitä ei kannata ladata.jotain kun olin puhunut sen kanssa puolituntia, niin se ei kysynyt puhelin numero mutta jotain soittamisesta se puhui. Ja angela kysyy kyllä nimeäsi, mutta ei miitään muuta kauheasti mutta kylläse kyselee koko ajan jotain

Nyt oikeesti siis mun kaveri kokeili ladata sen kun olin niil sitte siin se kyseli oisoitetta ja kaikkee sitten se mun kaveri lähetti where are you from? Se heitti vaa jonku kiinan sitä paitsi me nähtiin kaks tyyppii sen silmis et noi hevosen paskat voitte oikeesti jättää taakse siis oikeesti tajutkaatää on totta ja mikä hiton katu miten sitte selitätte seinän jossa on taulu? Et nii