Take That-fanien haastattelu Jyrkissä v. 1996 (linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tapetilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onk mun näytössä vain jotain vikaa, mut näyttääkö noi fanit jotenkin... Likasilta? Siis hiukset näyttävät ihan rasvasilta ja takkusilta. Puhumattakaan naamoista...

Jotenkin kuvittelin ensin että toi ois joku sketsi, missä vain mollataan tosi-faneja??

backstreet-boys-03.jpg

Kuka noist oli sun mielest söpöin? Mun mielestä se oli... hitto, mä olen unohtanut nimet jo :D Brian?

mä tykkäsin tost vasemmanpuolimmaisesta Howiesta.. mä en oo ollu mainstream ja tykänny niist mistä muutkin:D

Musiikkia kuuntelin mutta en fanittanut. Ei pudonnut elämältä pohja kun lopettivat, saattoi joku juliste jossain vaiheessa olla seinällä, ihan varma en ole siitäkään. Monen muun levyn ohessa omistin pari levyä, tai ne taisi olla vielä C-kasetteja siinä vaiheessa... :D

mä fanitin aikoinani myös Nyykkäreitä ja mun suosikki oli Jordan <3 Menee muuten vieläki melkein kaikki biisit ulkoo:D Kuuntelin niitä täs yks pvä spotifys. Nythän ne kiertää bäkkäreiden kans yhdes ja voi ku ne tulis suomeen:D

Sit tuli take that ja sit bäkkärit ja sit suomiversiot xl5 josta mun suosikki oli jake ja 7.taivas josta suosikki oli samppa. Noiden kahden suomibändin keikoilla juostiin aina ku olivat 100km säteellä.
Vanhat nimmarikortit on vielä tallella. Voi niitä aikoja!

[QUOTE="jaa";26748478]Minä fanitin Take That:ia ala-asteella. Mikäs se vuos nyt sitten olis... -95? Mark oli ihanin:) Nyt kun olen nähnyt jotain uutta videoo, sanoisin että kaikki ne muut on vaan komistunut vanhetessaan, mutta tuo Mark on kuin vanha ukko.[/QUOTE]

mark_owen_1230696.jpg

oon mä rumempiaki nähny;)

Mua harmitti aikoinaan kun en päässy nyykkäreitä kattomaan enkä take thatia mut bäkkäreiden keikalla jäähallissa( vai oliko hartwallilla ) olin eturivis!

spice girlsejäki eturivis hesas vaikka en niitä fanittanukkaan erityisemmin.

Mua harmitti aikoinaan kun en päässy nyykkäreitä kattomaan enkä take thatia mut bäkkäreiden keikalla jäähallissa( vai oliko hartwallilla ) olin eturivis!

spice girlsejäki eturivis hesas vaikka en niitä fanittanukkaan erityisemmin.

Minä taisin hillua sitten jossain sun takana :D Jos se oli se keikka, missä oli pyöreä lava keskellä Hartwall-areenaa?

Siis minä fanitin NKOTB, sitten tuli Take that, jota kaikki kaverit fanitti, mutta minä en oikeastaan. Minusta East17 oli ihan huippu silloin. Muistan vaan itsekin niitä uutisia, että englannissa oli perustettu kriisipuhelimia faneille ja jotkut nuoret päätyivät itsemurhaankin bändin hajoamisen jälkeen :(

mä fanitin aikoinani myös Nyykkäreitä ja mun suosikki oli Jordan <3 Menee muuten vieläki melkein kaikki biisit ulkoo:D Kuuntelin niitä täs yks pvä spotifys. Nythän ne kiertää bäkkäreiden kans yhdes ja voi ku ne tulis suomeen:D

Sit tuli take that ja sit bäkkärit ja sit suomiversiot xl5 josta mun suosikki oli jake ja 7.taivas josta suosikki oli samppa. Noiden kahden suomibändin keikoilla juostiin aina ku olivat 100km säteellä.
Vanhat nimmarikortit on vielä tallella. Voi niitä aikoja!

Se kiertue loppu jo. Ruotsissa olis ollu keikka :)

Alkuperäinen kirjoittaja fgör;26752117:
Siis minä fanitin NKOTB, sitten tuli Take that, jota kaikki kaverit fanitti, mutta minä en oikeastaan. Minusta East17 oli ihan huippu silloin. Muistan vaan itsekin niitä uutisia, että englannissa oli perustettu kriisipuhelimia faneille ja jotkut nuoret päätyivät itsemurhaankin bändin hajoamisen jälkeen :(

Joku tyttöhän teki itsemurhan jo silloin kun Robbie lähti Take Thatista. Miettikää kuinka surullista, ottaen vielä huomioon kuinka iso nimi Robbie on nykyään. Kuinkakohan moni päätyi samaan kun Take That hajosi kokonaan...

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288486019927.html?pos=ok-nln

Hyvää kuuluu ainakin yhdelle tytöistä! Lisäksi Iltasanomien palstalla oli tällainen kommentti:

"Ei oo todellista... miks tää piti tulla esille :DDD hahahahah tästä saa kyllä hyvät naurut.. t. keskimmäinen tyttö............... elossa ollaan vielä:D"

Mä tykkäsin Take Thatista ja mun suosikit oli Gary ja Robbie. Videon katsottuani totesin etten ehkä sittenkään ollu ihan oikea fani koskaan :)
Mun suosikkeja oli myös NKOTB, EAST 17 ja ja... mitähän niitä muita nyt sitten olikaan

Yhteistyössä