...miulla ei ole MITÄÄN konkreettista odotettavaa tälle vuodelle!
Kahtena edellisenä vuonna olen odottanut vauvaa.
Tuli jotenkin ontto olo. Onhan tässä sirkuksessa toki paljon työsarkaa, mutta silti sitä kaipaisi...jotain!
Kertokaas hyviä ideoita "päämäärättömälle" äitiparalle :ashamed:
Ps. Niin ja uusi vauva ei tule kysymykseen
Tuli jotenkin ontto olo. Onhan tässä sirkuksessa toki paljon työsarkaa, mutta silti sitä kaipaisi...jotain!
Kertokaas hyviä ideoita "päämäärättömälle" äitiparalle :ashamed:
Ps. Niin ja uusi vauva ei tule kysymykseen