Tajusin tuossa ennen puoltayötä että...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielletty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kielletty

Aktiivinen jäsen
29.03.2008
7 796
1
36
...miulla ei ole MITÄÄN konkreettista odotettavaa tälle vuodelle! :o Kahtena edellisenä vuonna olen odottanut vauvaa.

Tuli jotenkin ontto olo. Onhan tässä sirkuksessa toki paljon työsarkaa, mutta silti sitä kaipaisi...jotain!

Kertokaas hyviä ideoita "päämäärättömälle" äitiparalle :ashamed:

Ps. Niin ja uusi vauva ei tule kysymykseen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Jotain terveyteen liittyviä tavoitteita? Tai aloita joku uusi harrastus.

Löytyy! Meinasin aloittaa, mikähänsenytoli, syvänvedenjuoksun (?!) parin kaverin kanssa ja meinasin ensi kesänä olla "kunnossa" raskauksien jäljiltä.

Ulkomaan reissu olis tosi jees, mutta lomailu ei nyt ihan vielä tuntuisi lomailulta kun lapset on vielä niin pieniä, tai näin ainakin luulen :snotty: Paljon on vielä hoitamista.
 
Mä taas koen että mulla on ihan kauheesti odotettavaa... Että esikoinen alkaisi vihdoin taas puhua, että vauva alkaisi liikkumaan, ryömimään, kävelemään.. Saisin molemmat vieroitettua tutista, saisin molemmat opetettu potalle/pöntölle.... Niin paljon odotettavaa etten tiedä mitä odottaisin ensin :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä taas koen että mulla on ihan kauheesti odotettavaa... Että esikoinen alkaisi vihdoin taas puhua, että vauva alkaisi liikkumaan, ryömimään, kävelemään.. Saisin molemmat vieroitettua tutista, saisin molemmat opetettu potalle/pöntölle.... Niin paljon odotettavaa etten tiedä mitä odottaisin ensin :laugh:

Täällä myös odotellaan kaikkea yllämainittua, mutta tällä aloituksella kai haen jotain odotettavaa, mikä koskee minua itseäni. Pakko olla jotain, muuten alkaa ahdistaa ja tulee paha olla :ashamed:

*itsek. pask. surk. äit. irvik.*
 

Yhteistyössä