Tajusin tänään että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
mulla ei ole enää yhtään tosi ystävää. Sain eilen tietää että tähän mennessä ala-asteelta saakka oleva ystävä joka käyttäytyy usein muita kohtaan aika kierosti, on nyt puhunu mustakin kaikee paskaa. Ja muutenkin, ei mulla oo oikeestaa kavereita. Muutamia tietenki on sellasia "tuttukavereita" joiden kanssa voi rupatella ja näin, mutta ei YSTÄVIÄ!! :´(

Ja vähän toi mun teksti kuulostaa säälittävältä!! :D Mut niin se vaan on!! Ehkä lapsi sitten joskus tois uusia ystäviä..kaikki on niin pirun lapsellisiakin! pitäis ehkä muuttaa jonnekki toiselle puolelle Suomea, mut ei se niin vaan käy..

Tiedän tunteen... Multa kaikkosi kaikki kaverit kun aloin odottaa esikoista. Ja mies (nykyään ex) kielsi multa miespuoliset kaverit (joita mulla oli aikanaan tosi paljon). Mulla ei ollut jumalauta ketään.

Nyt eron jälkeen olen saanut taas vanhoja kaverisuhteita lämmiteltyä - luojan kiitos, muuten sitä olisi ihan täysin yksin.

Asutko ap jollain pienellä paikkakunnalla? Ne on pahimpia...

ja emmä tiiä johtuuko se sit siitä, että elämässä on tapahtunu niin paljon jo kaikkea sellasta että ihmiset alkaa jotenki kaikkoamaan mua.. mut luulis että tosi ystävät pysyis rinnalla varsinki sillon ku on vaikeeta.. Vi... että ärsyttää. :´(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä asun..oikee tällasessa helvetin( anteeks ) tuppukylässä... Kaikki tietää kaikkien asiat ja tätä rataa..

Aivan sama juttu täällä ja oikeasti olen tullu siihen tulokseen, että parempi vaihtaa kaupunkia ja etsiä sieltä uusia ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:
Mun paras kaveri on mun mies... tai sitten pikkusisko.

Lasten tulon jälkeen mullakin on ystävyyssuhteet jääny.

Myös näin mulla paitsi, että isosisko :) Itse kyllä yritin ystävistä kiinni pitää, mutta luulivat kai, että multa loppu elämä kun lapsen sain :(

Mullaki varmaa läheisin ihminen on mies, äiti ja pikkusisko. Ja anoppi on kans tärkee. Mut ku sillon ennen kavereita sateli ja näin. Eikä niitä nyttekää tarvis niin mielettömästi olla, mut edes muutama hyvä ystävä.
..Kyl se riipasee aika paljon ku niin tuttu ja turvallinen vanha ystävä onki yhtäkkii valehdellu päin naamaa.. :( Ei voi ymmärtää.. Ja mullaki selkeesti väheni ystävät sillon ku aloin seurustelemaan, koska kaikki kaverit on sinkkuja.. mut eihän sen pitäis olla syy..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mullaki varmaa läheisin ihminen on mies, äiti ja pikkusisko. Ja anoppi on kans tärkee. Mut ku sillon ennen kavereita sateli ja näin. Eikä niitä nyttekää tarvis niin mielettömästi olla, mut edes muutama hyvä ystävä.
..Kyl se riipasee aika paljon ku niin tuttu ja turvallinen vanha ystävä onki yhtäkkii valehdellu päin naamaa.. :( Ei voi ymmärtää.. Ja mullaki selkeesti väheni ystävät sillon ku aloin seurustelemaan, koska kaikki kaverit on sinkkuja.. mut eihän sen pitäis olla syy..

Mistä päin suomea oot ap? Läheltä ku sattusit olemaan niin täällä olis uus tuttavuus tarjolla :)

Yhteistyössä