Ystävä Seinäjoen seudulta!
Olen 22v ja 04/2008 syntyneen pojan äiti joka kaipaa ystävää ja onhan perheessä myös tuo isäntä
Olemme muuttamassa Seinäjoen viereislle paikkakunnalle.
Olen yrittänyt löytää ystävää eri kerhojen kautta,mutta ei vain ole kemiat kohdanneet vielä kenenkään kanssa,olen "erilainen" kun muut,joten ei ole ystävä suhteita löytynyt.
Toki muutamia niitä näitä jutustelu kavereita on tullut,mutta kaipaan kuitenkin tosi ystävää,jonka kanssa jutustelu onnistuu ihan kaikesta.
Ois vaan hienoo löytää sellainen ystävä,jonka kanssa kemiat kohtais
Tässä hiukan tietoja;
-Huumorintajuinen
-Tietty rentous asioihin
-iloinen
-sydämellinen
-Luotettava
-Jos saan jonkun asian päähäni mikä pitäisi tehdä,se pitää sitten tehdä heti
-Kaikkeen mihin lähden olen täysillä mukana.
-Ja sitten,kun otetaan,otetaan kunnolla ja pidätään hauskaa!
-En ole mikään "eko ihminen"kestovaipat ja kantoliinat ei ole mun juttu.
-En kulje muodin mukana
Haen nyt sellaisia ystäviä,joiden kanssa tuntis omakseen edellä mainitut asiat,sillon varmaan ne kemiat kohtais täysillä
Olen 22v ja 04/2008 syntyneen pojan äiti joka kaipaa ystävää ja onhan perheessä myös tuo isäntä
Olemme muuttamassa Seinäjoen viereislle paikkakunnalle.
Olen yrittänyt löytää ystävää eri kerhojen kautta,mutta ei vain ole kemiat kohdanneet vielä kenenkään kanssa,olen "erilainen" kun muut,joten ei ole ystävä suhteita löytynyt.
Toki muutamia niitä näitä jutustelu kavereita on tullut,mutta kaipaan kuitenkin tosi ystävää,jonka kanssa jutustelu onnistuu ihan kaikesta.
Ois vaan hienoo löytää sellainen ystävä,jonka kanssa kemiat kohtais
Tässä hiukan tietoja;
-Huumorintajuinen
-Tietty rentous asioihin
-iloinen
-sydämellinen
-Luotettava
-Jos saan jonkun asian päähäni mikä pitäisi tehdä,se pitää sitten tehdä heti
-Kaikkeen mihin lähden olen täysillä mukana.
-Ja sitten,kun otetaan,otetaan kunnolla ja pidätään hauskaa!
-En ole mikään "eko ihminen"kestovaipat ja kantoliinat ei ole mun juttu.
-En kulje muodin mukana
Haen nyt sellaisia ystäviä,joiden kanssa tuntis omakseen edellä mainitut asiat,sillon varmaan ne kemiat kohtais täysillä