Tajusimpas just yhden jutun..

Tän kenestä palstalaisesta pidät-kyselyn mukana tajusin että eihän mua oikeesti kiinnosta pätkääkään tää palsta tai palstalaiset. Ajan kulumiseksi oon täällä istunut ja se jäänyt tavaksi, taidampa lopettaa sen ja ryhtyä uusiin seikkailuihin :p

Ei muuta kuin hyvät uudet vuodet ja adios!

:wave:
 
Hyvää ajankuluahan tämä on, moneen muuhun verrattuna. Kehittävääkin, jos sen haluaa olla niin. Kuten nytkin, sä olet oppinut palstalla jotain. Mä olen palstaillut kohta kymmenen vuotta, ja aina tulee uutta juttua, josta voi ottaa selvää palstalla olleen aiheen vuoksi. Ja onhan tämä välillä pirun viihdyttävää :D
Mutta on myös paljon parempaa tekemistä - tosin se ei ole niin viihdyttävää =)

Hyvää uutta vuotta ja loppuelämää, ellei enää näin virtuaalisesti tavata :)
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
no ajankuluks mäkin täällä istun,tehny sitä jo 3 vuotta, eikä mua koskaan oo ns.palstalaiset kiinnostanu,joskus niiden koirat :D
Mulla ihan sama juttu :xmas:
Tosin olen palstaillut kohta 5 vuotta - kääk :snotty: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Tän kenestä palstalaisesta pidät-kyselyn mukana tajusin että eihän mua oikeesti kiinnosta pätkääkään tää palsta tai palstalaiset. Ajan kulumiseksi oon täällä istunut ja se jäänyt tavaksi, taidampa lopettaa sen ja ryhtyä uusiin seikkailuihin :p

Ei muuta kuin hyvät uudet vuodet ja adios!

:wave:
luulet vaan lähteväsi, koukussa olet kuten me muutkin

:D
 
Joo on tää persiistä kun jää koukkuun ja sit ei tuu kotitöistä mitn. En minä täältä ketään tunne, ainakaan vielä kun vasta tulin, mutta mukava lueskella juttuja ja kirjoitella.

Kerran kirjoittelin koirapalstalla monta vuotta, meni riitaseks ja lähdin veke. Monta kuukautta tuli silti käytyä palstan kuulumisia katsomassa. Se on jännä kun se koukuttaa. On siitä lopetuksesta silti ainakin se hyvä puoli, että joskus saa tehtyä kotiaskareitakin. :D

Tsemiä tulevaan!
 

Yhteistyössä