Taivaallinen ruokani... söisitkö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhm

Vieras
Paistettua broilerinfileetä palasina ja maustettuna itse, pannulle lisätty kermaa, keltaista ja punaista paprikaa, keitettyä porkkanaa, kukka- ja parsakaalta. Haudutettu. Lisäksi sieni-kerma-sipuli erikseen pannulla tehtynä. Ai herkku! :D
 
[QUOTE="vieras";26664573]Paprikat jättäisin pois, muuten kuulostaa hyvältä. Kesäkurpitsalla korvaisin paprikat.[/QUOTE]

Juu, herkullista olis niinkin. Kesäkurpitsaa tulee hyvin usein käytettyäkin ruoassa. =) Hirmu hyvää on myös esim jauheliha-kesäkurpitsa-kukka-parsa-kerma...
 
[QUOTE="a.p";26664596]Juu, herkullista olis niinkin. Kesäkurpitsaa tulee hyvin usein käytettyäkin ruoassa. =) Hirmu hyvää on myös esim jauheliha-kesäkurpitsa-kukka-parsa-kerma...[/QUOTE]

Niimpä! Usein teen lasagnen kesäkurpitsasta, eli ei lainkaan pastalevyjä. Hiuka hyvää :)
 
[QUOTE="vieras";26664609]Niimpä! Usein teen lasagnen kesäkurpitsasta, eli ei lainkaan pastalevyjä. Hiuka hyvää :)[/QUOTE]

Ai että...nam!! :D olen myös tehnyt. Lapsetkin tykkää ja mies myös. :D Sitä voisikin tällä viikolla joku pv tehdä. Kesäkurpitsasta voi yllättävän monenlaista ruokaa tehdä, aluksi tuntui kun se tuli tutuksi että eihän sitä missään voi käyttää...
 
Paistettua broilerinfileetä palasina ja maustettuna itse, pannulle lisätty kermaa, keltaista ja punaista paprikaa, keitettyä porkkanaa, kukka- ja parsakaalta. Haudutettu. Lisäksi sieni-kerma-sipuli erikseen pannulla tehtynä. Ai herkku! :D

No ei olisi herkku, mutta söisin kyllä.

Närpittäväksi menisi keitetty porkkana, kukka- ja parsakaali (mulle nämä ehdottomasti eivät saa olla liian pehmeitä, haudutettuna todennäköisesti sitä ovat, ja minä rupean yökkimään, ja sille refleksille en voi mitään), myöskään sieniä en syö lainkaan. Mutta tuon erillisen sieni-kerma-sipulin voisi varmasti jättää kokonaan pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26664730:
Söisin, miten maustoit?

Broilerin maustoin currylla, broilermausteella ja yrttisellä pippurimausteella. =) Miten itse olisit maustanut? =) Suolaa lisäsin vähän ja paprikamaustetta myös hippusen.
 
Unclen oriental chili-kastin oisin kaatanu sekaan :p

[QUOTE="a.p";26664928]Broilerin maustoin currylla, broilermausteella ja yrttisellä pippurimausteella. =) Miten itse olisit maustanut? =) Suolaa lisäsin vähän ja paprikamaustetta myös hippusen.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä