Taiteilija mammat - Laittakaas omia töitänne esille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moonbell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
No en tiedä tuleeko minusta oikeaoppista nukkemuotoilijaa kuiteskaan. :D Saa nähdä. Paljon kuitenkin karttui perustietoa aiheesta jota voi itse jalostaa ideoillaan. :)

Suosittelen kyllä sitä koulutusta jos vain kiinnostaa. En tosin tiedä järjestetäänkö sitä muualla kuin täällä Jyväskylän Taitokeskuksessa. Luokallamme oli hyvin eri ikäisiä opiskelijoita erilaisissa elämäntilanteissa. :) Tosi paljon kyllä sai tietoa ja taitoa joka ei sinänsä liittynyt edes nukkealaan. Niin monien materiaalien ja tekniikoiden kanssa siellä joutui tekemisiin. Lähinnä ompeluun ja kaavoitukseen sai ihan toisenlaisen näkökulman.

Ompelu ja kaavoitus, just se mikä mulla tökkii. :D Pitääpä katsastaa tuo tedän opinahjo, eihän sitä koskaan tiedä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tabula rasa:
hienoja töitä kaikilla ja kaikki ovat kyllä taitavia käsistään. oletteko myyneet töitä vai saako lähisuku joululahjaksi näitä taideteoksia?

Jos vain saisi jotain järkevää sarjaa kehiteltyä jostain niin voisin kehdata myydäkin. Tähän asti lähinnä lahjaksi olen tehnyt. Muutaman printin maalauksistani olen saanut myytyäkin. Voi olla että kuvapuolelle tulee enemmälti painottumaan tekemiseni. :) Lastenkirja ainakin haaveissa toteuttaa joskus.

Jos vain saisi jotain järkevää sarjaa kehiteltyä jostain niin voisin kehdata myydäkin. Tähän asti lähinnä lahjaksi olen tehnyt. Muutaman printin maalauksistani olen saanut myytyäkin. Voi olla että kuvapuolelle tulee enemmälti painottumaan tekemiseni. :) Lastenkirja ainakin haaveissa toteuttaa joskus.

Nuo sun akvarellit on ihania, sellaisia unenomaisia, tykkään kovin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
No en tiedä tuleeko minusta oikeaoppista nukkemuotoilijaa kuiteskaan. :D Saa nähdä. Paljon kuitenkin karttui perustietoa aiheesta jota voi itse jalostaa ideoillaan. :)

Suosittelen kyllä sitä koulutusta jos vain kiinnostaa. En tosin tiedä järjestetäänkö sitä muualla kuin täällä Jyväskylän Taitokeskuksessa. Luokallamme oli hyvin eri ikäisiä opiskelijoita erilaisissa elämäntilanteissa. :) Tosi paljon kyllä sai tietoa ja taitoa joka ei sinänsä liittynyt edes nukkealaan. Niin monien materiaalien ja tekniikoiden kanssa siellä joutui tekemisiin. Lähinnä ompeluun ja kaavoitukseen sai ihan toisenlaisen näkökulman.

Ompelu ja kaavoitus, just se mikä mulla tökkii. :D Pitääpä katsastaa tuo tedän opinahjo, eihän sitä koskaan tiedä. :)

No minulla ihan sama onkkelma. :D Kaavoituksen kanssa aina saan tapella. Hahmotukseni on sillä saralla vähän niin ja näin. :snotty: Kyllä siinä itsensä tuntee ylittävänsä jos saa jonkun kaavan toimimaan!

piirustus-koe.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No mä oon vissiin näitä näytelly ennenkin. Mulla kanssa tuolla Harhakuvassa.
http://www.harhakuva.org/browse_visualart.php?u=5351

Siis ei noi ylhäällä rivissä näkyvät, vaan noi pienet tossa alhaalla. Nimimerkillä Itikka.

nää on tosi hyviä :)

oli kyl muillakin hienoja :)