Taitaa tosiaan tulla kesä,ihmisillä näkyi jo shortseja :)

djdgkl
Mun mielestä on hauskaa kun osalla oli vaikkapa minihame eikä mitään alla, ts. paljaat sääret ja sitten talvikengät :D Tai sellainen vähän paksumpi takki, ei mikään kesätakki ja shortsit. Ei oikeen ollu koko asukokonaisuus samalta kaudelta :D

Mutta ihanaa kun kesä tulee <3 Hurjan lämmintä ollut jo muutamana päivänä, ajoittainen tuuli vain vähän tekee kylmemmäks.
 
Täälä päin en nähny kellään muilla mitään shortseja, paitsi kolmella teini tytöllä jotka riekku tossa meijän pihassa. Mun 2v katso näitä kyseisiä tyttöjä silmät pyöreenä, kurtisteli kulmiaan, iski lapiota hiekkalaatikon reunaan ja komensi, ny hiijaa ja jatko sen jälkeen hiekkakakkujen tekoa :D.
 
Nyt on taas koittanut se aika vuodesta kun porukkaa näkee kaupungilla jos jonkinlaisissa kostyymeissä (enkä nyt tarkoita tällä vappua). Shortsit ja vielä moninpaikoin löytyvät satunnaiset lumikasat nyt vaan on aika naurettava yhdistelmä. Okei auringossa voi olla hyvinkin kuuma mutta äitini sanoin "maa on vielä kylmä".
 
  • Tykkää
Reactions: kauris75
Nyt on taas koittanut se aika vuodesta kun porukkaa näkee kaupungilla jos jonkinlaisissa kostyymeissä (enkä nyt tarkoita tällä vappua). Shortsit ja vielä moninpaikoin löytyvät satunnaiset lumikasat nyt vaan on aika naurettava yhdistelmä. Okei auringossa voi olla hyvinkin kuuma mutta äitini sanoin "maa on vielä kylmä".
No täällä ei ole lunta ihan hetkeen näkynyt joten on tosiaan lämmintä.
 
"vieras"
No täällä meidän kylällä ei oo vielä shortseihin pukeutuneita tullut vastaan, mutta siili lyllersi äsken pihassa :) Se on aika varma merkki siitä, että kesä on jo ovella.
 
"..."
Ei täällä Turussa ainakaan lunta enää ole aikoihin ollut ja maakin on lämmin, tänään juuri olin pihalla paljain jaloin :)


Nyt on taas koittanut se aika vuodesta kun porukkaa näkee kaupungilla jos jonkinlaisissa kostyymeissä (enkä nyt tarkoita tällä vappua). Shortsit ja vielä moninpaikoin löytyvät satunnaiset lumikasat nyt vaan on aika naurettava yhdistelmä. Okei auringossa voi olla hyvinkin kuuma mutta äitini sanoin "maa on vielä kylmä".
 
"elli"
[QUOTE="...";26171336]Ei täällä Turussa ainakaan lunta enää ole aikoihin ollut ja maakin on lämmin, tänään juuri olin pihalla paljain jaloin :)[/QUOTE]

Ja täällä Pohjois-Savossa on pihassa vielä muutama lumikasa :) ja piha on aivan kostea ja märkä. Ei ole hetkeen asiaa sinne paljain jaloin :)
 
Nyt on taas koittanut se aika vuodesta kun porukkaa näkee kaupungilla jos jonkinlaisissa kostyymeissä (enkä nyt tarkoita tällä vappua). Shortsit ja vielä moninpaikoin löytyvät satunnaiset lumikasat nyt vaan on aika naurettava yhdistelmä. Okei auringossa voi olla hyvinkin kuuma mutta äitini sanoin "maa on vielä kylmä".

kostautuu kyllä kun tulee kipeäksi :(
 
"Sirkkeli"
No mä ainakin katson mittarista lämmön, ja pukeudun sen mukaan. Enkä sen mukaan, mikä päivämäärä on menossa. Toppi ja collegehuppari oli tänäänkin liian lämmin yhdistelmä kävelyllä.
 

Yhteistyössä