taitaa sit olla tääkin suhde ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
olin viime lauantaina viihteellä ja ihmettelin miehen outoa käytöstä sunnuntaina,ei puhunut mulle mitään eikä oikein vastannutkaan kun sille juttelin.

maanantai-iltana sit räjähti ja meille tuli aikamoinen riita ja siitä asti on oltu mykkäkoulua.

minä oon viikon aikana kokeillu kepillä jäätä ja yrittäny jutella ohimennen mut ei mies puhu mulle ei.

tänään sit laitoin viestin et keskustellaanko vai erotaanko?ni mies siihen vastasi et ei tiiä.

maanantain riidan yhteydessä tuli tuo eroasia puheeksi.

minä en keksi mitään syytä mistä mies olisi voinut suuttua muuta kun sen että lähdin viihteelle vaikka kyllä kysyin hältä että onko se ok??

aika vaikeeta kun ei suostu mulle mitään puhumaan,itsellä on tosi paha olla ja haluaisin jutella että mikä on..

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Tuohon on vähän vaikeeta laittaa mitää ilman taustatietoja. Kuten kauanko yhdessä, onko lapsia ja muita perusjuttuja. Mutta harmi jos suhde ei toimi :(

meillä on 2 lasta ja yhdessä ollaan oltu yli 9 vuotta.

tämä on nyt ensimmäinen kerta kun mykkäkoulu kestää näin kauan.Muuten kyllä käyttäytyy ihan normisti mutta mulle ei vain puhu.

Taidat olla yksi niistä onnekkaita itsekkään ja keskenkasvuisen miehen löytäneistä. Harmi.

Toivottavasti saatte asiat selvitettya, jos tämä on tällainen kertaluontoinen juttu.
Mutta jos miehesi ratkoo aina noin epäkypsästi teidän ongelmia, niin harkitse jotain toimia itse asian eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Taidat olla yksi niistä onnekkaita itsekkään ja keskenkasvuisen miehen löytäneistä. Harmi.

Toivottavasti saatte asiat selvitettya, jos tämä on tällainen kertaluontoinen juttu.
Mutta jos miehesi ratkoo aina noin epäkypsästi teidän ongelmia, niin harkitse jotain toimia itse asian eteen.

siinähän se onkin kun tää ei oo yhtään miehen tapasta.Yleensä jos jotain riitaa tulee
niin se ollaan selvitetty aika nopeasti tai kuitattu naurulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:
Hassua että sanot että "taitaa olla tääKIN suhde ohi" jos olette olleet yhdeksän vuotta yhdessä?

Teiniä touhua kaikin puolin tuollainen.

sanavalinta ei tainnu osua oikein kohdalleen kun tuota kirjoitin mutta tarkoitin sillä sitä kun täältä saa aika usein luke anäistä päättyneistä tai eroon johtavista suhteista.

mietin itse vaan sitä että onkohan miehellä jotain huolia mistä ei ole halunnut puhua,katsottiin tuossa yhdessä elokuvaa niin silloin miehellä olisi ollut hyvä tilaisuus jutella.

no jo on outoa käytöstä tuollainen..johtuuko mykkäkoulu siis riidasta vai siitä että alunperin lähit viihteelle..siis että koskiko riitä tuota illanviettoa (mihin mun mielestä myös naiset on oikeutettuja!) vai laukasko se riidan,jossa sitten puitiin jotain ihan muuta asiaa..ei pysty kyl tajuu isolta ihmiseltä tollasta oli asia mitenpäin vaan..kyllä keskustelu kuuluu HYVÄÄN parisuhteeseen..

Yhteistyössä