Yksityisviestejäkään ei sitten näemmä ole ilman johonkin kerhoon liittymistä :/
voihan PLÄÄH tämän uudistuksen kanssa
ai helppokäyttöinen,no millainenhan mahtaa sun mielestä olla vaikea...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Olen minäkin vähän vielä pihalla tästä uudistuksesta :wave: . En tajua noita kerhoja ollenkaan. Toivottavasti tulisi y-viestimahdollisuus vanhalla tavalla.
Taidan olla vaikeaselkoinen persoona,,Alkuperäinen kirjoittaja merianna:ai helppokäyttöinen,no millainenhan mahtaa sun mielestä olla vaikea...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
mä en kyllä tajua,miten tästä esim. pääsee takaisin etusivulle
Peesailen tätäAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
Peesi!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Enemmän ku yy-viestit mua risoo ku ei saa haettua kaikkia omia viestejä hakutoiminnolla! |O
Jee, kiitos tuota minäkään en tiennyt ja kerkesinkin jo ihmetellä, että miten täältä päääseee puuuuiiiissss....Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Taidan olla vaikeaselkoinen persoona,,Alkuperäinen kirjoittaja merianna:ai helppokäyttöinen,no millainenhan mahtaa sun mielestä olla vaikea...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
mä en kyllä tajua,miten tästä esim. pääsee takaisin etusivulle
Etusivulle pääset klikkaamalla tuota isoa Kaksplussan logoa ylhäällä.
Ajattelin eilen samaa, mutta ei kai sitä elämänsisällöstään osaa kuitenkaan luopuaAlkuperäinen kirjoittaja merianna:Yksityisviestejäkään ei sitten näemmä ole ilman johonkin kerhoon liittymistä :/
Tähän iso peesi kans!!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Bliss:Peesi!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Enemmän ku yy-viestit mua risoo ku ei saa haettua kaikkia omia viestejä hakutoiminnolla! |O
Tulin just palstalla piipahtamaan, ja apua sentään!!!
Just näin ja sitten omat viestit mitä tulee näkyviin , ovat ihan mielivaltaisessa järjestyksessä. On vaikka minkä vuoden juttuja sikinsokin.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Enemmän ku yy-viestit mua risoo ku ei saa haettua kaikkia omia viestejä hakutoiminnolla! |O
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:Ja tänne kans, jos sivut on valmiit vasta syksyllä, onko todella liikaa vaadittu antaa ylläpidon tehdä työnsä rauhassa ja odotella sinne syksyyn?? Jos sittenkään ei y-viestit toimi tai jotain muuta niin valittakaa sitte!!!