M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Onpas äksyllä tuulella Rattoraija.Etkö ole saanut munaa vähään aikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Miksi teit edes tämän aloituksen??? Kannattaisiko miettiä ensin, ennen kuin kaikki ajatuksensa suoltaa nettiin, jos ei kestä eriäviä kommentteja!?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:justhan jyväskylässäkin oli koulu suljettu pommiuhan takia. oliko peräti viime viikolla..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ymmärrän sua ap. en itsekkään haluaisi mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ymmärrän sua ap. en itsekkään haluaisi mennä.
Peesi tähän.
Ja nyt mä ekaa kertaa nään tällaista kiusaamista. Josko tän olisi aloittanut joku harmaa niin tuskinpa kukaan olisi tullut tuollaista p*skaa suoltamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja no:pelkäätkö, että joku hullu tulee taas ammuskelemaan vuosipäivän kunniaksi? Hui!![]()
No ei tuosta ole kyse, en vain halua mennä. Enkä mä ole ainoa, että ihan turhaan täällä jotkut soittaa suutaan.
tämä surmaaja jatkaa tuhotyötään juuri tuon takia. Vieläkin terrorisoi ja vaikuttaa ihmisten elämään. ymmärrän toisaalta, mutta toisaalta en antaisi tuollaista viestiä, ellen pelkäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mäkin olin siinä koulussa silloin eikä tarvi jatkuvasti ruikuttaa täällä huomiota sen varjolla
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja no:pelkäätkö, että joku hullu tulee taas ammuskelemaan vuosipäivän kunniaksi? Hui!![]()
No ei tuosta ole kyse, en vain halua mennä. Enkä mä ole ainoa, että ihan turhaan täällä jotkut soittaa suutaan.
tämä surmaaja jatkaa tuhotyötään juuri tuon takia. Vieläkin terrorisoi ja vaikuttaa ihmisten elämään. ymmärrän toisaalta, mutta toisaalta en antaisi tuollaista viestiä, ellen pelkäisi.
Ei niinkään pelkoa vaan surua siitä mitä tapahtui.
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ymmärrän sua ap. en itsekkään haluaisi mennä.
Peesi tähän.
Ja nyt mä ekaa kertaa nään tällaista kiusaamista. Josko tän olisi aloittanut joku harmaa niin tuskinpa kukaan olisi tullut tuollaista p*skaa suoltamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja no:pelkäätkö, että joku hullu tulee taas ammuskelemaan vuosipäivän kunniaksi? Hui!![]()
Ei niinkään pelkoa vaan surua siitä mitä tapahtui.
Eikö se suru kulje joka päivä mukana eikä vain vuosipäivänä?