taispa olla huono valinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
vaihtaa telefinland dna:han.. liittymässä ei varsinaisesti ole vikaa mut palveluasetukset ei tule tilaamalla eikä asiakaspalvelu vastaa. kaks viikkoa on liittymä ollut ja nyt jo tekee mieli vaihtaa takas.. :| muilla ongelmia dna:n kanssa?

mulla oli ongelmia laskutuksen kanssa. Kusettivat ihan täysin ja enkä ikinä sitä saanut todistettua. Kaksi saman kokoista laskua (isoja summia) tuli monen kuukauden välillä (elokuussa ja joulukuussa) ja olin ollut ruotsissa töissä kuitenkin vain heinäkuun..

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
ei oo ollu ongelmia.. :) luimpas väärin tuossa :ashamed: käy kurkkimassa DNA:n sivuilta et jos sieltä löytys vastaus sun ongelmaasi.. http://dnafinland.custhelp.com/cgi-...jaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0x

joo on siel vastaus, mut kun ei ne toimi.. mulle on tullut asetukset kun liittymä avautui, tallensin ne ja otin käyttöön. tilaan mms astekset niin tulee viesti et tarviit asetukset. tilaan ne uusiks, niitä ei tule ja sit tulee viesti et saat tilaamalla mms asetukset.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
vaihtaa telefinland dna:han.. liittymässä ei varsinaisesti ole vikaa mut palveluasetukset ei tule tilaamalla eikä asiakaspalvelu vastaa. kaks viikkoa on liittymä ollut ja nyt jo tekee mieli vaihtaa takas.. :| muilla ongelmia dna:n kanssa?

Minä olen vaihtamassa kanssa... :kieh: jostain kumman syystä!!
Hyvä kun tiedotit ettei tuu yllätyksiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Aina toiminu niinku pitäny, laskut pieniä! =) Asiakaspalveluunkaan ei ole koskaan tarvinnu odottaa. Kohta 4 vuotta ollu sama liittymä.

mulla oli josku dna ja mä kyllä sain/jouduin odottamaan asiakaspalveluun parhaimmillaan yli tunnin...

Minulla on ollut dna-liittymä yhtä kauan kuin se ylipäänsä on ollut olemassa, eli jo todella pitkään, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia, pienet laskutkin miellyttävät suuresti..

Yhteistyössä