taisin taas vain satuttaa itseäni :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari hyvin hyvin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari hyvin hyvin harmaa

Vieras
Ollut pieni muotoista viestittelyä erään nuoruuden "hoidon" kanssa. Kysyin useampaan kertaan häneltä että leikkiikö vain minun kanssa, koska en haluaisi satuttaa taas itseäni.
Tänään sitten ei ole kuulunut mitään ja olo on aika hylätty :/

Viime yö vietettiin yhdessä. Lupasi tulla kahville ennekuin lähtee toiseen kaupunkiin. Ei tullut, ei vastannut viestiin. Soitin ja oli kuulema kiire, "soitan kohta takaisin".. Nyt menny jo 2 tuntia ja tässäkö tämä taas nähtiin. Ahdistaa!!!!!!!!!!!

Ei kai vuosien takaiselta ihastukselta voi vaatia yhtään mitään, ennen kun on taas vapaamuotoisemmin tavattu jonkin aikaa. Se on melkein kuin vieraan kanssa alkaisi suhdetta. Kyllä minäkin juoksisin karkuun, jos ahdistuneena alettaisiin ahdistelemaan.

Suru suurempi kuin jos jokin luotain sut veisi pois, olis vain ellei koskaan kohdattu ois.
Tsemppiä :hug:

Ehkei se mies kuitenkaan ole kaiken sen surun arvoinen, jos noin teki.

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Hei ap, mun oli kans pakko kysyä, että onko se tosissaan tällä kertaa. Eipä taida olla. :/

:/
Minä kysyin tuota samaa eilen kahdessa eri muodosa. Ensin jotenki että esittääkö hän vaan noiden juttujensa kanssa. Ja toisella kerralla pyysin kertomaan suoraan jos on tarkoitus vain leikkiä. Hän kyllä tietää tunteistani ja itse otti ensin yhteyttä. Jotenkin toivon että tälle hiljaiselolle on hyvinkin järkevä selitys.

ap: Juu, mulla todellakin sama tilanne. Hän tietää tunteistani, ilmaisin ne varmaan liiankin selkeästi. Ehkä sitten pelästyi, eikä halua enää viestitellä. Mutta miksi ihmeessä sitten lähetti mulle sen ensimmäisen viestin? Eikö miehet muka uskalla sanoa suoraan, että ei kiinnosta, älä ota enää yhteyttä?

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
ap: Juu, mulla todellakin sama tilanne. Hän tietää tunteistani, ilmaisin ne varmaan liiankin selkeästi. Ehkä sitten pelästyi, eikä halua enää viestitellä. Mutta miksi ihmeessä sitten lähetti mulle sen ensimmäisen viestin? Eikö miehet muka uskalla sanoa suoraan, että ei kiinnosta, älä ota enää yhteyttä?

Samaa mietin. Kysyin eilenkin että häiritseekö mun viestittely sua ja sanoi ettei häiritse. Mut jotenki tuntuu et häiritsi :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ikinä ei saa kysyä moista ja näyttää oma epävarmuuttaan, Säälittävää! Nokat pystyyn naiset ja uutta matoa koukkuun!

Itse elin myös vuosikausia tällästä samaa kaavaa noudattaen,nykyään tiedän oman arvoni.

ikinä ei saa kysyä moista ja näyttää oma epävarmuuttaan, Säälittävää! Nokat pystyyn naiset ja uutta matoa koukkuun!

Itse elin myös vuosikausia tällästä samaa kaavaa noudattaen,nykyään tiedän oman arvoni.

Tajuan kyllä pointin, mutta mun mielestä ihmissuhteissa pitäisi pystyä kysymään ne vaikeatkin kysymykset eikä pelata mitään pelejä.

Tiedän tasan miltä susta tuntuu, mutta oikeesti jos ajatellaan sitä miestä niin mitä se voi tuommoiseen vastata?? "Joo, mä nyt ajattelin panna sua, kun ei oo muutakaan tekemistä, ei se niin tärkeetä oo...".

Mua ahdistais myös tuommoiset "leikitkö mun kanssa" kysymykset....
Anna ajan kulua, kyllä se aika näyttää, että mihin tuo juttu vie vai viekö mihinkään....

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Tiedän tasan miltä susta tuntuu, mutta oikeesti jos ajatellaan sitä miestä niin mitä se voi tuommoiseen vastata?? "Joo, mä nyt ajattelin panna sua, kun ei oo muutakaan tekemistä, ei se niin tärkeetä oo...".

Anna ajan kulua, kyllä se aika näyttää, että mihin tuo juttu vie vai viekö mihinkään....

No toikin vastaus olisi kelvannut. Seksisuhde meillä aikoinaan olikin. Seksiä ilman sitoumuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No toikin vastaus olisi kelvannut. Seksisuhde meillä aikoinaan olikin. Seksiä ilman sitoumuksia.

No miksi sä nyt sit otat ton suhteen noin vakavasti?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No miksi sä nyt sit otat ton suhteen noin vakavasti?

Ei mun ollutkaan tarkoitus. Mutta hän alkoi puhumaan vakavista asioista ja minä hölmö uskoin :/

Yhteistyössä